Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF3
51 cm i armar?! Jävlars. Just nu när jag svarar dig, känner jag mig mest som Tommy i filmerna om Pippi Långstrump, haha!
Bra att du säger det. Och inte är så svensk. Jag mer eller mindre avskyr det svenska ordet "nöjd". Det är så Lätt & Lagom och mellanmjölk att jag nära på får allergiutslag på underarmarna.
Hur gick det förresten i tävlingen i Kiev?
Det gick faktiskt bra och hela resan till Kiev skulle jag kunna skriva en bok om då den har många delar.
Vi var runt på lite uppvisningar och sen hade vi en inofficiell tävling där vi var 20 deltagare dag 1 och 10 gick vidare till finalen på lördagen. Vi trodde att vi får väl vara glada om nån kommer. Jag kan säga att på fredagen så var det 2000 personer som kom och lördagen nästan det dubbla. Sånt tryck i denna lokal i Kiev. Jag gick vidare till finalen och slutade 5:a men många var inte formtoppade, jag gick på adrenalin + mina insmugglade ryss 5

r som jag knaprade (var så skitnödig när jag gick igenom tullen). Min akilles häl är ju atlas stenar som tyvärr var med på final dagen. Sen var det väskor 120 kg st som man skulle springa med och där fick man använda remmar som är min fördel.
Men det var det roligaste jag varit med på och vilken fest på kvällen, sexorgier ala Arnold och Columbo gänget med vackra Ukrainska flickor fick vi vara med om. Men det finns material för en bok för hela denna veckan

mycket barnförbjudet.