2024-04-30, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Brottsprovokation är inte som du tror.
Det kommer inte sitta polisanställda chattare på beordrad övertid på fredag -och lördagkvällar och försöka kåta upp gamla gubbar genom att spela tonåringar när gäddorna är vinrusiga och lätta att få på fall.
Så funkar det inte.

Blir brottsprovokation praxis kommer det mer handla om att gillra honeypots för att fånga in de riktiga farliga pedofilerna.
T ex skulle det kunna handla om ett fejkkonto på Darknet som utger sig för att sälja barnvåldtäkter på film eller nåt sånt.
Det går inte att jämföra med hur Dumpen jobbar.
Förövrigt tror jag att många av fiskarna själva får ut nåt sexuellt av chattandet.

Det där vet du inte ett kvidevitten om. Din avslutande kommentar visar att du inte vill barnens väl. Må mörkret sänka sig över dig.
Citera
2024-04-30, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
Försök inte blanda bort korten nu!

Klassisk fokusförflyttning att blanda in Sara, det är du som sitter här och påstår saker så det är upptill dig att visa fakta bakom det du påstår. Det är INTE min uppgift att styrka det du påstår.

Men, du sitter väl bara och svamlar och ljuger som vanligt.
Nu är du virrig, det är ju du som ifrågasätter hur många riktiga barn som är offer för gäddorna, inte jag
Vänd dig då enklast till den källa som har identifierade uppgifter att presentera
Är inte det ett rätt logiskt förfarande??
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-04-30 kl. 14:53.
Citera
2024-04-30, 14:52
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Det där vet du inte ett kvidevitten om. Din avslutande kommentar visar att du inte vill barnens väl. Må mörkret sänka sig över dig.

Jävla trams! Jag TROR ... efter att ha läst hundratals chattloggar på dumpen att nåt inte står helt rätt till hos fiskarna.

Om du tror att Dumpen bryr sig om barnen så är du förlorad på riktigt.

Hur fan gör du kopplingen till att JAG inte vill barnens väl för att jag påpekar att Dumpen medvetet eller omedvetet rekryterat in perversa typer som fiskare?
Senast redigerad av jenniferrules 2024-04-30 kl. 14:55.
Citera
2024-04-30, 14:55
Medlem
Citat:
Jävla trams! Jag TROR ... efter att ha läst hundratals chattloggar på dumpen att nåt inte står helt rätt till hos fiskarna.

Om du tror att Dumpen bryr sig om barnen så är du förlorad på riktigt.
Så du bryr dig om barnen då?
Citera
2024-04-30, 14:58
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Så du bryr dig om barnen då?

Ja, jag skulle önska att polisen fick använda sig av brottsprovokation när det gäller t ex pedofiler.
Skulle önska betydligt hårdare straff.
Detta har ingenting med att jag för det behöver heja på en blogg som heter Dumpen och som hänger ut gubbar som sexchattar med tonåringar. Som i själva verket är lika kåta gubbar och kärringar.
Som DESSUTOM har den dåliga smaken att publicera uppenbart fejkade historier på sin blogg som av allt att döma är skrivna av pedofiler.
Som DESSUTOM är i maskopi med ett blufföretag.
Senast redigerad av jenniferrules 2024-04-30 kl. 15:01.
Citera
2024-04-30, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Men han sökte inte aktivt efter minderåriga.
Är det en ursäkt för att chatta på det viset till ett barn? Det var väl inte under pistolhot som han skrev som han gjorde?
Gädda #412
Citera
2024-04-30, 15:00
Medlem
Citat:
Mycket bra att Sara och Patrik får in lite pengar så att de kan finansiera och kanske utvidga en samhällsviktig verksamhet. Det är för få som skyddar barn mot pedofiler. Alla initiativ välkomnas.
Brottsprovokation mot pedofiler kanske kan bli praxis i framtiden, det vore fantastiskt.

Det finns internationella organisationer som Childhood och Ecpat som samarbetar med polis och lagför pedofiler världen över. Dessutom arbetar organisationer som Röda Korset , Plan International och inom FN mot sexuellt utnyttjande av barn. Det finns en lagstiftning sedan 2009 mot grooming och det är olagligt att ha sex med minderåriga . Om det nu är så få som skyddar barn , får väl du ställa upp som volontär och inte slösa bort tiden här på tråden. Skynda dig!!!!
Citera
2024-04-30, 15:00
Medlem
Citat:
Ja, jag skulle önska att polisen fick använda sig av brottsprovokation när det gäller t ex pedofiler.
Skulle önska betydligt hårdare straff.
Detta har ingenting med att jag för det behöver heja på en blogg som heter Dumpen och som hänger ut gubbar som sexchattar med tonåringar. Som i själva verket är lika kåta gubbar och kärringar.
Tror inte alls du bryr dig om barnen som du resonerar.
Snarare verkar du att vara rädd för dem med tanke på den galla du ohejdat spyr ut.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2024-04-30 kl. 15:03.
Citera
2024-04-30, 15:01
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Tror inte alls du bryr dig om barnen som du resonerar.

Jag skiter väl i vad DU tror.
Citera
2024-04-30, 15:02
Avslutad
Tycker det är ganska fascinerande hur ofantligt defensiva dumplingarna är. Inte en enda millimeter går att backa. Ta som det här med att "alla gäddor har aktivt sökt efter minderåriga", trots bevis på motsatsen.

Vad är det som är så otroligt hemskt med att erkänna att så inte är fallet? Man behöver ju inte backa från sin åsikt om Dumpen som helhet bara för det. Man behöver heller inte tycka att gäddan inte förtjänar uthängning. Vad är problemet med att säga "Ja, ok just den gäddan var undantaget från det där med det aktiva sökandet, men jag tycker fortfarande han borde dö"?

Citat:
Är det en ursäkt för att chatta på det viset till ett barn? Det var väl inte under pistolhot som han skrev som han gjorde?
Gädda #412
Har svarat på den frågan jättemånga gånger nu, men du är uppenbarligen för trög för att fatta. Här kommer det igen på ett sätt som inte borde kunna missförstås:

Nej

(Säg till om svaret var för långt och krångligt)
Citera
2024-04-30, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Det finns internationella organisationer som Childhood och Ecpat som samarbetar med polis och lagför pedofiler världen över. Dessutom arbetar organisationer som Röda Korset , Plan International och inom FN mot sexuellt utnyttjande av barn. Det finns en lagstiftning sedan 2009 mot grooming och det är olagligt att ha sex med minderåriga . Om det nu är så få som skyddar barn , får väl du ställa upp som volontär och inte slösa bort tiden här på tråden. Skynda dig!!!!

Organisationerna du nämner publicerar inte pedofilerna vilket har en synnerligen god preventiv effekt. Därför är Dumpen så viktig. Kanske kan konceptet sprida sig till fler länder. Det vore fantastiskt och skulle bli räddningen för många utsatta barn.
Citera
2024-04-30, 15:05
Medlem
jenniferruless avatar
Citat:
Organisationerna du nämner publicerar inte pedofilerna vilket har en synnerligen god preventiv effekt. Därför är Dumpen så viktig. Kanske kan konceptet sprida sig till fler länder. Det vore fantastiskt och skulle bli räddningen för många utsatta barn.

Källa på den preventiva effekten, tack.

Är barnen som ska räddas dom här brådmogna kedjerökande, vrålkåta institutionsplacerade tonåringarna som Dumpen utger sig för att vara?
Som inte finns på riktigt? Som är skapade i en sjuk fiskares hjärna med utångspunkt från fiskarens egna sjuka fantasier?
Senast redigerad av jenniferrules 2024-04-30 kl. 15:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in