2024-04-30, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Den gode Fredrik nekade till att det var hans ålder minns jag iaf

Fan vad alla tjatar om hästkukar den sista tiden! Generalen kallade mig för en jävla hästkuk igår i ett svagt ögonblick när jag retade upp honom

Nya tag nu mot Peking 3-0 där och vi fortsätter mot toppen!

Nej det har egentligen inte med nåt att göra det var en del av en mailadress jag hade förlängesedan Sen kanske jag har en hästkuk men det lär inte några män få veta, min flickvän vet däremot
Citera
2024-04-30, 01:32
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Nej det har egentligen inte med nåt att göra det var en del av en mailadress jag hade förlängesedan

Ni får fan vinna nu på Onsdag! Vill se Kukrävens kommentarer efteråt att matchen skulle spelats i Helsingborg så hade dom vunnit.
Citera
2024-04-30, 01:38
Medlem
Citat:
Ni får fan vinna nu på Onsdag! Vill se Kukrävens kommentarer efteråt att matchen skulle spelats i Helsingborg så hade dom vunnit.

Tror det blir borås igen där har dom ju plastskit och domaren lär väl skyllas på som vanligt med
Ännu bättre hade det varit om vi slog dom med minst lika stora siffror som mot er nu när han utropat att det var så jävla uselt av Solna att förlora med 5-0
Han förstår inte att varje match har sitt eget liv, nu var vi klart bättre än er men så är det den där förbannelsen ni har här nere, ni fick några oturliga skador, en målvakt som kanske inte gjorde nån jättetavla men heller ingen jättematch, siffrorna blev lite väl stora, tycker mer det var en 3-0 match än 5-0
Citera
2024-04-30, 02:24
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Lär ju inte bli några 120-130 miljoner som för Larsson och Bergvall eftersom han inte är europé, och vi inte är ett topplag, men jag skulle bli rejält besviken om vi säljer för under 60 om han fortsätter så här.

60?!
Han kommer att gå för minst det dubbla om han fortsätter så här under våren. Yalcoye hade jag valt före Bergvall i mitt lag. Trist för allsvenskan att han förmodligen blir såld redan i sommar.
Citera
2024-04-30, 02:40
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Varför byter du inte bara lag till MFF så mycket du slickar deras röv?

Försök att vara bättre själv istället för att klaga på andra hela tiden, tröttsamt!
Citera
2024-04-30, 02:42
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Haha, yes. Riktigt stark i duellerna också. Ekdal äter sig in mer och mer.

Vad tycker du om Hümmet då?
Och har snart klarat av dom där fem matcherna inte skulle klara av. Så jäkla skadebenägen.

Han har ett bra skott iaf
Citera
2024-04-30, 03:02
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Varför byter du inte bara lag till MFF så mycket du slickar deras röv?

Försök att vara bättre själv istället för att klaga på andra hela tiden, tröttsamt!

Givetvis hoppas jag MFF vinner en seger för svensk fotboll

Dessutom klagar jag ej jag konstaterar fakta att det enda som skrivs är hur dåliga solna är och solna varenda mening tröttsamt var ordet!
Senast redigerad av Skarparattarn 2024-04-30 kl. 03:05.
Citera
2024-04-30, 03:05
Medlem
Free12s avatar
Citat:
På vilket sätt är det en seger för svensk fotboll att laget som redan har CL-kval vinner cupen? Vinst för svensk fotboll är om Djurgården vinner och att Malmö inte dominerar även cupen.
Citera
2024-04-30, 03:10
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Dessutom klagar jag ej jag konstaterar fakta att det enda som skrivs är hur dåliga solna är och solna varenda mening tröttsamt var ordet!
Du klagar bara för att du stör dig då det handlar om ditt lag.. Om man kollar dina inlägg istället så handlar mycket om "kukräven" eller "generalen", det är fan lägre nivå!

Så länge vi inte torska med 5-0 eller mer så har vi redan gjort en bättre säsong än er.
Citera
2024-04-30, 03:55
Avslutad
Citat:
På vilket sätt är det en seger för svensk fotboll att laget som redan har CL-kval vinner cupen? Vinst för svensk fotboll är om Djurgården vinner och att Malmö inte dominerar även cupen.

Var ligger logiken i att en AIKare ska heja på Djurgården i en avgörande match? Hade du hejat på AIK ifall de stått på andra sidan imorgon?
Citera
2024-04-30, 04:01
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Var ligger logiken i att en AIKare ska heja på Djurgården i en avgörande match? Hade du hejat på AIK ifall de stått på andra sidan imorgon?
En sak att hoppas vi torskar för att man håller på en rival och en annan sak att hoppas på att få jäklas med en användare man påstår störa sig på..

Med tanke på att Malmö hade kunnat spela oss till Europaplats så hade man varit tvungen att hålla på dom, men annars hade jag inte brytt mig så mycket. Pest eller kolera.
Citera
2024-04-30, 04:13
Avslutad
Citat:
En sak att hoppas vi torskar för att man håller på en rival och en annan sak att hoppas på att få jäklas med en användare man påstår störa sig på..

Med tanke på att Malmö hade kunnat spela oss till Europaplats så hade man varit tvungen att hålla på dom, men annars hade jag inte brytt mig så mycket. Pest eller kolera.

Nej, det kanske säger mer om rivaliteten i stort, man byter ändå spelare och tränare med varandra så att en rival tar en titel kanske inte betyder så mycket heller. Men samtidigt vad förstår jag egentligen, vi har inga rivaler.

Med den svansföringen skribenten uppvisar har man ändå en viss förståelse varför det väldigt ofta uppstår skadeglädje mot den personen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in