Citat:
Ursprungligen postat av
DenStyrandeEliten
Där höll det anomala kommunistklägget till slut käften kan jag efter 4 år konstatera. Det brukar sluta så när dem blir överbevisade. Dem lägger benen på ryggen så fort det blir för obekvämt att erkänna att dem hade fel, dem håller käften. Hela deras argumentationsmetod bygger på att dem där hemska ryssvänliga högerextremisterna är obildade lågutbildade och livnär sig på rysk finansiering men när denna lögn till sist upphör eller egentligen när dem än felbevisas så flimrar det till i hjärnan deras, deras förljugna idé om att dem oundvikligt har rätt når dem och dem blir tysta
Jag har inte blivit motbevisad och inte lagt mig platt för påståendet du citerar. Ibland pallar man bara helt enkelt inte svara på allt dumt som skrivs. Påståendet att DN är ett propagandaorgan är felaktigt och agendadrivande journalistik och propaganda är fortfarande två olika saker. Men för att reda ut varför behöver vi vara i en annan forumdel då den diskussionen skulle handla om medier och journalistik.
Sen ett tips från coachen: ska du dissa någon med den där attityden så är det jättebra att lära dig använda de/dem korrekt först.