2024-05-01, 22:04
Medlem
Asså Johan va e de för stolpskott???
Citera
2024-05-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Mats köpte traktorn i januari i år så inspelningen verkar ha dragit över lång tid, ändå är det en ständig överdos av Johan.

Är det inte fel av produktionen att dra runt honom och boosta hans ego? Han tror ju på allvar att han är en stor kändis, han har noll självinsikt att han dras omkring för att kanal5 vill visa hur efterbliven han är.

Är det någon som såg avsnittet av Bianca när han var med? Var han med i det programmet också?
Han va med Biancas talkshow satt med i publiken,
Citera
2024-05-01, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Vet du om Mats och Tobbe brukar röka braja?
Vad får dig tro Tobbe Mats röker braja ?
Citera
2024-05-01, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Är det inte fel av produktionen att dra runt honom och boosta hans ego? Han tror ju på allvar att han är en stor kändis, han har noll självinsikt att han dras omkring för att kanal5 vill visa hur efterbliven han är.

Jag håller med. Det kommer bli en stor kontrast för honom om det inte blir någon mer säsong.
Citera
2024-05-01, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
För mig är Johan den mest pinsamma och osympatiska personen i TV-historien.
Kan hålla med han är pinsam,Jag tror denna säsong får mindre tittar siffror,
Citera
2024-05-01, 22:33
Medlem
Humor däremot är alla jantar härinne som sitter och gnäller på Johan. Tror Johan skulle lyckats bra i USA, varken jantelag eller svensk avundsjuka.
Citera
2024-05-01, 22:56
Medlem
Så du tror på fullaste allvar Johan skulle lyckas i USA?Hur ska det funka tror du?
Citera
2024-05-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Az1981
Han va med Biancas talkshow satt med i publiken,
Jo det är helt vansinnigt sen ta med honom på spa , Nej det är för mycket av hans intresse för mig över väger att inte se på programmet längre. Såg att kändisarna undvek honom på event, men han fattade inte riktigt det.
Citera
2024-05-01, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Jo det är helt vansinnigt sen ta med honom på spa , Nej det är för mycket av hans intresse för mig över väger att inte se på programmet längre. Såg att kändisarna undvek honom på event, men han fattade inte riktigt det.
Ingen bra ide ta med honom på spa,Japp det märktes väl att kändisarna undvek honom på event,Nä han märkte ingenting själv,Han vill bara göra saker han själv tycker är kul,Jag tyckte inte han va trevlig när han va med på spa,
Citera
2024-05-01, 23:21
Medlem
Tänk vad lugn och go Johan är. Han visar så stort intresse för andra människor. Jag har aldrig hört honom prata om sig själv. Han upprepar ju hela tiden att det inte är något särskilt med honom. Och när det gäller val av kläder så säger han att det inte är så noga. Jag är en enkel medelmåtta är det som han säger mest. Väldigt ödmjuk.
Citera
2024-05-02, 00:34
Medlem
Har våran superstjärna johan några sociala medier?
Citera
2024-05-02, 00:35
Medlem
BavarianBeetles avatar
Vad har Kjell-Åke för koppling till resten av gänget? Är han handikappad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in