2024-04-25, 18:29
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Men inget av det gäller Concerta!

Concerta är Metylfenidat…??
Citera
2024-04-25, 19:51
Medlem
Någon som vet om någon av de nya lagliga cannabinoiderna inte visar positivt på thc på urinprov?
Vet att hhc kunde visa positivt på thc men hittar ingen vidare information om alla de nya
Citera
2024-04-25, 22:14
Medlem
Var i Thailand och rökte cannabis i 13 Dagar i sträck, enbart weed ca 2-3 jollar om dagen, ibland mindre. Innan Thailand var jag helt ren. Ca 39 dagar efter att jag kom hem blir jag stannad i bilen, dom påstår att jag ser hög ut så det blir piss och blodprov. Blodprovet är jag naturligtvis inte orolig över. Snabbprovet på mitt urin visade negativt, tror det är en 50 sticka dom använder på stationen. Nu är jag jävligt orolig att dom kommer hitta något på analysen, där dom har betydligt lägre gränsvärde. (25 för screening och 10 för verifikation.)

Vad tror ni? Kommer jag torska? Jag vet att jag inte kan dömas om jag har rökt i Thailand iallafall. Men det ska bevisas. och ett possetivt prov kanske kan få mitt körkort att ryka även om jag inte blir dömd pga att jag har en varning.

Info om mig:
32 år, 183cm, 80 kg, ca 10-12% kropsfett, vältränad och bra ämnesomsättning.
Under de 39 dagarna har jag druckit mycket vatten och tränat nästan dagligen(styrketräning).

Tack för svar.
Citera
2024-04-26, 03:12
Medlem
isgetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rusuree
Var i Thailand och rökte cannabis i 13 Dagar i sträck, enbart weed ca 2-3 jollar om dagen, ibland mindre. Innan Thailand var jag helt ren. Ca 39 dagar efter att jag kom hem blir jag stannad i bilen, dom påstår att jag ser hög ut så det blir piss och blodprov. Blodprovet är jag naturligtvis inte orolig över. Snabbprovet på mitt urin visade negativt, tror det är en 50 sticka dom använder på stationen. Nu är jag jävligt orolig att dom kommer hitta något på analysen, där dom har betydligt lägre gränsvärde. (25 för screening och 10 för verifikation.)

Vad tror ni? Kommer jag torska? Jag vet att jag inte kan dömas om jag har rökt i Thailand iallafall. Men det ska bevisas. och ett possetivt prov kanske kan få mitt körkort att ryka även om jag inte blir dömd pga att jag har en varning.

Info om mig:
32 år, 183cm, 80 kg, ca 10-12% kropsfett, vältränad och bra ämnesomsättning.
Under de 39 dagarna har jag druckit mycket vatten och tränat nästan dagligen(styrketräning).

Tack för svar.

Negativ. Det brukar vara 25ng eller 20ng polisen testar med. Visar stickan negativt så brukar provet inte skickas vidare.
Citera
2024-04-26, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Concerta är Metylfenidat…??

Det vet jag men du har inte med det i din lista, oavsett vilket ger det inte utslag för det!
Citera
2024-04-26, 11:26
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Det vet jag men du har inte med det i din lista, oavsett vilket ger det inte utslag för det!

Det var visst med på listan, kolla igen och jo, det ger utslag för det. Din mottagning kanske inte har såna stickor men min har det.
Citera
2024-04-26, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmuut
Det var visst med på listan, kolla igen och jo, det ger utslag för det. Din mottagning kanske inte har såna stickor men min har det.

Sorry det fanns med men jag tvivlar ändå starkt på att det skulle finnas ett speciellt test för Concerta. Jag ska kolla det på tisdag och återkommer. Trevlig helg!
Citera
2024-04-26, 17:26
Medlem
Vet vi ifall clenbuterol ger utslag på amfetamin på vanliga drogprov? eller något annat falskt positivt?
Citera
2024-04-27, 01:32
Medlem
emmuuts avatar
Citat:
Sorry det fanns med men jag tvivlar ändå starkt på att det skulle finnas ett speciellt test för Concerta. Jag ska kolla det på tisdag och återkommer. Trevlig helg!

Kan ladda upp en bild på hur stickorna från min mottagning ser ut annars om du skulle vilja det finns i alla fall! Dom säger alltid att jag är positiv på det. Finns singelstickor med concerta också men mitt psyk har med den på en stor sticka.
Citera
2024-04-27, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spegel00
Okejj då kanske jag kan lugna ner mig lite😂 Hoppas innerligt ni har rätt, tack för hjälpen grabbar, kanske man kan sova inatt då😂

Hur gick det för dej?, negativ som vi förutspådde? 👍🏻🙂
Citera
2024-04-28, 12:13
Medlem
Julle128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Dussin-XII
Är 99% säker på att Ketamin inte letas efter
Tack.
Citera
2024-04-28, 15:11
Medlem
Hur lång tid kan man räkna med från provtagning till färdig analys på karolinska och ev ett besked ifrån en MRO läkare vid positivt test? Negativ hör man väl ingenting, men är inne på 11 dagar idag varav 7 är vardag. Provet togs den 17/4 skickades till karolinska. Pratar vi inom en vecka om det skulle vara något? Var för övrigt negativ på multisticka som dom testade med först innan dom skickade det ändå till karolinska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in