2024-04-30, 11:02
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jag tycker den är mycket intressant.
Jag är lite över en timme in i podden.
Joe Rogan är skärpt!

Är det ens teoretiskt möjligt för dig att svara på frågor?

Förresten, du sa innan att "jag tycker Joe Rogan och Bart Sibrel tog upp allting, både svåra och enkla frågor."....och nu har du inte ens sett den?
Citera
2024-04-30, 11:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Är det ens teoretiskt möjligt för dig att svara på frågor?

Förresten, du sa innan att "jag tycker Joe Rogan och Bart Sibrel tog upp allting, både svåra och enkla frågor."....och nu har du inte ens sett den?
Jag tycker dom tagit upp både svåra och enkla frågar dom 80 minuterna jag sett.
Citera
2024-04-30, 11:18
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Jag tycker dom tagit upp både svåra och enkla frågar dom 80 minuterna jag sett.

1) Ungefär hur mycket hade du sett då du skrev "jag tycker Joe Rogan och Bart Sibrel tog upp allting, både svåra och enkla frågor"?

2) Om du skriver att de "tog upp", tycker du inte då att det tycks indikera att du sett hela?

3) Vad har de med dig att göra? När jag frågade kunde du inte nämna en enda specifik sak som talade för att det var fejk? Du hade väl en helt egen tes, "att de är fejkade för att det är lättare än att göra det på riktigt"?
Citera
2024-04-30, 11:25
Bannlyst
Citat:
1) Ungefär hur mycket hade du sett då du skrev "jag tycker Joe Rogan och Bart Sibrel tog upp allting, både svåra och enkla frågor"?

2) Om du skriver att de "tog upp", tycker du inte då att det tycks indikera att du sett hela?

3) Vad har de med dig att göra? När jag frågade kunde du inte nämna en enda specifik sak som talade för att det var fejk? Du hade väl en helt egen tes, "att de är fejkade för att det är lättare än att göra det på riktigt"?
80 min hade jag sett ungefär. Du verkar bara vara ute efter att bråka, jag vet ej varför, men jag får inte ut något av att bråka med dig.
Jag är tveksam till att dom landade på månen och du har fått mig ännu mer tveksam eftersom inte du heller verkar tro att dom lyckades.
Citera
2024-04-30, 11:32
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
80 min hade jag sett ungefär.

Men snälla. Innan var du "lite över en timme in i podden". Lite senare var du "80 minuter in". Men nu var du 80 minuter in INNAN du var "lite över en timme in"? 80 minuter är inte "lite över en timme".

Citat:
Du verkar bara vara ute efter att bråka, jag vet ej varför, men jag får inte ut något av att bråka med dig.

Nej jag försöker få raka svar på enkla frågor. Att du hela tiden undviker att svara är brist på respekt. Om du inte har för avsikt att ha en verklig dialog så är det bättre att du slutar skriva till mig över huvud taget. Så kan du sitta och runka till Sibrel istället.

Citat:
Jag är tveksam till att dom landade på månen och du har fått mig ännu mer tveksam eftersom inte du heller verkar tro att dom lyckades.

Vad pratar du om?

När skrev jag att jag inte tror dom lyckades?
Citera
2024-04-30, 11:42
Bannlyst
Citat:
Men snälla. Innan var du "lite över en timme in i podden". Lite senare var du "80 minuter in". Men nu var du 80 minuter in INNAN du var "lite över en timme in"? 80 minuter är inte "lite över en timme".

Nej jag försöker få raka svar på enkla frågor. Att du hela tiden undviker att svara är brist på respekt. Om du inte har för avsikt att ha en verklig dialog så är det bättre att du slutar skriva till mig över huvud taget. Så kan du sitta och runka till Sibrel istället.

Vad pratar du om?

När skrev jag att jag inte tror dom lyckades?
Ditt märkliga sätt att "diskutera" får nog dom flesta att inse att du egentligen är osäker på om vad som egentligen hände. Du verkar vilja tro, men du är osäker.

Att börja tjata om ifall 80 minuter är lite över en timme eller inte, i en tråd som handlar om rymdresor, säger allt om dig.
Citera
2024-04-30, 11:55
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ditt märkliga sätt att "diskutera" får nog dom flesta att inse att du egentligen är osäker på om vad som egentligen hände. Du verkar vilja tro, men du är osäker.

Att börja tjata om ifall 80 minuter är lite över en timme eller inte, i en tråd som handlar om rymdresor, säger allt om dig.

Grejen är ju att det är uppenbart att du uttalade dig om något du ännu inte hade sett.

Varför gör man så?
Citera
2024-04-30, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Grejen är ju att det är uppenbart att du uttalade dig om något du ännu inte hade sett.

Varför gör man så?
Jag hade sett nästan hälften. Jag förstår inte problemet?

Eller jag förstår så klart erat problem... och det är tråkigt att sådant ska behöva förekomma i en tråd om rymdresor och månlandningar.
Citera
2024-04-30, 13:02
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:

Hur? Ge ett specifikt exempel.

Citat:

Tråden SKA handla om rymdresor. Men eftersom du inte svarar på frågor och uttrycker dig undvikande och missvisande så hamnar tyvärr fokus på annat. Du har liksom knappt svarat på en enda fråga

Citat:
Jag hade sett nästan hälften. Jag förstår inte problemet?

Du ser inte problemet med att skriva de "tog upp allting, både svåra och enkla frågor" när du i själva verket bara sett 1 av 3 timmar?

För en normal människa betyder såklart "de tog upp allting" att du sett klippet i sin helhet. Jag har liksom sett en timme nu och de har bara tagit upp en handfull saker. Alltså skrev du (med flit eller av okunskap?) någonting missvisande.
Citera
2024-04-30, 13:35
Bannlyst
Citat:
Hur? Ge ett specifikt exempel.

Tråden SKA handla om rymdresor. Men eftersom du inte svarar på frågor och uttrycker dig undvikande och missvisande så hamnar tyvärr fokus på annat. Du har liksom knappt svarat på en enda fråga

Du ser inte problemet med att skriva de "tog upp allting, både svåra och enkla frågor" när du i själva verket bara sett 1 av 3 timmar?

För en normal människa betyder såklart "de tog upp allting" att du sett klippet i sin helhet. Jag har liksom sett en timme nu och de har bara tagit upp en handfull saker. Alltså skrev du (med flit eller av okunskap?) någonting missvisande.
Förklara detta klippet istället för att tjafsa
https://m.youtube.com/watch?v=Zl_VdN6rfrQ
Citera
2024-04-30, 13:40
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Förklara detta klippet istället för att tjafsa

Intressant. Tidigare hade du en enda specifik sak som talar för fejk, men nu har du det helt plötsligt....det är nästan så att jag misstänker att du inte är helt ärlig med mig.

Citat:
https://m.youtube.com/watch?v=Zl_VdN6rfrQ

VAD ska jag förklara?
Citera
2024-04-30, 13:42
Bannlyst
Citat:
Intressant. Tidigare hade du en enda specifik sak som talar för fejk, men nu har du det helt plötsligt....det är nästan så att jag misstänker att du inte är helt ärlig med mig.

VAD ska jag förklara?
Var är skuggan innan kameran vänder och hur vände dom kameran så snabbt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in