Jag tycker det är förvånansvärt få som tar sitt liv efter att ha blivit uthängda av dumpen. Jag hade nog blåst skallen av mig så fort jag bara kunde om jag var pedofil och alla skulle få reda på det.
Det är vad Dumpen visar oss, ja. Kan vi lita på det? Jag menar bara att det kan ha hänt mycket både före och under de videosekvenserna, som Dumpen valt att inte visa.
Man ska komma ihåg att P & S har starka skäl att göra det de gör. När jag såg uppståndelsen, hatet och skvallret mm om pedofiler visste jag vilka det var som var inblandade. Jag googlade på dem långt innan jag fick det bekräftat på Flashback. Det finns bara ett fåtal personer som skulle kunna tänka sig att göra såna här saker.
Mm för min del finns det inget #413 sagt varken före eller efter som skulle göra att jag inte tycker att han ska publiceras.
Hur du framställer Patrik o Sara känns mer vinklat dock.
Glad att ngn tagit tag i den här frågan. Engagerat mig i många år utan att jag sett ngn ljusning.
Den gäddan som jag tycker är mest underhållande att se konfrontationen på är #371. Alltså killen som sa att han är utpressad av en flintskallig kille. När Sara frågar varför han inte går till polisen så säger han nät i stil med "Sånt händer hela fucking tiden i Sverige".
1. Mannen som pratade om allt annat än att han fastnat på kroken (napp igen)
Känd som mannen som satt med sin hund i bakluckan på sin bil när Dumpen kom.
Tid från uthängning till självmord: 1 mån.
Månad för dödsdatum: Februari
Hängdes ut i: Januari
2. Det andra självmordet var av en man som inte hann bli uthängd. Han fanns på missing people och hittades sedan drunknad. Enligt uppgifter bodde han i Ljungby/Hamneda. Förnamn samma som Annikas bror i Pippi Långstrump. Efternamn samma som en hockeyspelare som beskrivs såhär på Wikipedia:
Johan ********* född 6 januari 1976 i Huskvarna, är en svensk före detta ishockeyspelare som spelade största delen av sin karriär i HV71. Han har blivit svensk mästare med HV71 fyra gånger. Han har gått på ishockeygymnasiet Sanda i Huskvarna.
3. Mannen utan samvete (Napp #184)
Tid från uthängning till självmord: 2 mån.
Månad för dödsdatum: Mars
4. DinK på kroken tillslut (Napp #225)
Tid från uthängning till självmord: 1 mån.
Månad för dödsdatum: Juni
Hängdes ut i: Maj
5. Mr X blev slak på en tredjedels sekund
Tid från uthängning till dödsdatum: 18 mån.
Månad för dödsdatum: Juli
6. PappaStor (Napp #289)
Tid från uthängning till självmord: 4 mån.
Månad för dödsdatum: Februari
Hängdes ut i: Oktober
7. Runkpausen (Napp #361)
Tid från uthängning till dödsdatum: 2,5 mån.
Månad för dödsdatum: April
Hängdes ut i: Februari
Jo lätt att skylla på Dumpen. Är det 5 stycken nu bekräftade som tagit livet av sig? Det intressanta där blir mer om det bara är Dumpen att skylla på. Jag menar för många av dessa gäddor är de redan väl medvetna om hur sjukt deras beteende är. De mår redan väldigt dåligt så de skulle kanske tagit livet av sig ändå.
Sen finns det ju dom som inte bryr sig och som högst är arga över att dumpen försvårar för dom.
Hunken 104 tillexempel.
Fortsatte precis som innan och nu misstänkt för flertal sexualbrott mot barn, 24 punkter mot 4 barn om jag inte minns fel.
Senast redigerad av StigEngstrom 2024-04-29 kl. 17:26.
Angående självmorden tror inte jag att det bara är publiceringen som gör det.
Absolut så tror jag att skammen är stor när alla kan läsa vilka sjuka chattar man skriver till barn men jag tror egna familjen spelar in.
Att se sina nära och kära i ögonen efter att man planerat att våldta ett barn är nog inte så lätt.
Att se dom man känner fundera på om man varit på deras unge, vilka barn har gäddan varit nära osv.
Sen tror jag att en del kan ha mer i sin mörka garderob som dom inte vill ska dras fram i ljuset.
För visst, just den gången var det ett fiktivt barn men hur mycket mer finns under ytan?
Och det är gäddan som skapar offer.
Den som vill våldta barn och skapa offer.
Den som knäcker nära och kära när dom blir påkomna.
Den som ser till att förlora jobb och social status.
Lägg skuld och skam där den hör hemma.
Senast redigerad av emmizen32 2024-04-29 kl. 19:19.
Anledning: Rättning