Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Jocke opererade påsarna under ögonen, efter det började han med glasögonen...
Jag misstänker att han inte blev nöjd med operationen
Kom han inte ut med diagnosen asbergers samtidigt? Kändes absolut som ett svepskäl.
Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Finns de här soc-papperna att ladda ner?
Verkar som att en del kan direkt avfärda Jockes bok som nonsens genom att jämföra vad som står i soc-papperna.
Inte ett enda publicerats. Konstigt nog, eftersom han påstår att han läser innantill.
När ska denna megabluff synas av gammelmedia?
Citat:
Ursprungligen postat av
SilkyJohnson
Jocke är den typiska människan som tror att han aldrig gör fel utan det är alla andra som gör felet.
Jag minns när den där Joz hängde med jocke och att han sen hängde ut Joz och dom jagade väl han också? va det inte dom som satt i nån bil eller nått utanför Joz i timmar? bara det är ju helt jävla sjukt
Sen kom hon tjejen som jobbade hos jocke ut med att Joz vart på henne bla bla bla
Jocke skulle nog kunna driva på mer om Chrippa men jag har en känsla att Jonna hindrar han från att göra det. Jonna verkar vettig, utan henne hade han nog drivet hatet mot chrippa ännu länge vad han har gjort.
Ja, dom väntade utanför honom i en ambulans. Runt 8 personer. Bland annat Jocke, Anjo, Lisen, Julia och Chrippa. Spanare vid hans entré, samma modus operandi som när dom skulle ”fånga Linnea på video”?
Dom sprang efter honom när han dök upp och Julia var positionerad vid hans port. Han försökte fly från förföljelsen in till sitt hem men när han kom fram så blockade och höll Julia igen hans ytterdörr så att han inte kunde ta sig in. Joz vrider bort hennes arm för att ta sig in (notera att Julia var en kvinna som vägde 85-95k och Joz är en liten man som väger runt 20kg mindre).
Efter detta skapades videos där det påstods att Julia hade blivit misshandlad av Joz, han ska ha sparkat ned henne på marken enligt en historia. Flera personer har varit utrustade med kameror, men lämpligt nog finns inget fångat på bild.
Citat:
Ursprungligen postat av
Maxipower1
Utan Jonna så skulle Jocke legat i rännstenen idag.
Eventuellt. Eller så hade han parasiterar på någon annan. Visste du att Jocke var skälet till att Jonna försökte sig på en överdos med tabletter?
Jockes reaktion. Skämta om att Jonna är en psykbrud och ringde varken henne eller sjukvård.