2024-04-28, 20:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aborterabrudfoster
En universitets eller en gymnasie? För gymnasiet har jag

Har du teknisk examen från gymnasie är det ju grymt! Du är gymnasieingenjör.
Citera
2024-04-28, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nej har inte fått jobb sedan 1997. Jag tror dock en examen är bra!
Jag är glad för dig och att du har ett arbete som jag hoppas du stortrivs med dagligen.

Jag undrar om du skulle kunna ge mig tips om hur man bäst hittar ett jobb (exkluderat städare) som kan vara hur jobbigt och hårt som helst, bara det garanterat jobb.

Tack på förhand Herr Zaedrews.

Snygg bild på Collina också.
Citera
Medlem
Psykosen-Hexs avatar
Du bor i Sverige, det ställs för höga krav. Gå till arbetsförmedlingen och be om att få jobba utomlands, det är inte värt att stanna kvar i Sverige 2024-2030.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Har du teknisk examen från gymnasie är det ju grymt! Du är gymnasieingenjör.
Nä. Samhäll… jag är patetiskt Zaedrews, jag vet.
Citera
2024-04-28, 20:28
Medlem
Kundtjänstmedarbetare hos Teleperformance/Sykes/webhelp. Alla får jobb, alla hatar det, folk sticker så fort de får något annat.
Citera
2024-04-28, 20:30
Medlem
Tcprocs avatar
https://arbetsformedlingen.se/platsbanken/annonser?q=ingen%20utbildning
Citera
2024-04-28, 20:32
Medlem
Psykosen-Hexs avatar
Citat:
Du vet inte något alls? Anställer ditt jobb någon?

Jag är en tragisk figur som kan liknas med en gyttjepöl. Jag behöver ett jobb så att jag kan få fötterna på jorden och påbörja resan till att iallafall försöka se ut som en man.

Snälla hjälp. Jag är en desperat man med hatten i min hand och blicken ner på marken.

Jag har ingen koll, jag lämnade landet för 6 år sen. Kan tänka mig att det har blivit sämre nu, men om du vill bo kvar i Sverige då får du vända dig till arbetsförmedlingen eller dina kontakter. Nackdelen med arbetsförmedlingen är att du 98% kommer få praktik om du söker jobb i Sverige.
Citera
2024-04-28, 20:32
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Jag är glad för dig och att du har ett arbete som jag hoppas du stortrivs med dagligen.

Jag undrar om du skulle kunna ge mig tips om hur man bäst hittar ett jobb (exkluderat städare) som kan vara hur jobbigt och hårt som helst, bara det garanterat jobb.

Tack på förhand Herr Zaedrews.

Snygg bild på Collina också.

Exakt varför tror du jag stormtriivs! Det är fan elände mest hela tiden, Trots att man faktisk har en universitesexamen. Dubbla dessutom. Fan ingen bryr sig om det när man söker jobb. Enda numera som verkar betyda något är vilka du känner. Är du poiare med Batre tex då blir du anställd.
Citera
2024-04-28, 20:41
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Inga jobb som städare heller. Eller ”fastighetsskötare” som det kallas nuförtiden

[...]
Jag är verkligen desperat och tar vad som helst.
Vilken typ av jobb tror du det handlar om då? Du vill konkurrera med andra outbildade men är för fin för jobben i ditt urval.
Citera
2024-04-28, 20:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Vilken typ av jobb tror du det handlar om då? Du vill konkurrera med andra outbildade men är för fin för jobben i ditt urval.
Endast städaryrken som jag inte vill. Ett yrke.
Citera
2024-04-28, 20:45
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Endast städaryrken som jag inte vill. Ett yrke.
Du nämnde fler yrken, så det är svårt att förstå hur du vill ha det.

Donken och liknande brukar söka unga människor men till och med där är konkurrensen mördande.
Citera
2024-04-28, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Du nämnde fler yrken, så det är svårt att förstå hur du vill ha det.

Donken och liknande brukar söka unga människor men till och med där är konkurrensen mördande.

Kom igen! Hjälp!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in