Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Det är bland annat pga att hon kom och gick vid alla möjliga tidpunkter och störde andra boenden med hög musik ,att hon installerade kameror hos mamma , var otrevlig personal samt sov i mammas säng som gjorde att mamman flyttades första gången
Oj då. Hon satt och skrek och filmade vid mammans säng också. Vrålade. Beskyllde en läkare på Kavat vård för att vara” undersköterska från Somalien”😂.
Mamman var skräckslagen. Helt förståeligt att hon inte kan träffa mamman men som alltid, sorgligt att det blivit som det blivit ändå.