Citat:
Ursprungligen postat av
Kolsparven
Är du dum eller, visst borde jag använt en oberoende mailadress övh när jag ansökte om jobbet men jag har inte använt min maildress tilll s.k luderköp, hemsidan jag reggat mig på har olika delar, eskortdel och sen övriga delar som sexkontakter osv typ som bodycontact.com.
Jag har heller inte bedragit min sambo, jag reggade mig för flera år sedan på en sådan sida i samband med att vi hade en paus i förhållandet och har därefter inte loggat in där sedan dess.
Ber om ursäkt på förhand, jag gjorde en kränkande bakgrundskoll på dig nu (Tidigare trådar). Och det är ju inte bara så att du för 10 år sen gick in på en sida för eskorter och "övriga sexkontakter" för att "du var nyfiken."
Du har ju faktiskt köpt sex,
minst 4 gånger förra året och dessutom blivit kär i horan?
Citat:
Japp, kärat ner mig upp över öronen i en eskort som jag träffat 4 gånger, skit jobbigt.
Antar att du och din Sambo hade paus då med?
Nä, det var nog riktigt bra att du inte blev chef. Och nu räcker det med att någon inblandad (Cheferna, rekryteringsföretaget, dom anställda) går in och läser den här tråden, känner igen situationen du beskriver, så kan dom klicka på din profil, och sen "visa alla inlägg", så ser dom att du skriver bland annat
Citat:
Jag har alltså inte träffat någon eskort förns den här tjejen på säkert 5-6 år då jag varit i ett förhållande.
Däremot innan dess..har nog träffat säkert 100 st+
Så mitt tips? Sluta ljuga i trådar, sluta köpa horor och inse att det här rekryteringsfirman och statliga bolag förhoppningsvis rödlistat dig, om inte annat efter att ha läst tråden.