2024-04-04, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Insekter1993
Jag tror knappast det är ett aprilskämt faktiskt 😁. Sofia verkar inte veta vad humor är för något. Hela hon är ett stort mysterium!. Snart vet man varken ut eller in med " Välkommen till Köping ". Det hela verkar mer och mer likna filmen " Trumans värld " med Jim Carrey. Där huvudpersonen tror att allt är riktigt och att han är gift , sen visar det sig bara vara bluff. Är Sofia och Mats verkligen så kära som dom verkar i tv? Tveksamt. Det känns snarare som att Sofia fått bra betalt för att spela med att gifta sig med Mats. Kärlek i tv tror jag inte alls på , tyvärr. Eller så är inte Mats så snäll mot Sofia som det verkar?
Dom är jättegulliga mot varandra, speciellt i senaste avsnittet. De lever verkligen upp tillsammans. Kul att se.
Citera
2024-04-04, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Var inte så säker på det, enligt Johan själv vann han New York maraton 1989 och samma kväll uppträdde han för ett fullsatt Madison square garden.
Vad jag menar det var helt överdrivet att Johan var med där och fjantade, Nej serien har tappat även Jonte på pizzerian syntes att det var uppgort för tv inspelning
Citera
2024-04-04, 20:18
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Du har lite svårt för ironi förstår jag.

Mycket lätt för ironi, men det är inte vad du sysslar med. Det är bara ointressanta överdrifter.
Citera
2024-04-05, 09:56
Medlem
Åke är en riktigt dålig förlorare. Han var helt säker på att vinna alla tävlingar på Gröna Lund, och gillade inte att Sofia vann över honom. Samma sak med minigolf. Och när Mats skulle träna, så hade Åke sin egen kropp som föredöme när det gäller hur man ska se ut. Visst kunde han ha tränat benen, istället för att stå och skrika på Mats.
Senast redigerad av Newton555 2024-04-05 kl. 09:59.
Citera
2024-04-05, 13:16
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Åke är en riktigt dålig förlorare. Han var helt säker på att vinna alla tävlingar på Gröna Lund, och gillade inte att Sofia vann över honom. Samma sak med minigolf. Och när Mats skulle träna, så hade Åke sin egen kropp som föredöme när det gäller hur man ska se ut. Visst kunde han ha tränat benen, istället för att stå och skrika på Mats.

Åke deltog ju inte i minigolfen. Han räknade poäng i stället.
Citera
2024-04-05, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaftesbury
Det är nog bättre för din sinnesro att du slutar läsa kommentarerna här.
Så du tycker mobbning är ok?
Citera
2024-04-05, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Åke deltog ju inte i minigolfen. Han räknade poäng i stället.

Personen du citerade drog upp saker från tidigare säsonger. Åke spelade minigolf i säsong två, avsnitt åtta. Det var säkert det som var i åtanke nu.
Citera
2024-04-05, 14:04
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Az1981
Och vad är en person som uttrycker sig som du gör om andra?

Citat:
Håkan är en skit gris luktar fan flottig huvve gula tänder
Citera
2024-04-05, 15:19
Medlem
Citat:
Du är nog inte den rätta att ha åsikter om mobbning eftersom du själv skriver kränkande om andra personer.
Citera
2024-04-05, 20:12
Medlem
Citat:

Det är mobbning enbart om det är direkt riktat mot någon annan. Att prata OM en person är inte mobbning, hur elakt det man än säger än må vara. Sen är det faktiskt så att om man väljer att vara med i tv, så får man räkna med att folk kommer ha åsikter och att de kommer att uttrycka dem. Det är en av anledningarna till att jag är lite skeptisk till program som detta, många av deltagarna förstår inte alls vad de ger sig in på.

Sist men inte minst är det här Flashback. Det är inte direkt en sida som är känd för att vara rar och omtänksam. Tar du illa vid dig av det folk skriver om dig och dina vänner/"vänner" rekommenderar jag starkt att du slutar läsa. Jag skulle själv aldrig gå in och läsa vad folk säger om mig om jag mot all förmodan skulle vara med på tv en dag.

Och så borde du kanske inte förolämpa Håkan om du ska gnälla när folk kritiserar de andra deltagarna. Dubbelmoral much?
Citera
2024-04-06, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mh76
Ojämn kvalité på denna säsong. Detta avsnitt som visades igår var ett av dem bättre i år. Men i överlag märks att de fått slut på idéer.

Jonte gjorde ett bra jobb på pizzerian. Hade gärna ätit pizzan Åke fick. Man hade garanterat blivit mätt.

Bra att Åke äntligen har skaffat eget färdmedel.
Jonte får satsa på bli pizza bagare istället
Citera
2024-04-06, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BunnyDragon
Det är mobbning enbart om det är direkt riktat mot någon annan. Att prata OM en person är inte mobbning, hur elakt det man än säger än må vara. Sen är det faktiskt så att om man väljer att vara med i tv, så får man räkna med att folk kommer ha åsikter och att de kommer att uttrycka dem. Det är en av anledningarna till att jag är lite skeptisk till program som detta, många av deltagarna förstår inte alls vad de ger sig in på.

Sist men inte minst är det här Flashback. Det är inte direkt en sida som är känd för att vara rar och omtänksam. Tar du illa vid dig av det folk skriver om dig och dina vänner/"vänner" rekommenderar jag starkt att du slutar läsa. Jag skulle själv aldrig gå in och läsa vad folk säger om mig om jag mot all förmodan skulle vara med på tv en dag.

Och så borde du kanske inte förolämpa Håkan om du ska gnälla när folk kritiserar de andra deltagarna. Dubbelmoral much?
Jag har inte förolämpa någon,Nej tydligen ingen sida som man ska läsa så mkt på,Nej det verkar ej va någon bra sida,Han har dålig hygien det är ingen förolämpning,Vissa är väldigt elaka men det kanske är så sidan går ut på att vara elak jag vet inte?Hädan efter kommer jag skrolla vidare,Men vissa kanske tar åt sig om vad folk skriver,Men du kanske inte bryr dig?Man ska inte läsa all skit heller,Jag blev bara så arg när det gäller folk med utvecklingsstörning inget man väljer själv kan inte råför hur man föds,Jag kritiserar inte jag tycker personligen man ska väl ändå duscha hålla sig fräsch,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in