Troligtvis inte, till skillnad från Emil har Robin igen autismdiagnos.
Jag tror att du har fel, Robins extrema mjukhet och tillbakadragenhet kommer troligen göra honom handlingsförlamad på singeldejten. Hur som helst så är han en fin kille, men ingen rätt man för Sonja.
Programmet görs så oseriöst när de tar in ytterligare en obehaglig och oseriös PH-typ, usch, man har ju PH att ta in dessa till så förstår inte varför även detta program ska förstöras.
Såg trailern nyss. Den kommer gå på TV4. Vem är kvinnan och hur många muslimer kommer hon kyssa och knulla med?
Soptippen TV4 och alla skitprogram de sänder alltså.
Den här typen av program gör mig fysiskt illamående.
Jag förstår att det finns människor som finner det intressant och kul att titta på sån här skit men hur man är funtad om man ställer upp som deltagare är fullständigt bortom min fattningsförmåga.
William- känns osäker och svartsjuk, vill nog mer vinna än hitta kärleken.
Valentin- sympatisk, lugn och mogen. Är nog en toppkandidat i Sonjas bok.
Lucas- verkar okej men hans blick är lite red flags.
Joar- inte Sonjas typ tror jag, tror inte hon är hans typ heller.
Robin- ger intrycket av att vara seriös men också totalt humorbefriad.
Emil- den mest socialt akward person jag någonsin beskådat på tv.
Christopher- verkar reko, lugn och stabil. Sonja borde välja honom men är tveksam på deras kemi.
Ian- väldigt anonym, han åker nog snart.
Anton- otroligt omogen och stressig, hade inte klarat av honom i mer än 3 sekunder.
Daniel- verkar lugn och ödmjuk, har humor och är charmig. Sonja verkar inte så intresserad dock.
Alieu- rolig och lättsam, men åker nog snart.
Patrik- är med all rätt återhållsam pga dotter svagt intresse från Sonja.
Tayloor- visar bara allt mer risiga sidor, red flags.
Sandor- verkade först oseriös men nu mest som en konfliktsökare bland de andra killarna.
Henrik- bra kropp, men varför tror killar att ha långt hår är till deras fördel?
FYFAN för äckliga Tayloor säger jag bara! Snubben är 100% en manipulativ narcissist..skulle inte förvåna mig om han även har antisocial personlighetsstörning.
Att Sonja inte ser igenom det…och inkompetent produktion som släpper igenom sånna människor.
Första gången jag blivit berörd av en kyss i Bachelorette.
Bara för att hon blev så generad. Och för Valentins sätt mot henne.
Han är den första som frågat saker om henne.
Tack för Bacheloretter som inte delar ut kyssar på löpande band.
Varför ska de filma töntarna i huset, och deras relationer. Totalt ointressant.
Töntigt bråk, om Sandor uppfattat eller missuppfattat om Taylor fått en kyss eller inte.