2024-04-22, 20:48
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad heter Anastasias SD bror? var sitter han?
Anastasias bror, SD-politikern, måste var den här snubben.
Citera
2024-04-22, 20:50
Medlem
KahlanAmnells avatar
Vart hittar man senaste avsnittet på svtplay? Verkar inte finnas?
Citera
2024-04-22, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Hon är inte snygg, hon är bara inte överviktig, har inte grisnäsa eller något väldigt uppenbart ”skönhetsfel”, och så är hon lång, smal och har långt hår. Men hon skulle kunna vara ett kärleksbarn mellan Kung Charles av Storbritannien och Sarah Jessica Parker.

Alltså det är inget fel på Christoffer och hennes mönster är att nedvärdera och trycka ned alla hon dejtar. Det har inte med honom att göra, det har med henne att göra. Hon har väl blivit behandlad som en prinsessa hemma och sen har det vuxit utom kontroll.

Du är något på spåren där. Prinsessan på ärten.

Och en slags märklig feminism, där även psykologen på något bakvänt sätt bekräftar att Christoffers sätt att lyssna är fel, han tar emot informationen och visar det genom att svara att han har uppfattat, men det räcker liksom inte. Han måste göra det på hennes sätt för att det ska vara rätt och hela tiden ställa följdfrågor. Vad sägs om att lära känna människor och acceptera att det inte finns rätt eller fel och att vi alla är olika? Tolerans någon? Det hade varit enklare om hon hade sagt det hon ville direkt till Christoffer istället för att springa till Fredrik(heter han väl?).
Citera
2024-04-22, 20:52
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IdunLo
Misstänker att det är män som teoretiserar om vad kvinnor gillar som inte fattar det. Till och med Rosannas syrra säger att Christoffer är snygg under bröllopet. Han ser helt klart bra ut och är dessutom charmig.
Nä! du blandar du ihop det, det var väl en av näsans anhöriga som sa att Dolf var snygg (inga namn har fastnat ännu förutom dom ovanliga)

Rosanna är snyggare än Christoffer som har ett ytterst medelmåttigt mansutseende, en 5 i bästa fall. Rosanna verkar inte alls krävande som ALLA ogoa gubbar på flashback anser, utan hon är ju en drömtjej i att hon tvingar killar att gå på djupet med frågeställningarna, precis en sådan tjej som jag inte fungerar utan! nu ska vi se om hon drar några svar ur göteborgaren också genom sina motfrågor, då kanske kemin i form av knallgas uppstår
Senast redigerad av Crapmagic 2024-04-22 kl. 20:56.
Citera
2024-04-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Vart hittar man senaste avsnittet på svtplay? Verkar inte finnas?

Undrar samma sak....går inte att finna på SVT play....brukar det inte släppas på natten ?
Citera
2024-04-22, 20:55
Medlem
timpanis avatar
Jag visste att Anastacia och Torsten var vänster när prästen sa att båda var intresserade av samhällsfrågor. Det är alltid synonym till att vara woke.
Citera
2024-04-22, 20:55
Medlem
KahlanAmnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolianna
Undrar samma sak....går inte att finna på SVT play....brukar det inte släppas på natten ?

Jepp borde kommit 2 inatt. Så dom har ju haft mycket tid på sig... får hoppas det dyker upp. Skit!
Citera
2024-04-22, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IdunLo
Misstänker att det är män som teoretiserar om vad kvinnor gillar som inte fattar det. Till och med Rosannas syrra säger att Christoffer är snygg under bröllopet. Han ser helt klart bra ut och är dessutom charmig.

Jag vet inte varför en del kvinnor beter sig som Rosanna. Det är väl en form av Beyoncé-feminism. En kvinna ska dyrkas som en ”queen” utan motprestation bara för att hon är kvinna.

Hon försöker ge intryck av att vara tuff och självständig men drar hem till Malmö när det blir lite jobbigt. Hon påminner om kvinnor som säger att de bara är singlar för att ”män inte kan hantera starka kvinnor” = psychovarning.

Jimi tror antagligen att det är romantiskt att psykstirra på en kvinna i timmar eller så är han bara överlycklig över att få ligga.

Så rätt du har.

Rosanna blir knäckt av att Christoffer, som inte alls ser ut som hennes vanliga beundrare, inte dyrkar marken hon går på och hon verkar inte klara av en jämställd relation. Hoppas hon kommer på bättre tankar och förstår Christoffers värde och att hon också måste ge och inte bara ta.

Just nu tror jag på att Jimi "psykstirrar" för att han tror att det är romantiskt. Den relationen kan möjligen hålla en eller två avsnitt till om han inte ändrar sig. Det märks redan att Linnea är obekväm. Hennes min när han visade sin lägenhet var obetalbar. Den sa allt.
Citera
2024-04-22, 20:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Jag visste att Anastacia och Torsten var vänster när prästen sa att båda var intresserade av samhällsfrågor. Det är alltid synonym till att vara woke.
Men ser du inte att Torsken är åtm borgerlig!, jag kan inte se honom sittstrejka i en fjällräven bredvid Greta

LUF:are bliv vid din läst

Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Anastasias bror, SD-politikern, måste var den här snubben.
Vilken king, intressanta ögon...
Citera
2024-04-22, 21:00
Medlem
IdunLos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Tror Torsten har starkt klassförakt och att han inte tycker hon är en akademiker i stil med sin syster och mamma. Nu tror jag nog att hon har en högre utbildning men hon har inte de här krystade ”medelklass”-manéerna och det där med SD och byggda naglar är nog ”wt” för Carl Bildt junior.
Där har du verkligen en poäng! Det skulle förklara väldigt mycket. Nu tycker jag ännu sämre om Torsten.

Hans osäkerhet handlar förstås om hur Anastasia ska passa in i familjen och vänskapskretsen och hur Torsten ska kunna förklara att han numera har en svåger som är SD-politiker i Borås.
Citera
2024-04-22, 21:04
Medlem
paggans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Jepp borde kommit 2 inatt. Så dom har ju haft mycket tid på sig... får hoppas det dyker upp. Skit!

Hos mig står det att pga tekniskt problem kommer det först finnas tillgängligt i morgon
Citera
2024-04-22, 21:04
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolianna
Avsnitt 3 finns inte och kommande avsnitt (om en vecka) är avsnitt 4.
Klipper dom bort nåt i detta nu tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in