2024-04-22, 13:00
Avslutad
Här intervjuar Anjo Jockiboi om Joz.

Jocke har efter "händelsen" pluggat.

Citat:
När Joz of Sweden försvann härifrån, så jag mådde ju jättedåligt, det kändes som en enorm skuld, det gör det än idag, i och med att det var mitt beslut att ta in honom.
Och för att det här aldrig mer ska hända, så började jag plugga psykologi, jag började plugga juridik, jag började plugga retorik och nu idag så är jag ju ganska insatt i dom här frågorna angående just förtal....
Slut citat

https://youtu.be/F4InRWQqUzQ?si=AFzoZZFeiW8K3tup
Citera
2024-04-22, 14:04
Avslutad
Mutemute påstår som en Jockes talesman att Jockes mamma förbjöd pappan att ha kontakt med honom. Det är bullshit, såvida inte... pappan gjort något som gör att han inte skall vara nära eller själv med barn
Vad är det som inte får komma fram om Jockes barndom? Jocke pissar på alla mammor som gör allt för sina barn, men med flera barn där ett barn är extremt utåtagerande, så måste man söka hjälp. Jockes mamma sökte hjälp för sin pojk, och det har hon fått äta upp varenda dag sedan dess. Hur tycker Jocke att hon skulle ha gjort, har han någonsin sagt det? Han som nästan är psykolog, advokat och fan vet vad mer han nästan är. Man skulle tro att han nyss hittat googles sökfunktioner
Han borde börja med att avsluta grund- och gymnasieutbildning innan han funderar på högutbildade yrken
Så, Jocke,
Vad har din pappa gjort för att inte få träffa dig när du var barn?
Vad skulle din mamma ha gjort för att din barndom skulle ha varit annorlunda?
Citera
2024-04-22, 18:50
Medlem
Kickassfarsans avatar
Jocke hade alltså napp i trean, man fattar ju varför det var svårt för honom komma överens med dom andra barnen.
Citera
2024-04-23, 07:36
Avslutad
Jag undrar hur man är funtad när man jobbar för Jocke, eller hjälper honom överhuvudtaget med hans suspekta idéer. Är det ingen som ser vad han håller på med? Minsta lilla någon gör något som inte faller Hr Lundell i smaken går han i taket, och han kan gå hur långt som helst för att rättfärdiga sig själv och sin egen förträfflighet. Det finns massor med SMS och ljudinspelningar där han hotar folk, han skall förstöra deras liv, kontakta deras arbetsgivare och göra människor värdelösa

Just nu är det en kille från "Bullerbyn" som fastnat i hans klor, en kille som har ett sjukt trist liv, ensam utan vänner eller flickvän. Kan man kalla honom incel? Han har i alla fall inte haft någon tur bland kvinnor, vilket skapat ett hat mot dom istället. Nu bondar han med Jocke (tror han) men vad han inte vet, eller förstår, är att när Jocke är klar med hans "tjänster" så hamnar ham på soptippen. Jocke kommer lämna honom utan att se sig om. Tragiskt, Jocke förstör en redan trasig människa

Det finns en anledning till att Jockiboi inte har några vänner från förr, han har bränt varenda en.
Jag hoppas verkligen denna Bullerbykille tar sig därifrån innan skadan är total

"Bakom mina solglasögon
kan jag va mig själv.
Allting blir så vackert genom,
genom mina solglasögon, är ljuset alltid gult
Allting känns så riktigt bakom ..
Citera
2024-04-23, 07:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag undrar hur man är funtad när man jobbar för Jocke, eller hjälper honom överhuvudtaget med hans suspekta idéer. Är det ingen som ser vad han håller på med? Minsta lilla någon gör något som inte faller Hr Lundell i smaken går han i taket, och han kan gå hur långt som helst för att rättfärdiga sig själv och sin egen förträfflighet. Det finns massor med SMS och ljudinspelningar där han hotar folk, han skall förstöra deras liv, kontakta deras arbetsgivare och göra människor värdelösa

Just nu är det en kille från "Bullerbyn" som fastnat i hans klor, en kille som har ett sjukt trist liv, ensam utan vänner eller flickvän. Kan man kalla honom incel? Han har i alla fall inte haft någon tur bland kvinnor, vilket skapat ett hat mot dom istället. Nu bondar han med Jocke (tror han) men vad han inte vet, eller förstår, är att när Jocke är klar med hans "tjänster" så hamnar ham på soptippen. Jocke kommer lämna honom utan att se sig om. Tragiskt, Jocke förstör en redan trasig människa

Det finns en anledning till att Jockiboi inte har några vänner från förr, han har bränt varenda en.

"Bakom mina solglasögon
kan jag va mig själv.
https://youtu.be/Fiiq0Yx4LN0?si=2ubFmcUMn2PS8kjS

Tycker att Johan förklarar det väldigt väl, hur det var att arbeta för Joakim Lundell.
Det kostade honom nästan livet.
Citera
2024-04-23, 10:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

"Bakom mina solglasögon
kan jag va mig själv.

Den enda som har arbetat för Joakim Lundell som har verkat klara sig helskinnad är Riley.
Han bara försvann och det blev helt tyst.
Det är många år sedan nu och ingenting har läckt ut.
Någon som vet vad som hände?

Anis don Demina backade ur bakvägen och verkar hålla avstånd.
I Anis fall är det nog lätt eftersom han är fullsketen med jobb och behöver nog inte förklara sig.

Resten har antingen varit med å drevat,blivit drevade, eller är kvar.
Citera
2024-04-23, 10:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/Fiiq0Yx4LN0?si=2ubFmcUMn2PS8kjS

Tycker att Johan förklarar det väldigt väl, hur det var att arbeta för Joakim Lundell.
Det kostade honom nästan livet.
Jag gillar inte Joz heller, men (MEN) han håller samma röda tråd om Jocke som alla andra ä, samt håller den bilden man har fått av honom på egen hand.

Ingen rök utan eld, och den ena behöver ju inte utesluta den andra.
Citera
2024-04-23, 10:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Den enda som har arbetat för Joakim Lundell som har verkat klara sig helskinnad är Riley.

I Anis fall är det nog lätt eftersom han är fullsketen med jobb och behöver nog inte förklara sig.

Anis har dock haft Jocke i studion för inte så länge sen, han har därmed valt sida och duckar för problemet. Vad det beror på kan vi endast sia om, men antagligen någonting som han vet att Jocke inte skulle tveka att använda mot Anis om det behövs.
Citera
2024-04-23, 10:31
Avslutad
Citat:
Jag gillar inte Joz heller, men (MEN) han håller samma röda tråd om Jocke som alla andra ä, samt håller den bilden man har fått av honom på egen hand.

Ingen rök utan eld, och den ena behöver ju inte utesluta den andra.
Det är anmärkningsvärt att Joz beskriver precis det tillvägagångssätt och vilka som ständigt backar upp Jockiboi och sätter honom på en tron, som vi kan bevittna här och nu.

Drevet mot Olof K och Lokal, med pedofilanklagelserna mot Jocke o Jonna, blir jag inte klok över. Där känns allt regisserat och uppgjort. Allt för att alla skulle få rubriker och hålla sig aktuella, nya prenumeranter, mer cash populäriteten ökar och Jockiboi får som vanligt "gråta ut och tala ut om hur dåååligt han mår, att alla är avundsjuka, att folk ger sig på honom bara för att han är känd och har lyckats i livet...
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-23 kl. 10:36.
Citera
2024-04-23, 10:37
Avslutad
Citat:

Riley? Vad hade hen för arbetsuppdrag för Jocke?
Citera
2024-04-23, 10:45
Avslutad
Citat:

Googla på Kapten Riley, kamerasnubbe åt Jockiboi
Rykten om ett Jonna hade en grej med honom, som "aldrig" hänt. Fan tro´t med tanke på att dom lever i ett öppet förhållande förstår jag inte problemet
Citera
2024-04-23, 10:46
Avslutad
Citat:
Han filmade väl? Han kom väl från tv från början, men fastnade hos jockes olika produktioner.
Han va supermysig, men försvann bara en dag, utan förklaring.

Han filmar fortfarande för tv och verkar vara en uppskattad och omtyckt medarbetare, så han gjorde nog rätt, vad som än har hänt, att gå tillbaka till vanlig tv-produktion, med hyfsat bra folk omkring sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in