2024-05-01, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Äntligen! Hoppas att landsförrädaren tar sitt pick och pack och flyttar till sitt älskade kommunist-Ryssland!

Hans arbetsgivare kan säkert bistå honom med en etta i nån Moskva-förort. Kommunistsvinen brukar ju i varje fall ta hand om sina agenter..

Han får gärna ta med sig Lars Bern även om hans svammel delvist kan vara underhållande. Dessa båda är ryssvänligare än Putin själv där CCCP är mänsklighetens ideal och västländerna satan vilket är deras mantra i alla inslag på SwebbTV. Skulle sätta en peng på att Säpo har koll på personerna kring SwebbTV.
Citera
2024-05-01, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anomalign
Du råkade skriva fel där. DN är en oberoende tidning, inte ett propagandaorgan. Jag vet att det är lätt få fel om man inte är så noga med sanningen, men jag tycker att det vore bäst om vi alla försöker undvika att fabulera fritt.
DN är ett propagandaorgan.
Citera
2024-05-01, 10:00
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatasossesvinen
Han får gärna ta med sig Lars Bern även om hans svammel delvist kan vara underhållande. Dessa båda är ryssvänligare än Putin själv där CCCP är mänsklighetens ideal och västländerna satan vilket är deras mantra i alla inslag på SwebbTV. Skulle sätta en peng på att Säpo har koll på personerna kring SwebbTV.

Lars Bern känns ju mest dement nuförtiden. Vilket jävla självgott svammel! Men absolut! De kan väl dela på ettan med kokvrå i Moskva.

Själv kan jag väl iofs tycka att landsförrädare som mot betalning springer fientlig makts ärenden borde skaka galler på livstid. Eller bara få en kula i nacken! Sån är ju traditionen!
Citera
2025-08-14, 13:59
Medlem
Citat:
DN är en tidning. Du behöver nog slå upp ordet "propagandaorgan" om du tror att DN är ett sådant. Nej, DNs chefredaktör har inte gått ut med att tidningen är ett sådant.
Lycka till i ditt kunskapssökande!

Citat:
Ursprungligen postat av Mjäll
https://www.dn.se/ekonomi/dnse-starker-sin-stallning/

Du kan roa dig med att förklara den betydande skillnaden mellan "propaganda" och "agendasättande journalistik" - om du verkligen inte tror att det finns något bättre att sysselsätta dig med.
Där höll det anomala kommunistklägget till slut käften kan jag efter 4 år konstatera. Det brukar sluta så när dem blir överbevisade. Dem lägger benen på ryggen så fort det blir för obekvämt att erkänna att dem hade fel, dem håller käften. Hela deras argumentationsmetod bygger på att dem där hemska ryssvänliga högerextremisterna är obildade lågutbildade och livnär sig på rysk finansiering men när denna lögn till sist upphör eller egentligen när dem än felbevisas så flimrar det till i hjärnan deras, deras förljugna idé om att dem oundvikligt har rätt når dem och dem blir tysta
Citera
2025-08-14, 14:08
Medlem
anomaligns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenStyrandeEliten
Där höll det anomala kommunistklägget till slut käften kan jag efter 4 år konstatera. Det brukar sluta så när dem blir överbevisade. Dem lägger benen på ryggen så fort det blir för obekvämt att erkänna att dem hade fel, dem håller käften. Hela deras argumentationsmetod bygger på att dem där hemska ryssvänliga högerextremisterna är obildade lågutbildade och livnär sig på rysk finansiering men när denna lögn till sist upphör eller egentligen när dem än felbevisas så flimrar det till i hjärnan deras, deras förljugna idé om att dem oundvikligt har rätt når dem och dem blir tysta

Jag har inte blivit motbevisad och inte lagt mig platt för påståendet du citerar. Ibland pallar man bara helt enkelt inte svara på allt dumt som skrivs. Påståendet att DN är ett propagandaorgan är felaktigt och agendadrivande journalistik och propaganda är fortfarande två olika saker. Men för att reda ut varför behöver vi vara i en annan forumdel då den diskussionen skulle handla om medier och journalistik.

Sen ett tips från coachen: ska du dissa någon med den där attityden så är det jättebra att lära dig använda de/dem korrekt först.
Citera
2025-08-14, 19:04
Medlem
Citat:
Jag har inte blivit motbevisad och inte lagt mig platt för påståendet du citerar. Ibland pallar man bara helt enkelt inte svara på allt dumt som skrivs. Påståendet att DN är ett propagandaorgan är felaktigt och agendadrivande journalistik och propaganda är fortfarande två olika saker. Men för att reda ut varför behöver vi vara i en annan forumdel då den diskussionen skulle handla om medier och journalistik.

Sen ett tips från coachen: ska du dissa någon med den där attityden så är det jättebra att lära dig använda de/dem korrekt först.

Den där kanonaden av "dem" gjorde riktigt ont i ögonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in