Citat:
Geri Halliway enda koppling till Sverige är hennes farfar (rötter i Sydösterbotten, svensk/finsk) men har utöver det absolut ingen annan relevans i vårt land vilket gör henne till en omöjlig kandidat. Dessutom talar hon inte svenska och ingen vettig människa skulle lära sig språket så bra utan brytning endast för att ställa upp i Masked Singer.
Du missförstår grejen med "utländska personer har varit med i masked singer förut". Ja, det kan finnas med utländska personer men de måste fortfarande hålla en viss relevans till Sverige. De måste vara en väldigt känd profil, ha en personlig koppling till panelen eller bara vara allmänt aktuella i vår samtid för att panelen skulle ha chans att gissa sig fram till vem det kan vara. Precis som med Marcus och Martinus som toppat svenska spellistor, haft turné i Norden och som är väldigt kända här.
Tror du vet innerst inne att chansen är obefintlig. Lite för mycket biased/spice girls fan.
Du missförstår grejen med "utländska personer har varit med i masked singer förut". Ja, det kan finnas med utländska personer men de måste fortfarande hålla en viss relevans till Sverige. De måste vara en väldigt känd profil, ha en personlig koppling till panelen eller bara vara allmänt aktuella i vår samtid för att panelen skulle ha chans att gissa sig fram till vem det kan vara. Precis som med Marcus och Martinus som toppat svenska spellistor, haft turné i Norden och som är väldigt kända här.
Tror du vet innerst inne att chansen är obefintlig. Lite för mycket biased/spice girls fan.
Okej, ja jag vet inte, känner inte till hur väl personerna MÅSTE ha koppling till Sverige, det sker ju en del otippade saker så kanske att en helt utländsk men välkänd gammal artist är med skulle kunna vara en sån grej. Mel B som var med i Spaniens masked singer har väl ingen direkt spansk koppling (har inte kollat upp det närmre iofs men tror inte det!)
Man får väl spåna och gissa, trodde tråden var till för det. 🤷♀️
Sen är det inte kändisarna som pratar i ledtrådsrösten, folk här verksr missförstå det. Det är förinspelat och även svaren är det, frågorna som kändisarna stället till maskerna är förbestämda och svaret förinspelat och uppspelat. Så det har ingen relevans. Men visst, det kanske inte alls är hon!
Jag tycker det är skoj med alla referenser till Spice girls och girl och kryddor och deras låttitlar och politiskt engagemang osv osv. Det hade varit himla skoj bara om det vet hon, förstår inte riktigt hur folk hör i tråden blir så upprörda. Det är inte blodigt allvar det här utan bara en rolig gissning från min sida. 😅
Tycker jag ser bra mkt konstigare gissningar som att kameleonten skulle vara Anna Bergendal (inte alls hennes röst) men inte blir jag stött för det, det är väl kul att folk gissar hejvilt.