2024-04-24, 22:59
Medlem
Free12s avatar
Tror ni att det är en slump att Liverpool rasar ihop som ett korthus samtidigt som Gomez inte får starta längre?
Citera
2024-04-24, 23:06
Medlem
Det var överraskande att Everton skulle vinna derbyt. Everton kämpade och försvarade sig bra, men Liverpool hade så många lägen att skjuta så det är nästan konstigt att det inte blev något mål.
Citera
2024-04-24, 23:08
Medlem
Det finns inga spelare i Liverpool som man tänker "ah han kanske får en nystart under ny tränare."
Citera
2024-04-24, 23:43
Medlem
Generalanderssons avatar
Liverpool officiellt ute ur titelfighten, och ännu härligare är det ju att de förlorade den på Goodison

Hursomhelst, jag skrev redan för 3 år sen att covid-titeln blir den enda ligatiteln som Liverpool kommer att vinna under Klopp. Jag blev då hånad och idiotförklarad av alla soffexperterna härinne, covid-titeln skulle ju bara vara starten på en lång ny epok med Liverpool-dominans Den som skrattar sist är den som skrattar bäst.

Annars så har jag hela vägen varit klar på att bataljen om titeln kommer i slutändan att stå emellan Arsenal och Man City.
Citera
2024-04-25, 00:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Kommer bli extra skönt smiska Arsenal på söndag nu när dom får hybris
Citera
2024-04-25, 00:19
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Tror ni att det är en slump att Liverpool rasar ihop som ett korthus samtidigt som Gomez inte får starta längre?

Problemet är att bla Salah ser ut som en skugga av sitt forna jag frågan är om han inte drömmer sig bort till Dubai redan nu?
Citera
2024-04-25, 00:23
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Problemet är att bla Salah ser ut som en skugga av sitt forna jag frågan är om han inte drömmer sig bort till Dubai redan nu?
Dom har ju ändå lyckats krångla till sig poängen med Salah så länge Gomez varit på planen.

Fattar inte varför dom inte accepterade typ 150 i somras för Salah och kunde ta in nästan valfri anfallare för dom pengarna.
Citera
2024-04-25, 00:31
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Dom har ju ändå lyckats krångla till sig poängen med Salah så länge Gomez varit på planen.

Fattar inte varför dom inte accepterade typ 150 i somras för Salah och kunde ta in nästan valfri anfallare för dom pengarna.

Nej det är sjukt faktiskt. Dom trodde väl han skulle hålla 1-2 år till minst?
Citera
2024-04-25, 00:33
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Gomez var bra i några veckor sen halvdan efter det.
Tror nästan felet är att så många varit tillgängliga sista veckorna att de trodde det löser av sig själv.

Robertson’s passningar idag är bedrövliga, han borde veta bättre med allt rutin.

Det som saknas är ledare, idag försökte Diaz bana väg men han var den enda.
Citera
2024-04-25, 00:35
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nej det är sjukt faktiskt. Dom trodde väl han skulle hålla 1-2 år till minst?
Möjligt dom tänkte att han får stanna en säsong till och att det kommer samma bud senare, men det egot skulle inte jag behållit om någon var villig att betala överpris. Kunde tagit Kudus innan West Ham och en grym mittfältare för dom pengarna.
Citera
2024-04-25, 00:37
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Gomez var bra i några veckor sen halvdan efter det.
Tror nästan felet är att så många varit tillgängliga sista veckorna att de trodde det löser av sig själv.

Robertson’s passningar idag är bedrövliga, han borde veta bättre med allt rutin.

Det som saknas är ledare, idag försökte Diaz bana väg men han var den enda.
Men förluster började väl inte komma fören man plocka ut honom?
Robertson är slut och får bara spela på gamla meriter.
Citera
2024-04-25, 00:39
Medlem
Sen till helgen förlorar Arsenal mot Tottenham och Liverpool vinner sin match.

Men City vinner nog sina med och går om
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in