2024-04-30, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Nej, men är det inte personer som är farliga för barn som de vill snärja.

Person söker där vuxna håller till, hen blir överlockad till kanal som inte har övervakning, KIK och liknande. Där törs dumpen nämna 14, där nämns ofta 14 ganska snart, om vi nu får se alla dumpar, de presenterar dumparna så himla slarvigt så man kan inte veta. Det går att ta ut en lång dump i en enda fil, så gör polis, då behöver man inte tvivla.

Vi utgår från att de nämner åldern i början på KIK. Men de nämner det endast en gång, och då var gäddan kanske full, då fiskarnas favorittid är fredag- lördag kväll. Och när denne kommer tillbaka bakfull så minns denne inte att någon ålder nämnts. Och enligt Sara så kan de snacka lång tid, ibland över ett år, kan någon ens komma ihåg vad som sagts för över ett år sedan, nej.

Nej, dumpen presenterar inte allt och dessutom tar dom bort ofördelaktigt material.
Beträffande en polisanställde som gjorde en anmälan mot dumpen så gick jag in på dumpen för att läsa på. Jag noterade att den fiktiva tjejen vid ett tillfälle bad om bild på det han hade mellan benen. Det var ungefär hennes ordval.
Först då skickar den polisanställde sin dickpick. Just den bild som används flitigt som slagträ för att karaktärsmörda den polisanställde.

Detta nämnde jag i tråden om den polisanställde och lite senare upptäcker jag att dumpen raderat bilderna på just de inläggen. Och helt plötsligt kan man bara konstatera att där är flera timmars uppehåll mellan bilddumparna.
Dumt nog insåg jag inte att dumpens arbetare förstås också läser trådarna här på flashback. Om jag vetat skulle jag ha sparat de bilderna.
Citera
2024-04-30, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
Nej, dumpen presenterar inte allt och dessutom tar dom bort ofördelaktigt material.
Beträffande en polisanställde som gjorde en anmälan mot dumpen så gick jag in på dumpen för att läsa på. Jag noterade att den fiktiva tjejen vid ett tillfälle bad om bild på det han hade mellan benen. Det var ungefär hennes ordval.
Först då skickar den polisanställde sin dickpick. Just den bild som används flitigt som slagträ för att karaktärsmörda den polisanställde.

Detta nämnde jag i tråden om den polisanställde och lite senare upptäcker jag att dumpen raderat bilderna på just de inläggen. Och helt plötsligt kan man bara konstatera att där är flera timmars uppehåll mellan bilddumparna.
Dumt nog insåg jag inte att dumpens arbetare förstås också läser trådarna här på flashback. Om jag vetat skulle jag ha sparat de bilderna.
Vad gör du om ett barn frågar om en nakenbild på dig?
Säger du nej eller skickar du en dickpics?
Du är den vuxne och du har ansvaret, förstår du inte det?
Sen det fallet du beskriver känner jag inte till och kan inte uttala mig om.
Men nog fan ska vuxna och poliser förstå bättre än att skicka k*kbilder till barn!
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-04-30 kl. 22:27.
Citera
2024-04-30, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vad gör du om ett barn frågar om en nakenbild på dig?
Säger du nej eller skickar du en dickpics?
Du är den vuxne och du har ansvaret, förstår du inte det?
Sen det fallet du beskriver känner jag inte till och kan uttala mig om.
Men nog fan ska vuxna och poliser förstå bättre!
Det är pedofiljävlarna som har ansvaret. Det är de som orsakat situationen, men de gör allt för att undvika ansvaret.
Citera
2024-04-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Det är pedofiljävlarna som har ansvaret. Det är de som orsakat situationen, men de gör allt för att undvika ansvaret.
Ja ansvaret ska ligga där det hör hemma!
Citera
2024-04-30, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Vilket är själva poängen med Dumpen, eller hur? Eller har du missat det.
Poängen med Dumpen är att P.Sjöberg dka hyllas, den stackars pöjken! Om de fick folk fällda för riktiga brott vore väl en annan sak! Men detta som de sysslar med är en cirkus för uppmärksamhet och payback för hans barndom.
Citera
2024-04-30, 22:34
Medlem
Citat:
Ja ansvaret ska ligga där det hör hemma!
Ja. Och om DU utsätter barn för övergrepp så är det DU som ska sluta med det. Men här på Flashback tycks man tro att man kan överlåta ansvaret för sina brott till andra. Jag gillar inte Dumpen, jag gillar inte pedofiler.
Citera
2024-04-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Vilket är själva poängen med Dumpen, eller hur? Eller har du missat det.

Tyvärr kan man inte förebygga brott på de sättet. Så nej de har inte gjort något bra. Påminner om personer som ringer upp och hävdar att de är fel på ens dator och vill hjälpa till att reparera datorn med sin programvara. Även liknar de spam mailen som hävdar att man har ett paket och hämta ut och man måste betala en avgift. Verkligheten är att detta agerande är en dålig väg att gå ungefär som att bränna av ett bakblås vapen i allt för trångt utrymme och stå nära målet
Citera
2024-04-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Ja. Och om DU utsätter barn för övergrepp så är det DU som ska sluta med det. Men här på Flashback tycks man tro att man kan överlåta ansvaret för sina brott till andra. Jag gillar inte Dumpen, jag gillar inte pedofiler.
Här på Flashback är det bara en liten klick som låter väldigt mycket, långt ifrån alla håller med.
Citera
2024-04-30, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haniballe
Poängen med Dumpen är att P.Sjöberg dka hyllas, den stackars pöjken! Om de fick folk fällda för riktiga brott vore väl en annan sak! Men detta som de sysslar med är en cirkus för uppmärksamhet och payback för hans barndom.
Hyllar vet jag inte, men även om nån hyllar honom så än sen? Det är fullständigt lagligt. Vad de sysslar med när de pressar folk på pengar är däremot varken lagligt eller hälsosamt.
Citera
2024-04-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Försiktigt nu. Du kan inte skriva att du ogillar både Dumpen OCH pedofiler. Då blir det kortslutning i vedklyvens lilla hjärna.
Ja, man måste ju vara förutsägbar och passa in i mallarna. Gillar man inte Dumpen måste man vara pedofilkramare. Gillar man inte pedofiler måste man gilla Dumpen. Jag gillar inte någon av dem.
Citera
2024-04-30, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
Finns ingen minderårig som utsattes för något. Sen är de ju uppenbart att de är ute efter att va destruktiva. Bara se vad som hände med en artist nyligen som svartmålades för något som hände när artisten var ett barn. Personen blev dömd för något som i praktiken hände när han var barn. Dessa fiskare har ett behov av att känna makt och kontroll de är rätt uppenbart.
Du verkar paranoid och en smula desillusionerad i din tro att detta inte händer riktiga barn.
Tror du att någon är ute efter dig?
Citera
2024-04-30, 22:47
Medlem
Citat:
Här på Flashback är det bara en liten klick som låter väldigt mycket, långt ifrån alla håller med.
Kanske, men ingen har modet att stå för sina övertygelser. Då är det inte mycket värt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in