LOL. Det är bara en mindre grupp "äldre" som fortfarande tror på månlandningsfantasierna. Plus då den stora NPC-majoriteten, men av tänkande människor är de troende i absolut minoritet.
Att ens överväga att de sjöng och hoppade runt under ett skarpt uppdrag är befängt. Vad som däremot är fullt rimligt är att de sjöng och hoppade runt under en simulering, när allt var på låtsas. Det är den självklara slutsatsen jag kan dra utifrån och angående dina klipp.
LOL. Det är bara en mindre grupp "äldre" som fortfarande tror på månlandningsfantasierna. Plus då den stora NPC-majoriteten, men av tänkande människor är de troende i absolut minoritet.
Att ens överväga att de sjöng och hoppade runt under ett skarpt uppdrag är befängt. Vad som däremot är fullt rimligt är att de sjöng och hoppade runt under en simulering, när allt var på låtsas. Det är den självklara slutsatsen jag kan dra utifrån och angående dina klipp.
Du lever bara i en fantasivärld där "tänkande människor" är samma sorts debila idioter som du. Och så tror du att dina foliehattinlägg här gör någon skillnad alls i den verkliga värden. Sorry, men det gör de inte.
Redan här blir det fel. Föreningen VoF gjorde en undersökning riktad till olika åldersgrupper som tog upp denna fråga bland många andra.
Bara några enstaka procent uppgav att dom trodde detta var fejk https://www.vof.se/vof-undersokningen/
Jag har debunkat åtskilliga foliehattar på deras foliehattsbevis för att månlandningarna är fake.
Men häromdagen har jag ödmjukt vänt på klacken. Månlandningarna är fake.
Joe Rogan, Ai och några vetenskapsmän i senaste utgåvan häromdagen pulveriserar allt från försvunna teknikhandlingar och filmer. AI, Joe Rogan och jag och jag har funnit ut att månlandningarna är fake……….
Jag har debunkat åtskilliga foliehattar på deras foliehattsbevis för att månlandningarna är fake.
Joe Rogan, Ai och några vetenskapsmän i senaste utgåvan häromdagen pulveriserar allt från försvunna teknikhandlingar och filmer. AI, Joe Rogan och jag och jag har funnit ut att månlandningarna är fake……….
Skojar du? Du har alltid bara varit en av Flashbacks knasigaste foliehattar. Och Joe Rogan?? Och AI??? Och Sibrel????
Bara för att ta ett exempel i klippet att den oberoende AIjämförelsen mellan kinesiska målbilder och Nasamånbilder svarar AI att de kinesiska är dom äkta.
Och då har jag ändå inte ens nämnt skuggorna som går åt olika(!) håll på Nasafotona och Werner von Brauns förklaringar om möjligt och omöjligt…..
Oj...
Jag har bara hunnit kolla dom första minuterna men det är hittills väldigt intressant
Joe Rogan är väl en av världens största podcastare?
Hur kommer detta tas emot??
Bara för att ta ett exempel i klippet att den oberoende AIjämförelsen mellan kinesiska målbilder och Nasamånbilder svarar AI att de kinesiska är dom äkta.
Och då har jag ändå inte ens nämnt skuggorna som går åt olika(!) håll på Nasafotona och Werner von Brauns förklaringar om möjligt och omöjligt…..
AI svarar som det den har tränats på, den förstår t ex ingenting utan är väsentligen en regressionsanalys med ord och meningar som input och output. KAN vara värdefullt det med, precis som "vanlig" regressionsanalys, men även den kan ju ge knasiga resultat om indata är dåliga. GIGO.
Skuggor pekar åt olika håll om marken inte är helt plan, det är inget konstigt med det. Har man däremot flera ljuskällor så blir det flera skuggor, en för varje ljuskälla. Alla såna där "moon landning hoax-bevis" har f ö debunkats flera gånger i den här tråden, och förstås även på annat håll. Googla.
Vilket alla bör veta, om en AI inte har ett svar så svarar den ändå och med stor sannolikhet helt fel.
Så fungerar AI allmänt idag men visst vill man tro på allt som AI formulerar så får man väl göra det.
Du får dock oerhört svårt att förklara resterande massiva bevis...
Oj...
Jag har bara hunnit kolla dom första minuterna men det är hittills väldigt intressant
Joe Rogan är väl en av världens största podcastare?
Hur kommer detta tas emot??
Visst är han det
Som vanligt kommer det att tas emot med skepsis av alla som ändå är bortom all räddning
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
AI svarar som det den har tränats på, den förstår t ex ingenting utan är väsentligen en regressionsanalys med ord och meningar som input och output. KAN vara värdefullt det med, precis som "vanlig" regressionsanalys, men även den kan ju ge knasiga resultat om indata är dåliga. GIGO.
Skuggor pekar åt olika håll om marken inte är helt plan, det är inget konstigt med det. Har man däremot flera ljuskällor så blir det flera skuggor, en för varje ljuskälla. Alla såna där "moon landning hoax-bevis" har f ö debunkats flera gånger i den här tråden, och förstås även på annat håll. Googla.
Fast i podcasten framgår att att skuggorna skapats av fejkarnas elektriska lampor.
Citat:
Ursprungligen postat av Homogeneous-Evil
Vilket alla bör veta, om en AI inte har ett svar så svarar den ändå och med stor sannolikhet helt fel.
Så fungerar AI allmänt idag men visst vill man tro på allt som AI formulerar så får man väl göra det.
Du får dock oerhört svårt att förklara resterande massiva bevis...
Det är bara att lyssna ett par tre gånger på podcasten så kommer det att klarna att alla bevisen för att månlandningarna ägt rum är fejk. AI ryska och kinesiska ledare som finns med i podcastbevisen avvisar att man skulle överlevt vanallenbältena eller ens ett sandkorn som hela tiden slår ner på månen.
Sedan att en tung person som Sibrel inte är en av de köpta fejkvetenskapsmännen utan en självlärd lärd som osjälviskt bjuder oss på oemotbevisbara fakta gör inte saken sämre. Från hans wiki.
Citat:
In July 2009, Sibrel, who at the time was working as a Nashville taxicab driver
Man skulle kunna säga att han är politikens motsvarighet till Jimmie Åkesson inom vetenskapen. Han är en folkets man dvs ”our guy”