Citat:
Ursprungligen postat av
Framforallt
För att jag inte är en idiot. Jag märker att det finns en frustration bland politikerna över att de vägras tillgång till den information som finns.
En frustration ”bland politikerna”? Det handlar om ett fåtal politiker som visar något som helst intresse för det hela, varav de flesta verkar ha varit fascinerade av ufos i åratal.
Citat:
Att deras UAP-amendment stoppades av MIC. Att AARO släpper en rapport som antagligen är det pinsammaste som kommit från USG någonsin.
Om de inte har några ufo-bevis så är det förstås svårt, och direkt lögnaktigt, att påstå något annat. Så vad är det i sådant fall som är pinsamt tycker du?
Citat:
Nu senast så besvarade kongressledamot Gaetz AARO's förklaring till Eglin UAP med att anklaga dem för att inte berätta hela sanningen. Detta baserat på att han själv tagit del av bildbevis och radar-signatur när han fick kontakt med besättningen på Eglin efter att USAF först försökt stoppa honom. Något som AARO förstås "glömt" att rapportera om. Som med allt annat. AARO existerar för att misslyckas och nöja sig med det.
Varför tror du AARO skulle känna till att Gaetz upplevde det som att USAF försökte stoppa honom? Och även om AARO kände till det - varför skulle de skriva om det? Vad har det med själva uap’n att göra? AAROS slutsats (att det var en stillastående ballong med belysning) baseras förstås på tillgänglig data och information från piloter, radar etc - knappast på hur kongressledamöter upplever att de blir bemötta.
Citat:
Dessutom har vi 80 år av bevis på UFOn som i sig borde vara tillräckligt, och två personer (Grusch och Elizondo) som berättat att det finns undangömda bevis, och som står helt oemotsagda.
De är väl allt annat än oemotsagda? Nasa, Pentagon med flera har ju kategoriskt förnekat att de har några gömda farkoster, delar och utomjordingar, samt uttalat att de inte har kännedom om några som helst bevis för att vi någonsin besökts av utomjordingar - eller att de ens existerar.
Så varför påstår du att de står oemotsagda?
Citat:
Bara en idiot skulle med allt det här missa att det är något som göms. Är du kanske en idiot, eller låtsas du bara?
Kanske för jag kan absolut inte se vad det är som får dig att bli så säker på, eller ens tro, att något göms..