2024-04-23, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaMan
Min ambition är att sätta svenskt rekord. Ska få det där samtalet och jackpoten skall vara min. Örebroarna ska bli 2:a i Sverige

Ger du mig hälften om jag gör en ritual och ber för att dina rader ska vinna?

Jag har kontakt med högre andemakter
Citera
2024-04-23, 15:51
Medlem
erektidiots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga
Ger du mig hälften om jag gör en ritual och ber för att dina rader ska vinna?

Jag har kontakt med högre andemakter

Allt över 1 miljard kan du få om du ber och ritualar för mig. Jag vill kunna kalla mig miljardär, om så bara innan jag spenderat första kronan haha
Citera
2024-04-23, 15:56
Medlem
Petade in lite mer nu än i fredas, hoppas de slår ner rejält.
Citera
2024-04-23, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erektidiot
Allt över 1 miljard kan du få om du ber och ritualar för mig. Jag vill kunna kalla mig miljardär, om så bara innan jag spenderat första kronan haha

Deal

Efter lite hård förhandling med gastarna och andar så har vi kommit fram till att erektidiot vinner Jackpotten ikväll, jag hade behövt ett hårstrå av dig för att försegla bönen till andarna men jag tror det ska gå bra utan.

Jag skickar över mina kontouppgifter ikväll när du vinner

Citat:
Ursprungligen postat av ShadoX
Petade in lite mer nu än i fredas, hoppas de slår ner rejält.

Det gör nog ingen större skillnad, det räcker med en enda rad eller 2, man kan spela hur många rader man vill men det gör absolut ingen skillnad. Har man tur så vinner man på en spelad rad och har man otur lär man inte vinna en krona på 1 miljon rader

Med det sagt, har jag också spelat nån extra rad idag
Citera
2024-04-23, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okejkonstigfraga
Deal

Efter lite hård förhandling med gastarna och andar så har vi kommit fram till att erektidiot vinner Jackpotten ikväll, jag hade behövt ett hårstrå av dig för att försegla bönen till andarna men jag tror det ska gå bra utan.

Jag skickar över mina kontouppgifter ikväll när du vinner

Det gör nog ingen större skillnad, det räcker med en enda rad eller 2, man kan spela hur många rader man vill men det gör absolut ingen skillnad. Har man tur så vinner man på en spelad rad och har man otur lär man inte vinna en krona på 1 miljon rader

Med det sagt, har jag också spelat nån extra rad idag

Hahahh, exakt detta jag skrev, om att två rader räcker gott och väl. Ändå petade även jag in en extra rad idag, dum som man är. Menmen när man satt 1 miljard så gör det inget!
Citera
2024-04-23, 19:53
Medlem
Jofandus avatar
Se där! 1,4 miljarder till Tyskland. Typiskt!
Citera
2024-04-23, 21:18
Avslutad
Tyskland och Slovenien fick dela på potten. Spelade inte ikväll så får la vänta tills den är uppe på miljarden igen. Men nu lär väl jackpotten falla ut flera dragningar på kort tid som den alltid verkar göra efter att någon vunnit maxpotten.

Stjärnnummer 1 har förövrigt varit med hela 7 dragningar i rad nu.
Citera
2024-04-23, 21:35
Medlem
laughingducks avatar
Omtänksamt av tysken dela med sig ii afton 🙏

5+1 rätt gav lite drygt 40 miljoner till 6 vinnare

5 rätt 7,2 miljoner var till 3 vinnare

3 svenskar vann hela 121536 kr var 😉
Citera
2024-04-23, 21:40
Medlem
Hade 2 egna rader samt var med i ett andelsspel med 18 rader, blev som bäst 1+1 rätt, det här med att sluta & jobba och gå i pension kan man ju bara glömma
Citera
2024-04-23, 22:07
Medlem
Två enkelrader med 1+0 per rad för min del.

Det är ju ändå kul att Jackpot delas för en gång skull. Det räcker ju ändå och blir över. 697'680'000 kr per skaft.

Har ni märkt att utdelningen är bättre på tisdagar än fredagar? Om man tittar på 5+1 och nedåt. Fler tycks spela på tisdagar.
Citera
2024-04-23, 22:57
Medlem
Christopher.s avatar
Spelat 3 gånger nu och förlorat 75 kronor, vart är min miljardvinst? (vad är knepet?)
Citera
2024-04-23, 23:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue

. Fler tycks spela på tisdagar.

Är ganska säker på motsatsen.
Fredagar har tidigare i tråden bekäftats ha mer spel.
Då tisdagar är ett relativt nytt ingrepp, lanserar för något år sen.

Citat:
Ursprungligen postat av Christopher.
Spelat 3 gånger nu och förlorat 75 kronor, vart är min miljardvinst? (vad är knepet?)

Bli tysk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in