2024-04-30, 19:35
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tampam
Har du fup också?
Lugna sig.
Den är med all säkerhet på väg.
Citera
2024-04-30, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tampam
Har du fup också?

Nej, sekretessprövningen av fupen beräknas vara klar på torsdag och kommer med största sannolikhet bara lämnas ut på papper.
Citera
2024-05-01, 08:54
Medlem
sunny5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77
Nej, sekretessprövningen av fupen beräknas vara klar på torsdag och kommer med största sannolikhet bara lämnas ut på papper.

Kan ju bli så, men om flera mejlar brukar någon lämna ut iallafall
Citera
2024-05-02, 22:10
Medlem
KillPus avatar
Svin som mördar barn har ingen rätt att vistas på Jordens yta. Det bör vara dödsstraff för dessa.
Citera
2024-05-02, 22:14
Medlem
Ettsjutrettons avatar
Citat:
Innan han föll ihop livlös på golvet sa den nioåriga pojken till sin pappa:
– Vad har jag gjort? Jag älskar dig.
Pappans svar:
– Jag mördar dig.
Nu har han åtalats – för att ha strypt ihjäl sitt eget barn.

[...]
https://www.expressen.se/nyheter/sve...ag-mordar-dig/
Citera
2024-05-02, 22:18
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton

Nu fick jag ont i magen.

Jag förstår inte, det måste ju ha skett en ökning av barn som dödas eller misshandlas svårt av sina egna föräldrar? Så här många var det väl inte förr om åren? Då brukade det (som jag minns det) bara vara de "vanliga" 3-4 fallen per år med en alltför ung WT-mamma och en likaså alltför ung WT-styvpappa, samt något enstaka fall av vårdnadstvistmord/familjetragedi/utökat självmord per år.
Citera
2024-05-02, 22:47
Medlem
Masajens avatar
Efter att ha läst artikeln ikväll önskar jag pappan inget mer än en ond bråd död, fy fan vilken ondska den människan sitter på.
Jag hoppas innerligt någon medfånge tar lagen i egna händer och slår ihjäl fanskapet!
Citera
2024-05-02, 22:58
Medlem
Det värsta är att höra mamman, som likt alla andra skitmuslimer skyller allt på samhället. Varför för att muslimer aldrig tar ansvar, alltid skyller på andra och dessutom vill få ut mer pengar i skadestånd. Aldrig träffat ett folkslag som är så penningfixerade som muslimer.
Citera
2024-05-02, 22:58
Medlem
Knegares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Efter att ha läst artikeln ikväll önskar jag pappan inget mer än en ond bråd död, fy fan vilken ondska den människan sitter på.
Jag hoppas innerligt någon medfånge tar lagen i egna händer och slår ihjäl fanskapet!

Artikeln var fruktansvärd att läsa, ren utstuderad ondska mot ett försvarslöst barn.
Du har helt rätt, en del människor har förbrukat sin rätt att leva, den här pappan är verkligen en av dom.
Citera
2024-05-02, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Det värsta är att höra mamman, som likt alla andra skitmuslimer skyller allt på samhället. Varför för att muslimer aldrig tar ansvar, alltid skyller på andra och dessutom vill få ut mer pengar i skadestånd. Aldrig träffat ett folkslag som är så penningfixerade som muslimer.

Men ge dig! Fattar du inte att hon ger uttryck för sin sorg och förtvivlan. Ta det inte så bokstavligt.
Citera
2024-05-02, 23:12
Medlem
Vilket jävla as. Varför söker man inte hjälp? Hur kan man vilja skada sitt eget barn. Lider så med mamman som ska leva med den här vetskapen.
Citera
2024-05-02, 23:26
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettsjutretton

helt j*vla sjukt
hoppas att han tar livet av sig snarast
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera