2024-04-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Ja. Och om DU utsätter barn för övergrepp så är det DU som ska sluta med det. Men här på Flashback tycks man tro att man kan överlåta ansvaret för sina brott till andra. Jag gillar inte Dumpen, jag gillar inte pedofiler.
Här på Flashback är det bara en liten klick som låter väldigt mycket, långt ifrån alla håller med.
Citera
2024-04-30, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haniballe
Poängen med Dumpen är att P.Sjöberg dka hyllas, den stackars pöjken! Om de fick folk fällda för riktiga brott vore väl en annan sak! Men detta som de sysslar med är en cirkus för uppmärksamhet och payback för hans barndom.
Hyllar vet jag inte, men även om nån hyllar honom så än sen? Det är fullständigt lagligt. Vad de sysslar med när de pressar folk på pengar är däremot varken lagligt eller hälsosamt.
Citera
2024-04-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Försiktigt nu. Du kan inte skriva att du ogillar både Dumpen OCH pedofiler. Då blir det kortslutning i vedklyvens lilla hjärna.
Ja, man måste ju vara förutsägbar och passa in i mallarna. Gillar man inte Dumpen måste man vara pedofilkramare. Gillar man inte pedofiler måste man gilla Dumpen. Jag gillar inte någon av dem.
Citera
2024-04-30, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
Finns ingen minderårig som utsattes för något. Sen är de ju uppenbart att de är ute efter att va destruktiva. Bara se vad som hände med en artist nyligen som svartmålades för något som hände när artisten var ett barn. Personen blev dömd för något som i praktiken hände när han var barn. Dessa fiskare har ett behov av att känna makt och kontroll de är rätt uppenbart.
Du verkar paranoid och en smula desillusionerad i din tro att detta inte händer riktiga barn.
Tror du att någon är ute efter dig?
Citera
2024-04-30, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Här på Flashback är det bara en liten klick som låter väldigt mycket, långt ifrån alla håller med.
Kanske, men ingen har modet att stå för sina övertygelser. Då är det inte mycket värt.
Citera
2024-04-30, 22:58
Medlem
Citat:
Så vad är din övertygelse då?
Att både Dumpen och Pedofilerna är brottslingar, men Dumpen är värst. Att hänga ut folk på det sättet i syfte att mörda är rent barbari.
Citera
2024-04-30, 23:06
Medlem
Citat:
Att både Dumpen och Pedofilerna är brottslingar, men Dumpen är värst. Att hänga ut folk på det sättet i syfte att mörda är rent barbari.
Du hann svara innan jag raderade min fråga. Nåväl, i syfte att mörda skriver du, hur menar du då?
Dumpen mördar inte, men de försöker hindra gäddor från att fortsätta spoliera barns liv.
De hänger inte ut folk, de publicerar artiklar om de vuxna som söker barn i sexuellt syfte.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-04-30 kl. 23:13.
Citera
2024-04-30, 23:21
Medlem
Citat:

Hur får du det till att Dumpen skulle ägna sig åt uppsåtligt mördande? Några pedofiler har valt att avsluta sin tid på jorden då de inte förmått ta ta tag i sina sjuka böjelser. Det här är ju ändå svårt störda individer som högst troligt valt att ta sig av daga oavsett. De tvekade inte att leta oskyldiga barn att förgripa sig på men klarade inte att fronta konsekvenserna. Dumpen har inget ansvar alls utan har hänvisat pedofilerna till professionell hjälp.
Citera
2024-04-30, 23:39
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haniballe
Poängen med Dumpen är att P.Sjöberg dka hyllas, den stackars pöjken! Om de fick folk fällda för riktiga brott vore väl en annan sak! Men detta som de sysslar med är en cirkus för uppmärksamhet och payback för hans barndom.
Varför får jag känslan att han överdrivit det han skrivit i sin bok??
Citera
2024-04-30, 23:45
Medlem
Ankan-mannens avatar
Knarkare som Sara och Patrik är skyldiga till att barn mördas i gängkrig.!-.!
Fast sådana brister räknas inte, det är inte rätt sorts brister.
Citera
2024-04-30, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Varför får jag känslan att han överdrivit det han skrivit i sin bok??
Du är nog inte ensam om den tanken!
Citera
2024-05-01, 00:00
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Du verkar paranoid och en smula desillusionerad i din tro att detta inte händer riktiga barn.
Tror du att någon är ute efter dig?
Måste svara på detta!!
Absolut händer det riktiga barn, det vi diskuterar trodde jag var sannolikheten att dumpenfångsten ger sig på riktiga barn, det finns signaler om att några av fångsterna kan ge sig på barn. Men det finns också signaler att Dumpen skapat behov av att ge sig på barn. De fångar alla svaga som starka oberoende. Så summan kanske är noll eller rent av minus. Men i vilket fall ett lågt resultat, och inte värt den smärta som Dumpen skapar i alla led.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in