2024-04-29, 19:20
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomThumb
Jag tycker det är förvånansvärt få som tar sitt liv efter att ha blivit uthängda av dumpen. Jag hade nog blåst skallen av mig så fort jag bara kunde om jag var pedofil och alla skulle få reda på det.

En stor andel som hamnar på Dumpen tycks vara ganska ensamma personer som har någon form av begåvningsstörning. Deras fall blir kanske inte så högt, och de påverkas kanske mindre än andra människor.
Citera
2024-04-29, 19:21
Moderator
Meijis avatar
Expressen har en artikel om en man, som Dumpen fångat:

Citat:
I början av året stämde Dumpen, som söker upp och konfronterar påstådda pedofiler, träff med en man i 55-årsåldern i centrala Stockholm.

Mannen är anställd vid en statlig myndighet och har under flera år varit tränare inom damfotboll.

[---]

... när han i stället möttes upp av Dumpens team ... begav [han] sig från platsen, enligt sajten.

När Dumpen en kort stund efter mötet ringde upp mannen låtsades han vara sin chef.

[---]

När arbetsgivaren undersökte hans tjänstetelefon upptäcktes det att mannen under tre månaders tid, fram till konfrontationen med Dumpen, hade använt den för att sexchatta med vad han trodde var flickor i nedre tonåren, enligt en anmälan som myndighetens rättschef gjort till personalansvarsnämnden (Pan).

https://www.expressen.se/nyheter/sverige/man-lurad-av-dumpen-latsades-vara-sin-chef/

Är det klarlagt vilken statlig myndighet, som har den här mannen anställd?
Citera
2024-04-29, 19:27
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av entilllirare
Ännu en man är död på grund av P&S fälla och uthängning. Det enda "offret" var som vanligt en fiktiv fjortis spelad av någon vinhagga.

Riktigt bra, en död pedofil kan inte skada några barn. Jag vill däremot veta hur Besikta-gäddan tog livet av sig, mycket roligare när man kan se framför sig hur det gick till som Pappastor och bron.
Citera
2024-04-29, 19:36
Medlem
dead-arsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Riktigt bra, en död pedofil kan inte skada några barn. Jag vill däremot veta hur Besikta-gäddan tog livet av sig, mycket roligare när man kan se framför sig hur det gick till som Pappastor och bron.

Från ETC-artikeln där hans mamma till 361 intervjuas:

”Han sa upp sig från jobbet och kom hit, det var enda utvägen.
Han var helt personlighetsförändrad. Det var inte min son. Han
var ute och gick och gick med panikångest. Sen tog han in på
hotell tre nätter för att jag skulle få vila lite. När han inte kom hem
ringde jag polisen. Då låg han där.”
Citera
2024-04-29, 19:37
Medlem
hazey1526s avatar
Hur har det gått #362. Jag råkade komma åt hans publicering och underhöll mig med hans konfrontation. Han bad och buga till det sista. Han sa att han hade lite tid kvar i livet, är han borta nu?
Citera
2024-04-29, 19:41
Medlem
EnLitenkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan

Vad gjorde pappastor?
Hoppade från bro?
Citera
2024-04-29, 19:45
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dead-arson
Från ETC-artikeln där hans mamma till 361 intervjuas:

”Han sa upp sig från jobbet och kom hit, det var enda utvägen.
Han var helt personlighetsförändrad. Det var inte min son. Han
var ute och gick och gick med panikångest. Sen tog han in på
hotell tre nätter för att jag skulle få vila lite. När han inte kom hem
ringde jag polisen. Då låg han där.”

Tack. Undrar om han hann med ett par runkar på hotellet innan han avslutade sitt gäddliv?
Citera
2024-04-29, 19:46
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Vad gjorde pappastor?
Hoppade från bro?

Hängde sig enligt uppgift, från en bro inne i Södertälje. Utan skägg...
Citera
2024-04-29, 19:52
Avslutad
Expressen skriver om en gädda som surfat från sin jobbtelefon och trott han sexchattat med 14åriga flickor.

Svinet ska även vara fotbollstränare och arbeta på en statlig myndighet.

Vilket nummer har denna gädda?
Senast redigerad av Kallamakaronen 2024-04-29 kl. 19:54. Anledning: Korrigerar uppgift.
Citera
2024-04-29, 19:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Aftonbladet skriver om en gädda som surfat från sin jobbtelefon och trott han sexchattat med 14åriga flickor.

Svinet ska även vara fotbollstränare och arbeta på en statlig myndighet.

Vilket nummer har denna gädda?

362
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmizen32
Angående självmorden tror inte jag att det bara är publiceringen som gör det.
Absolut så tror jag att skammen är stor när alla kan läsa vilka sjuka chattar man skriver till barn men jag tror egna familjen spelar in.
Att se sina nära och kära i ögonen efter att man planerat att våldta ett barn är nog inte så lätt.
Att se dom man känner fundera på om man varit på deras unge, vilka barn har gäddan varit nära osv.
Sen tror jag att en del kan ha mer i sin mörka garderob som dom inte vill ska dras fram i ljuset.
För visst, just den gången var det ett fiktivt barn men hur mycket mer finns under ytan?

Och det är gäddan som skapar offer.
Den som vill våldta barn och skapa offer.
Den som knäcker nära och kära när dom blir påkomna.
Den som ser till att förlora jobb och social status.
Lägg skuld och skam där den hör hemma.

Håller med. Jag tänker att det ska väldigt mycket till innan en människa tar livet av sig... kan de här gäddorna vara de som har andra offer i sin närhet som också kommer fram efter en sådan här outning.
Svårt att förstå hur så många argumenterar för att de ju inte hade några offer utan bara ett fiktivt barn. Jag känner mig övertygad om att åtminstone de som går så långt som att ta livet av sig har många offer.

Ang #361 är det väldigt enkelt att inte tycka synd om honom. bara läsa hans chattar o föreställa sig valfri liten 14 åring man känner på andra sidan skärmen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
362

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto