Citat:
Ursprungligen postat av
DansAmanda
Jag håller med dig på alla punkter och har själv erfarit det du är inne på. Jag dejtar inte gärna män som är mindre än mig då det får mig att känna mig stor. Jag vill inte känna mig som den fysiskt största i förhållandet, det får mig att känna mig okvinnlig.. tyvärr. Bufflig och otymplig alldeles som. För mig är detta icke förhandlingsbart och då såklart något jag går efter vid första anblicken. Hade jag deltagit i ett program som detta hade jag gjort detta tydligt för produktionen. Jag undrar hur dialogerna innan matchning går mellan produktion och deltagare kring sånt här? Religion och kanske rentav etnicitet kan jag också tänka mig är icke förhandlingsbart för vissa.
Jag tycker Anastasia är vacker och osar starkt av kvinnlighet, kanske t om som sagt lite för mycket kvinnlighet för Torsten?
Fast det borde handla om längden (på benstommen) och inte bredden, stora kvinnor ska banta istället för att kräva starka män i utbyte, det är inte jämställt (smaka på ordet

)
och Anastasia tjejer borde kunna nöja sig med att vara den relativt jämnlånge i förhållandet för att få känna sig avkönad (för att parafrasera rosalenin) i förhållandet

Torsten är ju t.o.m längre än henne! vi vet ingenting om längden på hans benstomme fören han strippat, han kanske är lite lönnfet?
Jag känner till en fet tjej som säkert därav också är lite starkare än smala tjejer, för detta tyckte hon sig behöva en 1.90 lång & stark timmerman med nazist-skägg som är 5 pinnar över henne på skönhetskalan istället för någon som ser exakt ut som henne, det är min poäng! vad får han ut av detta?
Kan du beskriva vad det är för kvinnlig os du känner från Anastasia? jag känner fan ingenting utöver umami