2024-04-22, 16:32
Medlem
Dags för mig att ge lite bidrag till detta ämne. Jag vill först och främst tacka för alla berättelser och bra tips på vägen, för en nybörjare som mig.

Jag är nyinflyttad till en stor stad i den sydvästra delen av vårt avlånga land. Jag har länge velat testa på den extra servicen, men aldrig tagit steget och heller aldrig blivit tillfrågad. Förmodligen för att jag alltid gjort allting fel.
Nu till mitt första riktiga försök:

Börjar med förberedelser i form av research på thaimassageguiden och thaimassagegruppen. Letar efter ställen med dåliga recensioner och låga priser. Hittar några stycken och väljer ut en.
Kommer dit oanmäld, bankar på och en dam omkring 40+ öppnar. Jag frågar om det finns tid, vilket det finns, och bokar 30 min oljemassage (vill inte slösa pengar i onödan). Betalar kontant, flashar med sedlar och blir visad till ett rum. Jag hoppas att någon annan kommer och masserar men damen verkar vara ensam i salongen.
Jag är inte sugen på att få extra av henne så jag behåller kallingarna på. Men tänker att hon kanske ger mig någon form av tease eller fråga. Hon kommer in, lägger handduken över rumpan och börjar med vad som ska bli en halvdan massage, med en massa oljekladd vilket i och för sig bådar gott, men det blir ingen tease. Inte minsta rörelser på rumpan och heller ingen vändning, vilket jag tyckte var konstigt. Hon lyckades inte träffa en enda punkt, och jag hörde henne dra flera djupa suckar under massagen vilket såklart inte är särskilt trevligt och än mindre upphetsande. När 30 min hade gått sa hon något på thai och gick ut. Klädde på mig och tackade ändå för massagen och lämnade. Jag var såklart besviken och hade ont i nacken efter den dåliga behandlingen, så jag gick direkt vidare till nästa ställe på listan, där det gick bättre. Mer om det i nästa inlägg. Man kan nog inte ha en sämre första upplevelse.

Massage: 0/10
Massös: 3/10
Tease: 0/10
Extra: Erbjöds inte

Återbesök? Skulle inte tro det!
Citera
2024-04-24, 08:37
Medlem
Hint om vilken denna salong är? "Söt men väldigt kraftig tjej på 30 år. Enorma bröst i enbart sportstop."

Citat:
Ursprungligen postat av jd78j
Knackade ~40 salonger på 2 dagar efter några års paus i Sthlm.
Gick inte in i en enda!!!
Nedan mina anteckningar plus lite tidigare minnen.

vad har hänt ?!?!?

• Mullig kvinna i joggingsress och tofs öppnar, runt 55
  • Kvinna runt 55 öppnar
  • Mullig tjej i ljusblå T-shirt runt 45 öppnar
  • Äldre kvinna runt 55 öppnar
  • Kvinna runt 50 öppnar
  • Mullig tjej kring 40 öppnar
  • Vacker väldigt sminkad kvinna 40 öppnar
  • Halvsnygg översminkad tjej runt 45 öppnar
  • Söt lite mullig tjej med hårförlängningar öppnar. TS ?
  • Kvinna runt 60 med trasig tand öppnar
  • Ok kvinna runt 45 I klassisk thaidräkt öppnar
  • 2 ok kvinnor runt 45 inne i den öppna salongen
  • Äldre dam öppnar, fattar och drar dit sin 25-åriga halvsnygga massös fysiskt och visar upp henne, tjej obekväm. Jag skippar. kändes shady/awkward.
  • Äldre fräsch dam, kring 55 öppnar
  • Ful liten tjej kring 35 öppnar
  • Överviktig nyduschad tant kring 55 öppnar
  • Inte så het men smal kvinna med grå mössa 45 öppnar.
  • äldre dam kring 65 öppnar
  • Ok kvinna runt 35-40 höll på att öppna
  • Uppsminkad tjej runt 50 öppnar.
  • vacker sminkad kvinna runt 40 öppnar
  • Tjej runt 35-40 osminkad i stor T-shirt och mjukisbyxor öppnar.
  • Äldre fin dam runt 70 öppnar
  • äldre kvinna runt 55 öppnar
  • äldre halvpåklädd dam kring 55 öppnar
  • Söt men väldigt kraftig tjej på 30 år. Enorma bröst i enbart sportstop.
  • Äldre översminkad dam kring 55 öppnar
  • Äldre dam kring 65 öppnar
  • Äldre dam och ej attraktiv yngre tjej sitter i foajen
  • Bakom en låst dörr till solarium så man måste ringa för att bli insläppt
  • Äldire dam 55 öppnar
  • Äldre överviktig dam kring 60 och utan framtänder öppnar.
  • Äldre dam öppnade.
  • ****** jobbar här. Ojämn lite halbgnällig service service. Men väldigt vacker liten tjej på 25 år, typ 145 lång, råka komma i henne nån gång eftersom kondomen rev. eftersom hon va så himla tight, kul tjej om hon är på bra humör, annars inte.
  • ******** jobbade här tidigare, dyr tjej, men TOTAL KNOCKOUT med enorma sillikonbröst, 25år. Men nu massage av mullig kvinna runt 45, numera generellt gnällig och dålig service.
  • Verksamhet upphört
  • Kistermärke "motverkar sexköp" på dörren. Äldre kvinna runt 60 öppnar.
  • Verksamhet upphört.

vad gör jag för fel ?
fel tid på dygnet ?
Inte den som öppnar som masserar ?
Ska man kanskle ska fråga "är det du som masserar" - gjorde det tidigare, får alltid "ja" som svar så gav sällan någonting. Och det känns nästan alltid som att det bara är EN enda person på plats ändå.

Såhär va det INTE för 5 år sedan. Många va snygga och unga då.
Citera
2024-04-25, 15:58
Avslutad
Besökte igår en salong i norrort som jag aldrig tidigare provat på. Upplever att det är många ruggugglor på salongerna numera men här var undantaget som bekräftar regeln. Möttes gjorde jag av en leende späd tjej i linne, shorts och flipflops. Föll pladask för hennes söta leende och härliga utstrålning.

Efter en dusch fick jag en härlig massage och teasing så det stod härliga till. Hård som ett spett när det var dags att vända.

Hon slösade inte med tiden utan gick rakt på sak. Resultatet blev ett av de bästa salongsknullen jag upplevt. Varmt, oljigt och väldigt skönt.

Nu vet jag vad hon heter och har hennes nummer, det kommer inte att dröja länge innan jag gör ett nytt besök.

Ställe: 7/10
Tjej: 10/10
Massage: 8/10
Extratjänster: 10/10
Citera
2024-04-26, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av per-i-hagen
Besökte igår en salong i norrort som jag aldrig tidigare provat på. Upplever att det är många ruggugglor på salongerna numera men här var undantaget som bekräftar regeln. Möttes gjorde jag av en leende späd tjej i linne, shorts och flipflops. Föll pladask för hennes söta leende och härliga utstrålning.

Efter en dusch fick jag en härlig massage och teasing så det stod härliga till. Hård som ett spett när det var dags att vända.

Hon slösade inte med tiden utan gick rakt på sak. Resultatet blev ett av de bästa salongsknullen jag upplevt. Varmt, oljigt och väldigt skönt.

Nu vet jag vad hon heter och har hennes nummer, det kommer inte att dröja länge innan jag gör ett nytt besök.

Ställe: 7/10
Tjej: 10/10
Massage: 8/10
Extratjänster: 10/10
Grattis till en skön upplevelse!
Citera
2024-04-26, 17:41
Medlem
Längesedan det blev inlägg men här kommer en recension.

Helgkväll och andan föll på. Gick förbi ett par men klockan var efter 19 så ett par verkade redan ha slagit igen som jag gick förbi. Klockan började närma sig stängningstid och kände att skulle det bli något var det bäst att bestämma sig. Ringde på den jag styrde stegen mot och blev insläppt av av en lite väl gammal dam. Hinner bara med en halvtimma och blir ledd genom smala korridorer in till ett litet rum. Slitet salong men ändå rätt mysig känsla.

Eftersom tiden var knapp börjar hon med teasing efter bara några minuter. Hon frågar vad jag vill ha men nöjer mig med ett HJ. Ingen jag känner att jag vill lägga alltför mycket pengar på. Blir dock ingen prisdiskussion så jag låter det vara så länge. Snabb avrunkning och får känna och klämma på brösten utan bh och smeka lite utanpå trosorna.

Dusch och sedan frukt och vatten och godis och lite trevligt småsnack. Tvåhundra får hon för HJ:et utan att hon egentligen ber om något men nåt ska hon väl få. Ser sen att det står en barnvagn med ett sovande barn i. Känns bara såå fel. Hon säger att det är barnbarn.

Ut i kylan men med en liten olustig känsla.
Citera
2024-04-26, 17:41
Medlem

Helgkväll och andan föll på. Gick förbi ett par men klockan var efter 19 så ett par verkade redan ha slagit igen som jag gick förbi. Klockan började närma sig stängningstid och kände att skulle det bli något var det bäst att bestämma sig. Ringde på den jag styrde stegen mot och blev insläppt av av en lite väl gammal dam. Hinner bara med en halvtimma och blir ledd genom smala korridorer in till ett litet rum. Slitet salong men ändå rätt mysig känsla.

Eftersom tiden var knapp börjar hon med teasing efter bara några minuter. Hon frågar vad jag vill ha men nöjer mig med ett HJ. Ingen jag känner att jag vill lägga alltför mycket pengar på. Blir dock ingen prisdiskussion så jag låter det vara så länge. Snabb avrunkning och får känna och klämma på brösten utan bh och utanför trosorna.

Dusch och sedan frukt och vatten och godis och lite trevligt småsnack. Tvåhundra får hon för HJ:et utan att hon egentligen ber om något men nåt ska hon väl få. Ser sen att det står en barnvagn med ett sovande barn i. Känns bara såå fel.

Citera
2024-04-27, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChoreaSanktiViti

Eftersom tiden var knapp börjar hon med teasing efter bara några minuter. Hon frågar vad jag vill ha men nöjer mig med ett HJ. Ingen jag känner att jag vill lägga alltför mycket pengar på. Blir dock ingen prisdiskussion så jag låter det vara så länge. Snabb avrunkning och får känna och klämma på brösten utan bh och utanför trosorna.

Dusch och sedan frukt och vatten och godis och lite trevligt småsnack. Tvåhundra får hon för HJ:et utan att hon egentligen ber om något men nåt ska hon väl få. Ser sen att det står en barnvagn med ett sovande barn i. Känns bara såå fel.

Var på ett ställe i veckan där det låg en tjej på typ kanske 13 år i en soffa under en filt medan hon glodde på tiktok typ. Klockan var runt 16-17 så jag tänker att det var en dotter till någon, som nu slutat plugget för dagen och tittat in på morsans jobb. Även det en helt fel känsla.
Citera
2024-04-27, 12:03
Medlem
Finns flera salonger där mor och dotter jobbar tillsammans, även med extra. Hur känns det?

Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Var på ett ställe i veckan där det låg en tjej på typ kanske 13 år i en soffa under en filt medan hon glodde på tiktok typ. Klockan var runt 16-17 så jag tänker att det var en dotter till någon, som nu slutat plugget för dagen och tittat in på morsans jobb. Även det en helt fel känsla.
Citera
2024-04-28, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getfoten333
Finns flera salonger där mor och dotter jobbar tillsammans, även med extra. Hur känns det?

Har aldrig varit på ett sådant ställe och skulle inte gilla det. Fanns två syrror på ett ställe jag gick ofta. Det störde mig mindre.
Citera
2024-04-30, 22:48
Medlem
Hälsade på ett av mina stamställe, i parkernas stad. Där har jag en favorit sedan många år. Hon har en kropp helt i min smak, rumpa, midja och härligt mjuka gungande bröst. Hon mötte upp med en härligt urringad klänning.
Hon visade in mig till rummet och förklarade att hon måste ringa in en vän, för hon hade precis fått en annan kund, som väntades i ett annat rum, men hon ville ha mig, och vännen skulle få den andre stackaren.
Jag fick ligga och vänta i en kvart medan hon sprang fram och tillbaka i salongen medan hon pratade med vännen som var på vägg till salongen.
När det väl var dags för massage hade hon hunnit duscha också (så jag var nog inte dagens första kund…)
Hon sätter dig direkt på knä på sängen med rumpan mot mig och hennes händer på mitt stånd. Jag smeker hennes rumpa och kränger direkt av sig klänningen. Hon runkar och suger och jag smeker hennes varma sköte tills hon blir våt. Sedan ställer hon sig på alla fyra och ber mig olja in hennes rumpa. Massor av olja och sedan trycker jag sakta in Lille Stuart i hennes nu våta och oljiga sköte medan jag samtidigt smeker hennes oljeglansiga skinkor.
Jag vänder henne och slickar henne samtidigt som jag klämmer på hennes bröstvårtor, vilket jag vet att hon gillar. Hon kommer inte, vilket hon alltid brukar göra, så hon har nog haft minst en annan kund före mig.
Vi har känt varandra så länge nu, att vi båda vet vad den andre gillar.
Jag avslutar i missionären och vi kysser och kramar varandra. Jag tömmer mig i henne, utan kondom.
Hon ber att få ta en snabbdusch.
När hon kommer tillbaka, tar hon om min nu slaka krigare och stoppar den i munnen. Hon suger upp den igen och jag visar att jag vill ha henne i en 69:a.
Hon suger och jag slickar. Hon berättar att hennes chef hade kommit till salongen när hon duschade, men att chefen hade gett ok till att ge mig 20 minuter extra tid. Vi avslutar med en doggy. Jag kommer inte.

Vi uppdaterade varandra med varandras telefonnummer. Hon hade försökt att ringa mig, men hade raderat en siffra från mitt nummer. Hon trodde jag tröttnat på henne och blockat henne, och jag trodde att hon tröttnat på mig och inte ville ringa mig.

Detta, plus att hon var stressad idag, och redan knullad av någon annan alldeles för nyligen. Samt att det inte blev någon massage, gjorde att jag inte kände mig tillfredsställd när jag gick därifrån.
Abstinensen kom direkt. Normalt brukar jag kunna hålla mig i en vecka i alla fall…
Citera
2024-05-01, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChoreaSanktiViti

Eftersom tiden var knapp börjar hon med teasing efter bara några minuter. Hon frågar vad jag vill ha men nöjer mig med ett HJ. Ingen jag känner att jag vill lägga alltför mycket pengar på. Blir dock ingen prisdiskussion så jag låter det vara så länge. Snabb avrunkning och får känna och klämma på brösten utan bh och smeka lite utanpå trosorna.

Dusch och sedan frukt och vatten och godis och lite trevligt småsnack. Tvåhundra får hon för HJ:et utan att hon egentligen ber om något men nåt ska hon väl få. Ser sen att det står en barnvagn med ett sovande barn i. Känns bara såå fel. Hon säger att det är barnbarn.

Hade en liknande upplevelse. Skulle precis betala en rätt snygg och sexig massös för en timme när jag upptäcker att det sitter en liten parvel med en padda i en fåtölj. Kändes helt sjukt så jag valde att lämna stället.
Citera
2024-05-01, 10:36
Medlem
Haft ett längre uppehåll, men efter några öl i det fina vädret kände jag att lite massage och annat skulle kännas bra. Gick till ett ställe jag varit på många gånger förut i centrala delarna av Stockholm. Nytt namn, nya damer visar det sig. Finns bara 2 damer där, gissar 45-50 båda två, lite väl runda för min smak men tänkte det kunde bli skön massage. Betalar för 1 timme, lägger mig naken med söderläge.
Får en väldigt hård och bra massage, en av dom bättre jag någonsin fått. Ingen teasing alls, hon ber mig vända och börjar massera mina ben. Arbetar sig uppåt och frågar ”får jag massera honom också?” Självklart svarar jag. Så hon börjar långsamt runka mig och frågar ”vad vill Du ha?” Jag säger inget och hon fortsätter ”body to body 1500” jag svarar att jag nog vill allt. Hon börjar på 4 men vi enas snabbt på 1. Dessvärre gummi på för oral och hon klev snabbt på och började rida. Bytte till doggy och sedan missionär, eftersom ölen och gummit gjorde känslan sämre fick vi hålla på ett tag innan salut kunde skjutas.
Återbesök för massage kan det nog bli, men tveksamt det kommer bli annat extra än hj nästa gång.
/R
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in