Citat:
Nej, men är det inte personer som är farliga för barn som de vill snärja.
Person söker där vuxna håller till, hen blir överlockad till kanal som inte har övervakning, KIK och liknande. Där törs dumpen nämna 14, där nämns ofta 14 ganska snart, om vi nu får se alla dumpar, de presenterar dumparna så himla slarvigt så man kan inte veta. Det går att ta ut en lång dump i en enda fil, så gör polis, då behöver man inte tvivla.
Vi utgår från att de nämner åldern i början på KIK. Men de nämner det endast en gång, och då var gäddan kanske full, då fiskarnas favorittid är fredag- lördag kväll. Och när denne kommer tillbaka bakfull så minns denne inte att någon ålder nämnts. Och enligt Sara så kan de snacka lång tid, ibland över ett år, kan någon ens komma ihåg vad som sagts för över ett år sedan, nej.
Person söker där vuxna håller till, hen blir överlockad till kanal som inte har övervakning, KIK och liknande. Där törs dumpen nämna 14, där nämns ofta 14 ganska snart, om vi nu får se alla dumpar, de presenterar dumparna så himla slarvigt så man kan inte veta. Det går att ta ut en lång dump i en enda fil, så gör polis, då behöver man inte tvivla.
Vi utgår från att de nämner åldern i början på KIK. Men de nämner det endast en gång, och då var gäddan kanske full, då fiskarnas favorittid är fredag- lördag kväll. Och när denne kommer tillbaka bakfull så minns denne inte att någon ålder nämnts. Och enligt Sara så kan de snacka lång tid, ibland över ett år, kan någon ens komma ihåg vad som sagts för över ett år sedan, nej.
Nej, dumpen presenterar inte allt och dessutom tar dom bort ofördelaktigt material.
Beträffande en polisanställde som gjorde en anmälan mot dumpen så gick jag in på dumpen för att läsa på. Jag noterade att den fiktiva tjejen vid ett tillfälle bad om bild på det han hade mellan benen. Det var ungefär hennes ordval.
Först då skickar den polisanställde sin dickpick. Just den bild som används flitigt som slagträ för att karaktärsmörda den polisanställde.
Detta nämnde jag i tråden om den polisanställde och lite senare upptäcker jag att dumpen raderat bilderna på just de inläggen. Och helt plötsligt kan man bara konstatera att där är flera timmars uppehåll mellan bilddumparna.
Dumt nog insåg jag inte att dumpens arbetare förstås också läser trådarna här på flashback. Om jag vetat skulle jag ha sparat de bilderna.