2024-04-22, 19:39
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Jobbigt att vara snygg och singele.

Varför skulle det vara jobbigt?
Hellre snygg och singel än ful och singel? 😂
Citera
2024-04-22, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Varför skulle det vara jobbigt?
Hellre snygg och singel än ful och singel? 😂

Jo men hon verkar ju ha svårt att få ett förhållande.
Citera
2024-04-23, 16:35
Medlem
Vad hände med Sven Erik egentligen? Läser en massa om att avhoppet tydligen inte var frivilligt. Någon som har insider-info?
Citera
2024-04-24, 02:39
Medlem
Abelssuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greteline
Vad hände med Sven Erik egentligen? Läser en massa om att avhoppet tydligen inte var frivilligt. Någon som har insider-info?

Läste i en intervju där han skrev att det var "någonstans mittemellan" frivilligt och krav, men att han inte fick säga något p.g.a. sekretessavtal.
Citera
2024-04-24, 10:48
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greteline

https://www.expressen.se/noje/kritiken-mot-svt-efter-sven-eriks-avhopp-i-hotell-romantik/

Citat:
Carmen: "Jag blev utsatt tredje dagen när han kallade mig för kommunist för att jag kommer från Chile."

.....

Carmen: "... sedan fick han den första varningen."

.....

Carmen: "... den sista när han började kissa vid bilen."

.....

Carmen: "Han sa att vi var mesiga och tråkiga, och att han ville åka därifrån. Så var det inte. Han blev hemskickad."

.....

Carmen: "Han kallade alla killar för ”jävla bögar.”

.....

SVT: ”Vi har alltid som mål att framställa alla i så god dager som möjligt, oavsett snedtramp. Vi har samtidigt regler som deltagarna ska följa, gör man inte det får man åka hem. Det betyder inte att SVT visar regelbrotten i tv eller berättar om dem i medier, det har vi inget intresse av att göra”.
Citera
2024-04-24, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Jag tycker M-L är riktigt snygg för sin ålder och tycker hon hade rätt att vara kräsen bland gubbarna. Ingen av dom var något för henne.
Jag är Stockholmare i nästan MLs ålder.
Kraven sänks definitivt icke med åldern. Skulle bli mycket förvånad om det höll mellan henne och Bosse.
Det vore att förolämpa henne att säga att hon söker en man med plånbok. Men vad hon söker är en man med någon form av stil. En man som håller sig i form och har en ordnad ekonomi. Gärna lite bildad. Men, med handen på hjärtat. Hade hon tillhört de inre kretsarna hade hon funnit detta för länge sedan. Men, snygg för sin ålder, det var hon....
Citera
2024-04-25, 12:40
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
...

Jahaja, jag var väl den ende som trodde han blev mobbad. Men det verkar ju inte riktigt så. Det är isf bra.
Citera
2024-04-25, 13:04
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Jahaja, jag var väl den ende som trodde han blev mobbad. Men det verkar ju inte riktigt så. Det är isf bra.

Ja, han verkar ju ha grundat allting själv med sitt beteende. Han känns som en tonåring mentalt.
Citera
2024-04-25, 16:17
Medlem
wpgnoks avatar
Undrar om Anneli och Thomas kilar stadigt fortfarande,har han sagt att han spelat in lite vuxenfilm
https://sv.xhamster.com/videos/what-are-you-doing-to-me-grandpa-xhKLgLYU
Citera
2024-04-27, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
Undrar om Anneli och Thomas kilar stadigt fortfarande,har han sagt att han spelat in lite vuxenfilm

Oj jäklar, det var nog inte riktigt vad en hederlig gammal tant har att erbjuda. Man undrar vad de har gemensamt? Möjligen om hon också har udda böjelser, annars vet jag inte vad den relationen går ut på.
Citera
2024-04-28, 00:06
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok

Är det en transa som ligger där? Ser ut som en hen med snopp. Fy fan, han är motbjudande denna tvestjärt till karl.
Citera
2024-04-28, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Är det en transa som ligger där? Ser ut som en hen med snopp. Fy fan, han är motbjudande denna tvestjärt till karl.
Ja, då vet vi vad du tycker. Det viktiga är vad Anneli tycker och tänker.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in