Citat:
Ursprungligen postat av
111-111
Du är en mycket mycket sjuk människa! Hur kan du bortse från att det är ett barns barndom det handlar om? Hur kan du försvara en mamma som så uppenbart har misslyckats med att vara just mamma?! Hur kan du påstå att soc ljuger? Du lever i en värld där din sanning råder? Varför hatar du att Jocke kommer ut med sanningen?
Du vet mycket säger du. Jag påstår att du är besatt av Jocke och kan inte få nog av honom.
Jag förstår verkligen att du står bakom det Chrippa och Linnea gör för du skiter uppenbarligen i barn. Du kan endast se något från din egen synvinkel utifrån ditt sätt att leva ditt liv. Fy. Usch.
Öh, sluta lek mangas.
Joaslem Lögnell är inte jordens mittpunkt, det han är och uppvisar är ett väldigt sjukt beteende.
Jag tycker så ofantligt synd om barnen som inte får vara barn.
Dom är statister i sitt eget liv, helt skyddslösa och utnyttjas som lockbete, content och för att locka till skratt eller eller ömhet..
Noga ska det regisseras och bevisas hur pedagogiska föräldrarna är, att dom lär barnen vad som är rätt och fel.
Etik och moral samt vett och etikett, det är ingenting som Jocke, Anjo eller Rask vet någonting om.
Personlig integritet, det är bara barn, när dom växer upp kommer ingen komma ihåg detta, det är ju skitkul och kolla hur många visningar det ger, fatta, nart når vi nästa nivå, följarna ääälskar det. Ungarna har ju roligt, kolla själv...osv
Det finns någonting som kallas privatliv.
Den som till råga på det som framkommit är mest engagerad och bryr sig om sitt barn och sina föräldrar är Christofer.
Hag förväntar mig att han kommer behandla Linnéa med den respekt och värdighet hon förtjänar, likaså hennes föräldrar.
Man får ett liv, det är upp till var och en vad man vill gylla sitt liv med, pengar är inte allt, men det underlättar.
Den som sover bäst om natten av dessa kreatörer, Jocke, Anjo, Rask och Chrippa, är nog Chrippa.
Jag har rätt till mina åsikter, så var det med det🩵🩷