2024-04-29, 18:58
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Nej, det kan inte likställas med Martin Olssons uppträdande.

3 matcher blir det.

Bestäm dig nu antingen är det gult och ingenting eller flera matcher?
Citera
2024-04-29, 19:06
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:

3 matcher blir det.

Upplevde MO som mer kontrollerad. Han fick en törn och tillrättavisade själv med öppen handflata?

I det här fallet gick spelaren loss vid två tillfällen, med någon minut emellan?

Är inte det ett mer okontrollerat beteende?
Citera
2024-04-29, 19:14
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Upplevde MO som mer kontrollerad. Han fick en törn och tillrättavisade själv med öppen handflata?

I det här fallet gick spelaren loss vid två tillfällen, med någon minut emellan?

Är inte det ett mer okontrollerat beteende?

Hade det varit någon annan klubb än Djurgårn hade det skrikits om långa avstängningar osv. Ingen idé försöka.
Citera
2024-04-29, 19:16
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Hallå, vi är väl bättre än Bajen på att vinna något? Fyra gånger så bra.

Tycker att vi står upp rätt bra mot DIF i andra efter en svag sista halvtimme av första, och med lite flyt kunde vi fått med oss en poäng. Med det sagt så var DIF bättre och värda segern. En bra dag kan vi nog slå alla lag i serien förutom Malmö.

Ja ni ser bättre ut än väntat. Kul att ni är tillbaka ni ska vara i Allsvenskan!
Citera
2024-04-29, 19:27
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Efter Kukrävens gottande om "stjärtfluss i Häcken" slog karma till som vanligt emot Flashbacks största antihjälte....

https://www.fotbollskanalen.se/svenska-cupen-1/sjukdom-i-djurgarden-infor-cupfinalen-mange-kande-sig-krasslig/

Undrar hur Djurgården kommer tackla cupfinalen med en skör andremålvakt?

JWZ verkar på alla plan vara en hundrakille. Finns nog ingen inom DIF som inte hoppas på det bästa för honom, oavsett om det är målvaktskarriär eller nobelpristagare som forskare inom medicin. Tycker också att han visat framsteg och utveckling under årets matcher.

På onsdag hoppas jag med det sagt se Malkolm. Hade känts tryggare.
Citera
2024-04-29, 19:31
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hade det varit någon annan klubb än Djurgårn hade det skrikits om långa avstängningar osv. Ingen idé försöka.
?

Jag sa att det skulle bli 3 och det blev 3. Förstår ej varför du gnäller?
Citera
2024-04-29, 19:53
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
?

Jag sa att det skulle bli 3 och det blev 3. Förstår ej varför du gnäller?

Jo men du skrev nyss att det bara skulle varit gult
Citera
2024-04-29, 19:56
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
JWZ verkar på alla plan vara en hundrakille. Finns nog ingen inom DIF som inte hoppas på det bästa för honom, oavsett om det är målvaktskarriär eller nobelpristagare som forskare inom medicin. Tycker också att han visat framsteg och utveckling under årets matcher.

På onsdag hoppas jag med det sagt se Malkolm. Hade känts tryggare.

Du som är vettig jag förstår inte varför du tror han ska palla trycket i Djurgården när han bröt ihop i HBK?

Mig veterligen är trycket större om man spelar i en Sthlms klubb.
Citera
2024-04-29, 20:13
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du som är vettig jag förstår inte varför du tror han ska palla trycket i Djurgården när han bröt ihop i HBK?

Mig veterligen är trycket större om man spelar i en Sthlms klubb.

Min bild av psykisk ohälsa är att den är mer komplicerad än så. För någon kan ett möte öga mot öga med en förälder, sitt barn, en barndomsvän eller annan individ vara långt mycket mer ångestframkallande än att stå på en scen inför hundratals eller tusentals åskådare.

Varför jag vill se Malkolm före JWZ har dock inget med det att göra. Av det lilla jag sett är han en bättre målvakt här och nu även om JWZ har potential att bli långt mycket bättre. Vi har råd att spela den bäste.
Citera
2024-04-29, 20:34
Medlem
Citat:

3 matcher blir det.

4 blev det totalt han missar cupfinalen och era matcher mot vsk och ellos fy fan så billigt straff, svff har agerat igen. 2 grova förseelser och ett uselt uppträdande.
Citera
2024-04-29, 20:50
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
4 blev det totalt han missar cupfinalen och era matcher mot vsk och ellos fy fan så billigt straff, svff har agerat igen. 2 grova förseelser och ett uselt uppträdande.
Fy fan vad du mår dåligt alltså.

Varenda inlägg är som ett recept över bitterhet, mindervärdeskomplex och fejkat självhävderi.

Att umgås med dig skulle vara som att hänga med det där pantade gnälliga fyllot i småstadsliv. Ett gnäll från start till mål.

Kan tänka mig att stolarna bredvid dig är tomma på Malmö arena 😄😄😄

Fortsätt för guds skull. Är ju ändå underhållande på sitt vis.
Citera
2024-04-29, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Fy fan vad du mår dåligt alltså.

Varenda inlägg är som ett recept över bitterhet, mindervärdeskomplex och fejkat självhävderi.

Att umgås med dig skulle vara som att hänga med det där pantade gnälliga fyllot i småstadsliv. Ett gnäll från start till mål.

Kan tänka mig att stolarna bredvid dig är tomma på Malmö arena 😄😄😄

Fortsätt för guds skull. Är ju ändå underhållande på sitt vis.

Hahahaha nej du verkligen inte bitter, däremot ska den jävla växjögårdaren få höra efter allt skit han säger. Skiter egentligen fullständigt i hur länge tokmac är avstängd men man måste ju vara konsekvent i hur man stänger av, om du nu missade det när Martin Olssons avstängning kom så tyckte jag den var rätt
Stolar? Snälla jag går inte på sittplats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in