2024-04-23, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja vi ska nog inte förvänta oss klockrent spel av Julia. Hon är kär i Chrippa, desperat i pengar, svartsjuk och har varit med om mycket skit.

Precis. Viftar han med lite sedlar så gör hon nog som han vill.
Men hon borde ju släppt Chrippa ??? Hon kan väl för 17 inte vilja ha tillbaka han NU!?
Citera
2024-04-23, 20:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Riktigt tragiskt.

Apropå det äcklas jag än av hans äckliga nylle, efter att han lurat iväg L till Barcelona för att få henne att ta tillbaka anmälan och få tillbaka sin kanal. Han är så grisigt äckligt nöjd med hur han lyckades att det kryper i kroppen på en.
Där klarnade det mer och mer att han hade tagit på sig boxningshandskar ett par gånger och hans mission var att slingra sig ur det som han alltid gör.

Det var bara en avstickare från kidnappningsdramat

Ondskefullt geni är han. Han lyckas alltid!
Citera
2024-04-23, 20:50
Medlem
Citat:
Det är bara att ge denna till Soc: https://youtu.be/H7k6GgkqPoM?feature=shared

Ungen har det inte tryggt hos de!

Ungens trygghet går före deras "kärlek" och Christopher måste vakna och ta sitt ansvar. Prioritera C framför sig själv. Det finns ingen rättighet att skaffa barn och prioritera sig själv. Linnea hade mått bäst också av att komma ifrån detta. Christoffer? Ja kanske.

Citat:
Det verkar stämma ja.
Var det inte Chrippa som sa , han inte kidnappat flickan , att Julia visste men att de åkte några dagar tidigare … har för mig han sa det på youtube . ?
Citera
2024-04-23, 20:51
Medlem
Citat:
Ondskefullt geni är han. Han lyckas alltid!

Skulle inte kalla han geni, det är lite att ta i.
Ond och efterbliven + x antal diagnoser i olika bokstavskombinationer.

Det kommer en dag när han "roliga liv" tar slut.
Han kommer trampa i skiten väldigt snart igen.
Citera
2024-04-23, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Tror du? Av någon skum anl så tror inte jag det. MEN när han får sina utbrott kan det nog slå över?
Nu känner inte jag Chrippa men man har ju lite egna erfarenheter av en viss sorts killar
SNEA däremot ... Jag vet inte? Men det är ngt där som inte står rätt till.

Ingenting står rätt till med någon. Alla har en eller flera skruvar lösa.
Citera
2024-04-23, 20:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ejok
Var det inte Chrippa som sa , han inte kidnappat flickan , att Julia visste men att de åkte några dagar tidigare … har för mig han sa det på youtube . ?

Jo men kidnappning började ju igår så irrelevant när de åkte.
Citera
2024-04-23, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Vad är det senaste?

Bra fråga
Han har tagit Lilla C till Spanien.
Mamman har tydligen kontaktat Soc och Polis.
Han är fortf ihop med Linnea. Han verkar inte ha några planer på att lämna tillbaka dottern.
Citera
2024-04-23, 22:55
Medlem
Citat:
Så är det. Utan C är de totalt irrelevanta.

Ja, utan henne börjar deras mardröm utanför glamour och glam. Linnea pyser sin kos. Jag fattar inte hur de kan fortsätta som om allt är bra och är uppenbarligen så säkra på att dom blåser alla.
Bryr sig om barnet sägs det, vilket kvalificerat skitsnack. Det ser varje klok människa. Usch igen!
Citera
2024-04-23, 23:01
Medlem
Citat:
Jo men kidnappning började ju igår så irrelevant när de åkte.

Alla som kan något om detta vet att det är så. Det är bara att söka på nätet om man inte vill själv prata med soc eller polis. Socialtjänsten har mer makt än många förstår.

Och att säga att Julia godkänt det Chrippa och hans mö gör genom att bidra till pass är helt fel. Och det finns regler kring detta. Inte minst för att förhindra det som vissa föräldrar gör när dom för bort barn till sitt hemland för att aldrig mer komma tillbaka.
Citera
2024-04-23, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Bra fråga
Han har tagit Lilla C till Spanien.
Mamman har tydligen kontaktat Soc och Polis.
Han är fortf ihop med Linnea. Han verkar inte ha några planer på att lämna tillbaka dottern.

Enligt Mumsbulle står ju även familjerna bakom Chrippa och Linnea. Oklart vad familj betyder.
Citera
2024-04-23, 23:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Enligt Mumsbulle står ju även familjerna bakom Chrippa och Linnea. Oklart vad familj betyder.

Nog deras föräldrar. Men ena paret lever i en sekt och andra paret... Ja läs Jockes socpapper.
Citera
2024-04-23, 23:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Alla som kan något om detta vet att det är så. Det är bara att söka på nätet om man inte vill själv prata med soc eller polis. Socialtjänsten har mer makt än många förstår.

Och att säga att Julia godkänt det Chrippa och hans mö gör genom att bidra till pass är helt fel. Och det finns regler kring detta. Inte minst för att förhindra det som vissa föräldrar gör när dom för bort barn till sitt hemland för att aldrig mer komma tillbaka.

Chrippa är körd hos Soc om han inte lämnar tillbaka ungen. Ju fortare ju mindre skada.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in