2024-04-23, 20:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag tror tvärtom. Det är Linnea som bestämmer i deras förhållande. Chrippa dansar efter Linneas pipa och om han INTE gör det sätter hon lösnaglarna i han.
Säger hon att han och barnet ska ligga på soffan så går han snällt dit *tror* jag.

Nja. Tror han bestämmer mycket men dansar efter hennes pipa också pga osäkerhet. Han slåss mellan sitt ego och sin osäkerhet. Tror Linnea kan sätta han på plats ibland men ibland skiter han i fan. Toxic i alla fall.

Vi vet att i Stockholm låg Chrippa i soffan första natten och tjejerna på golvet.
Citera
2024-04-23, 20:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Den där inspelningen då?
Säger hon inte där att hon visste att de skulle åka fast på onsdagen? Har för.mig att hon sa det men att de hade åkt 2-3 dagar innan.

Ska lyssna igen

Det verkar stämma ja.
Citera
2024-04-23, 20:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Till 100%, det är ju enda anledningen att C är där.

Tror han saknar C också men typ ja.
Citera
2024-04-23, 20:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Skulle nog säga att några ljuger.

Det är mer lögner än sanningar överallt.
Citera
2024-04-23, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Det har aldrig varit aktuellt att Julia ska ner till Spanien nog.

Återstår att se vem som ljuger.
Frågan är ju vad soc och polisen ska göra när de isåfall åkt en-två dagar efter planerat datum.
Bättre att de kontaktar spansk polis typ Guardia civil så sker saker lite snabbare
Citera
2024-04-23, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Japp han e besatt av henne.
Och då kan hon i princip styra honom precis som hon vill.
Hon har mycket dåligt inflytande på Chrippa.
Hon är nog inte besatt i honom utan hon har mer kontrollbehov.

Tror fortfarande att han äger ett par boxningshandskar och går inte saker som han vill så ser han till att det gör det.
Citera
2024-04-23, 20:25
Avstängd
Citat:
Tror fortfarande att han äger ett par boxningshandskar och går inte saker som han vill så ser han till att det gör det.

Båda slår på varandra. Bara tragiskt.
Citera
2024-04-23, 20:25
Medlem
Citat:
Lasten ligger på Chrippa da Kronofogd men när en vecka gått blir Skabbelina medbrottsling om hon inte agerar. Att sitta på bänken och leka oskyldig funkar inte. Hon är 24 år!

Inte säkert att hon är helt medveten om det. Tror mer på att han drar i trådarna och säger det var känner för just för att resan skulle bli av.
Citera
2024-04-23, 20:27
Avstängd
Citat:
Inte säkert att hon är helt medveten om det. Tror mer på att han drar i trådarna och säger det var känner för just för att resan skulle bli av.

Det finns inga ursäkter.

Hon vet vilken lögnare han är så efter 7 dagar dubbelkollar man med Julia. Men knarket får hjärnan att gå på lågvarv.
Citera
2024-04-23, 20:33
Medlem
Citat:
Båda slår på varandra. Bara tragiskt.

Riktigt tragiskt.

Apropå det äcklas jag än av hans äckliga nylle, efter att han lurat iväg L till Barcelona för att få henne att ta tillbaka anmälan och få tillbaka sin kanal. Han är så grisigt äckligt nöjd med hur han lyckades att det kryper i kroppen på en.
Där klarnade det mer och mer att han hade tagit på sig boxningshandskar ett par gånger och hans mission var att slingra sig ur det som han alltid gör.

Det var bara en avstickare från kidnappningsdramat
Citera
2024-04-23, 20:34
Medlem
Citat:

Tror du? Av någon skum anl så tror inte jag det. MEN när han får sina utbrott kan det nog slå över?
Nu känner inte jag Chrippa men man har ju lite egna erfarenheter av en viss sorts killar
SNEA däremot ... Jag vet inte? Men det är ngt där som inte står rätt till.
Citera
2024-04-23, 20:36
Medlem
Citat:
Det finns inga ursäkter.

Hon vet vilken lögnare han är så efter 7 dagar dubbelkollar man med Julia. Men knarket får hjärnan att gå på lågvarv.

Beror ju på vad som egentligen har hänt och vad som var överenskommet.
Dock verkar ingen av de här föräldrarna förstå innebörden av att vara vårdnadshavare och hittar på både det ena och det andra.
Så Jullan kanske sa 7 dagar, men för Kräftan är ju ett umgängesstöd en Best Man, så han har kanske ändrat om 7 till 17
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in