Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Jag undrar hur man är funtad när man jobbar för Jocke, eller hjälper honom överhuvudtaget med hans suspekta idéer. Är det ingen som ser vad han håller på med? Minsta lilla någon gör något som inte faller Hr Lundell i smaken går han i taket, och han kan gå hur långt som helst för att rättfärdiga sig själv och sin egen förträfflighet. Det finns massor med SMS och ljudinspelningar där han hotar folk, han skall förstöra deras liv, kontakta deras arbetsgivare och göra människor värdelösa
Just nu är det en kille från "Bullerbyn" som fastnat i hans klor, en kille som har ett sjukt trist liv, ensam utan vänner eller flickvän. Kan man kalla honom incel? Han har i alla fall inte haft någon tur bland kvinnor, vilket skapat ett hat mot dom istället. Nu bondar han med Jocke (tror han) men vad han inte vet, eller förstår, är att när Jocke är klar med hans "tjänster" så hamnar ham på soptippen. Jocke kommer lämna honom utan att se sig om. Tragiskt, Jocke förstör en redan trasig människa
Det finns en anledning till att Jockiboi inte har några vänner från förr, han har bränt varenda en.
Jag hoppas verkligen denna Bullerbykille tar sig därifrån innan skadan är total
"Bakom mina solglasögon
kan jag va mig själv.
Allting blir så vackert genom,
genom mina solglasögon, är ljuset alltid gult
Allting känns så riktigt bakom ..
Den enda som har arbetat för Joakim Lundell som har verkat klara sig helskinnad är Riley.
Han bara försvann och det blev helt tyst.
Det är många år sedan nu och ingenting har läckt ut.
Någon som vet vad som hände?
Anis don Demina backade ur bakvägen och verkar hålla avstånd.
I Anis fall är det nog lätt eftersom han är fullsketen med jobb och behöver nog inte förklara sig.
Resten har antingen varit med å drevat,blivit drevade, eller är kvar.