Citat:
Ursprungligen postat av
Kallebrogen
Varför blev du så defensiv, GDPRWarrior? Han påpekade ju bara att du använde AI, och det är ganska uppenbart för alla.
Men snälla, börja inte nu igen!

Du är inte jurist eller politiker (IT-tekniker eller företagare vet jag inte, du kanske menar att du registrerat ett företag? och filantrop - du lade lite pengar i bössan på ICA?

).
Det är de saker du
vill vara, men du kan inte bara hävda att du är dem bara för att du vill vara dem.
Får också påminna dig om att du inte har mött företagarna i rättssalen ännu...
PS. Att ha startat några tvistemål för egen räkning gör dig inte till jurist.
Haha, Kalle, låt mig klargöra några saker för dig
1. Det är faktiskt sant att det inte finns några krav på utbildning eller erfarenhet för att kalla sig jurist och erbjuda juridisk rådgivning i Sverige. Det är öppet för alla att starta en juridisk byrå och ge råd. Just nu driver jag till och med två rättsfall, och det kan mycket väl bli fem snart.
2. Personligen driver jag två företag och är inte anställd någonstans. Det gör mig till en företagare, inte en anställd. Det är bara logiskt tänkande, inget komplicerat. Det är bara att googla och ta reda på fakta innan man sprider nonsens.
3. Dessutom är jag faktiskt utbildad IT-tekniker. Om du vill ha bevis kan jag skicka över min examen till dig.
4. Filantropi, som faktiskt betyder kärlek till människan, handlar om välgörenhet och andra former av allmännyttig verksamhet utan krav på motprestation.
5.Förutom det har jag också varit engagerad som fritidspolitiker.
Det är faktiskt rätt att kalla det fritidspolitiker, bara att googla för att bekräfta.