2024-04-24, 12:47
Medlem
Kan vi skita i Jockes soc-papper?!
Annars kan vi börja gräva i hur i helvete en av sönerna kunde bli så jävla pantad i skallen, narcissist, aggressiv och en notorisk lögnare. Ligger det i släkten kanske? Är det någon genetisk defekt som blossade upp när kräftan föddes? Eller har han fixat det helt på egen hand genom allt skit han pumpat i sig?

Det väsentliga är:
1. Har Jocke, Anjo och Jullan räddat en skyldig kvinnoboxare från att hamna i finkan?
Följdfråga 1: Visste de om från början att han var skyldig?
Följdfråga 2: Vad var orsaken till att rädda en skyldig kvinnoboxare?
2. Varför ljög barnets föräldrar ihop en story att L skulle ha misshandlat barnet?
3. Varför sa Jullan att de skickat brev till Kräftan i häktet som de lyckats få in, när Kräftan säger att han inte hade någon som helst kontakt eller vetskap om utsidan?
3. Varför bekräftade Kräftan misshandeln mot barnet när han var väl medveten om att det inte har skett?
4. Varför fortsatte Kräftan att elda på och gotta sig i drevet när han visste att anklagelserna mot L inte var sanna?
5. Var det Kräftan som orsakade blåmärken som varit fullt synliga på L?
6. Var det som L sa i sin "Sanning" sant om hur hon blivit behandlad av Kräftan?
7. Vem av Kräftan och Jullan ljuger om barnets vistelse i Spanien?
8. Varför har inte Kräftan gjort ett minsta försök till att rentvår sin sambo?

Till att börja med.. frågorna är oändliga
Citera
2024-04-24, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jo, det kan jag.
Vet du hur jag kan påstå det? Därför att han har ljugit så mycket att han själv har tappat kontrollen.

Jag är less på att se ninetones frontskepp segla på ett hav av lögner.

Ingen oberoende har synat Joakim Lundells sk socialtjänstpapper.

Det var från början 1000 papper
Några år senare 6000 papper

Att Jocke påstår att han läser rakt upp och ner har jag svårt att tro.
Han kan ju inte ens läsa en stämningsansökan.

Denna livshistoria har ju förändrats och förvärrats över tid, som när Thomas Qvick plötsligt mindes mer, ju mer piller och uppmärksamhet han fick.
Sveriges två största mytomaner.

Sanningen måste fram, med en töntig bild på Jocke o Jonna kopplade till en lögndetektor...get a life

Jag väntar på att få höra vad Annika, Thomas, Amanda och Jakob samt framförallt Christofer har att berätta.

Jockes biologiska farsa dök upp när sonen blev känd, då dög det. Fast stämmer det verkligen? Jocke har ju haft kontakt med Carro och jag förmodar Daniel.
Varför kunde inte Jocke fått bo med sin pappa och hans nya familj?

Så många frågor och fortfarande inga svar.

Du är en mycket mycket sjuk människa! Hur kan du bortse från att det är ett barns barndom det handlar om? Hur kan du försvara en mamma som så uppenbart har misslyckats med att vara just mamma?! Hur kan du påstå att soc ljuger? Du lever i en värld där din sanning råder? Varför hatar du att Jocke kommer ut med sanningen?
Du vet mycket säger du. Jag påstår att du är besatt av Jocke och kan inte få nog av honom.

Jag förstår verkligen att du står bakom det Chrippa och Linnea gör för du skiter uppenbarligen i barn. Du kan endast se något från din egen synvinkel utifrån ditt sätt att leva ditt liv. Fy. Usch.
Citera
2024-04-24, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du är en mycket mycket sjuk människa! Hur kan du bortse från att det är ett barns barndom det handlar om? Hur kan du försvara en mamma som så uppenbart har misslyckats med att vara just mamma?! Hur kan du påstå att soc ljuger? Du lever i en värld där din sanning råder? Varför hatar du att Jocke kommer ut med sanningen?
Du vet mycket säger du. Jag påstår att du är besatt av Jocke och kan inte få nog av honom.

Jag förstår verkligen att du står bakom det Chrippa och Linnea gör för du skiter uppenbarligen i barn. Du kan endast se något från din egen synvinkel utifrån ditt sätt att leva ditt liv. Fy. Usch.
Öh, sluta lek mangas.
Joaslem Lögnell är inte jordens mittpunkt, det han är och uppvisar är ett väldigt sjukt beteende.
Jag tycker så ofantligt synd om barnen som inte får vara barn.
Dom är statister i sitt eget liv, helt skyddslösa och utnyttjas som lockbete, content och för att locka till skratt eller eller ömhet..
Noga ska det regisseras och bevisas hur pedagogiska föräldrarna är, att dom lär barnen vad som är rätt och fel.
Etik och moral samt vett och etikett, det är ingenting som Jocke, Anjo eller Rask vet någonting om.

Personlig integritet, det är bara barn, när dom växer upp kommer ingen komma ihåg detta, det är ju skitkul och kolla hur många visningar det ger, fatta, nart når vi nästa nivå, följarna ääälskar det. Ungarna har ju roligt, kolla själv...osv

Det finns någonting som kallas privatliv.

Den som till råga på det som framkommit är mest engagerad och bryr sig om sitt barn och sina föräldrar är Christofer.
Hag förväntar mig att han kommer behandla Linnéa med den respekt och värdighet hon förtjänar, likaså hennes föräldrar.

Man får ett liv, det är upp till var och en vad man vill gylla sitt liv med, pengar är inte allt, men det underlättar.

Den som sover bäst om natten av dessa kreatörer, Jocke, Anjo, Rask och Chrippa, är nog Chrippa.

Jag har rätt till mina åsikter, så var det med det🩵🩷
Citera
2024-04-24, 13:59
Medlem
Citat:
Öh, sluta lek mangas.
Joaslem Lögnell är inte jordens mittpunkt, det han är och uppvisar är ett väldigt sjukt beteende.
Dom är statister i sitt eget liv, helt skyddslösa och utnyttjas som lockbete, content och för att locka till skratt eller eller ömhet..
Noga ska det regisseras och bevisas hur pedagogiska föräldrarna är, att dom lär barnen vad som är rätt och fel.
Etik och moral samt vett och etikett, det är ingenting som Jocke, Anjo eller Rask vet någonting om.

Personlig integritet, det är bara barn, när dom växer upp kommer ingen komma ihåg detta, det är ju skitkul och kolla hur många visningar det ger, fatta, nart når vi nästa nivå, följarna ääälskar det. Ungarna har ju roligt, kolla själv...osv

Den som till råga på det som framkommit är mest engagerad och bryr sig om sitt barn och sina föräldrar är Christofer.
Hag förväntar mig att han kommer behandla Linnéa med den respekt och värdighet hon förtjänar, likaså hennes föräldrar.

Man får ett liv, det är upp till var och en vad man vill gylla sitt liv med, pengar är inte allt, men det underlättar.

Den som sover bäst om natten av dessa kreatörer, Jocke, Anjo, Rask och Chrippa, är nog Chrippa.

Vad bra då kan du låta andra ha sina åsikter istället för att massanmäla tillsammans med dina lakejer, bra vi säger så!

Förresten du som verkar ha koll på läget, hur ser framtiden ut för fillersprinsessan, är det tänkt att hon ska leva på zigenaren hela tiden. Jobb skaffar hon och blir av med lika fort, verkar ju inte gå vidare bra för henne.
Citera
2024-04-24, 14:05
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Vad bra då kan du låta andra ha sina åsikter istället för att massanmäla tillsammans med dina lakejer, bra vi säger så!

Förresten du som verkar ha koll på läget, hur ser framtiden ut för fillersprinsessan, är det tänkt att hon ska leva på zigenaren hela tiden. Jobb skaffar hon och blir av med lika fort, verkar ju inte gå vidare bra för henne.

Nu var inte frågan ställd till mig men YOUTUBE är väl Linneas framtid?
Hon som INTE ville bli offentlig.
Dom kan nog leva gott på hans spelpengar och Youtube. Det är billigt och bra i Spanien.
Så länge fogden inte går in och rycker i pengarna
Bra pension också.
Citera
2024-04-24, 14:36
Medlem
Citat:
Öh, sluta lek mangas.

Vad hände här?
Du kan inte vara seriös att du försvarar en snubbe som hon själv säger har pucklat på henne och som dessutom smutskastat henne utan dess like offentligt. Det är inte försvarbart någonstans oavsett vad någon annan har gjort.
Du har annan ton i inläggen nu och innan har du promt stått upp för tjejen som blev misshandlad.
Det ligger ju en hund begraven här, det är en sak som är säker.
Citera
2024-04-24, 14:59
Avslutad
Citat:
Öh, sluta lek mangas.

Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Absolut. Dina åsikter får du stå för. Jag delar inte dina åsikter då du uppenbarligen struntar i barn. Jag ser det som sympatistörning.
Det viktigaste för dig är att ha rätt kosta vad det kostar vill.

Herregud du till och med kopierar Chrippas sätt att uttala sig. Det är väl liksom hans grej när han var den energirika roliga kreatören.

Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Vad hände här?
Du kan inte vara seriös att du försvarar en snubbe som hon själv säger har pucklat på henne och som dessutom smutskastat henne utan dess like offentligt. Det är inte försvarbart någonstans oavsett vad någon annan har gjort.
Du har annan ton i inläggen nu och innan har du promt stått upp för tjejen som blev misshandlad.
Det ligger ju en hund begraven här, det är en sak som är säker.
Det går tydligen att missförstå trots att jag försökt förklara hur jag ser på just föräldraskapet och barns rätt att slippa exponeras och utnyttjas.

Citat
Det viktigaste för dig är att ha rätt, kosta vad det vill.

Svar
Ja, sanningen och rättvisan.
Fint att du erkänner att jag har rätt och Anjo, Jocke, Julia och Rask har ljugit.

Rätt ska vara rätt, det betyder mer att erkänna sina fel och be om förlåtelse, än att fortsätta ljuga och leva på en lögn när betalningen är blodspengar, gubben.

Ni tycker Chrippa blivit tråkig och inte lika energisk, trist för er, men ni har ju inte heller brytt er sålänge han följde the puppetmaster.

Vart utläser ni att jag stöttar en man som pucklat på en kvinna?

Jag pratade om föräldraskap.

Jag förväntar mig att han kommer behandla Linnéa med den respekt och värdighet hon förtjänar, likaså hennes föräldrar.
Citera
2024-04-24, 16:14
Medlem
Citat:
Det går tydligen att missförstå trots att jag försökt förklara hur jag ser på just föräldraskapet och barns rätt att slippa exponeras och utnyttjas.

Citat
Det viktigaste för dig är att ha rätt, kosta vad det vill.

Svar
Ja, sanningen och rättvisan.
Fint att du erkänner att jag har rätt och Anjo, Jocke, Julia och Rask har ljugit.

Rätt ska vara rätt, det betyder mer att erkänna sina fel och be om förlåtelse, än att fortsätta ljuga och leva på en lögn när betalningen är blodspengar, gubben.

Ni tycker Chrippa blivit tråkig och inte lika energisk, trist för er, men ni har ju inte heller brytt er sålänge han följde the puppetmaster.

Vart utläser ni att jag stöttar en man som pucklat på en kvinna?

Jag pratade om föräldraskap.

Jag förväntar mig att han kommer behandla Linnéa med den respekt och värdighet hon förtjänar, likaså hennes föräldrar.

Det här reagerade jag på som du skrev:
Hag förväntar mig att han kommer behandla Linnéa med den respekt och värdighet hon förtjänar

Ah okej, så att han smutskastat henne offentligt och anklagat henne för att ha misshandlat barnet är bara att sopa under mattan? Att han hängt ut henne och sagt att hon har en diagnos, insinuerat att han tänder på sitt egna barn med mera, med mera.
Bara han börjar behandla henne med respekt nu så blir det bra.

Snubben är även väldigt duktig på att exponera sitt barn och har varit högst delaktig i att använda barnet som ett vapen i cirkusen sedan start. Dessutom ser han till att hitta att ta ifrån barnet att få träffa sina kusiner som hon tycker så mycket om. Vilken härlig farsa va! Stor klapp på axeln ska han eller hur.

Anser du att det här är en kille som respekterar andra och utövar ett bra föräldraskap?
Citera
2024-04-24, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det här reagerade jag på som du skrev:
Hag förväntar mig att han kommer behandla Linnéa med den respekt och värdighet hon förtjänar

Ah okej, så att han smutskastat henne offentligt och anklagat henne för att ha misshandlat barnet är bara att sopa under mattan? Att han hängt ut henne och sagt att hon har en diagnos, insinuerat att han tänder på sitt egna barn med mera, med mera.
Bara han börjar behandla henne med respekt nu så blir det bra.

Snubben är även väldigt duktig på att exponera sitt barn och har varit högst delaktig i att använda barnet som ett vapen i cirkusen sedan start. Dessutom ser han till att hitta att ta ifrån barnet att få träffa sina kusiner som hon tycker så mycket om. Vilken härlig farsa va! Stor klapp på axeln ska han eller hur.

Anser du att det här är en kille som respekterar andra och utövar ett bra föräldraskap?

Ja, det är helt obegripligt.

Glöm inte heller att det är viktigt att han respekterar och beter sig värdigt mot hennes föräldrar också... det var viktigt att få med tydligen.
Citera
2024-04-24, 17:10
Avstängd
Lyssnat lite på Jockes socpapper för första gången och jävlar vilka likheter i föräldrarskap mellan A och da Kronofogden.

Vi har:
Napp länge på barnen
Dumpar ungen
Ljuger och manipulerar
Andra får ta ansvar
Hittar på saker
Olämpliga aktiviteter med ungen
Styvförälder som får axla in
Psykiskt skadar ungen
Osv

Chrippa har ju inte fått A att framstå som bättre förälder direkt. Jag har alltid haft känslan att sanningen varit någonstans mittemellan men nu är, precis som många andra skriver 2024, bilden så klar över Jockes barndom. Han var ett bihang för henne. Må inte C bli det senare men styvmamma verkar redan framme med saxen för att klippa bort C ur framtida familjefoton.
Citera
2024-04-24, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Lyssnat lite på Jockes socpapper för första gången och jävlar vilka likheter i föräldrarskap mellan A och da Kronofogden.

Vi har:
Napp länge på barnen
Dumpar ungen
Ljuger och manipulerar
Andra får ta ansvar
Hittar på saker
Olämpliga aktiviteter med ungen
Styvförälder som får axla in
Psykiskt skadar ungen
Osv

Chrippa har ju inte fått A att framstå som bättre förälder direkt. Jag har alltid haft känslan att sanningen varit någonstans mittemellan men nu är, precis som många andra skriver 2024, bilden så klar över Jockes barndom. Han var ett bihang för henne. Må inte C bli det senare men styvmamma verkar redan framme med saxen för att klippa bort C ur framtida familjefoton.

Exakt det finns så många saker som stämmer in.
Tänk om Linnea eller Chrippa får ett psykbryt till där nere och något händer med flickan alltså fy fan vad illa det kan gå när hon inte är på svensk mark.
Citera
2024-04-24, 17:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Exakt det finns så många saker som stämmer in.
Tänk om Linnea eller Chrippa får ett psykbryt till där nere och något händer med flickan alltså fy fan vad illa det kan gå när hon inte är på svensk mark.

Kommer inte vara jättesvårt för polisen att lokalisera de:

Ta kontakt boendevärdar och kolla mest störningar
Gå runt i Marbs och man kommer fort höra Chrippas röst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in