2024-04-22, 09:33
Medlem
Hans Facebook:

https://m.facebook.com/profile.php?id=10005248570831*

*=5
Citera
2024-04-22, 09:51
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#411 Märkligt att hans chattloggar inte innehåller stavfel etc, medan det konstant blivit en "feltryckning" på hans åldrar på Kamrat, dock ingen feltryckning så att han råkat bli äldre, utan han är 72, eller yngre.

Ja, men exakt. Han kan ju skriva skapligt bra, särskilt jämfört med många andra gäddor, men just v.g. hans ålder så verkar han trycka fel hela tiden. Till sin egen favör. Det skulle vara intressant att veta mer om omständigheterna kring BP-brottet. Hur han åkte dit osv. #411
Citera
2024-04-22, 10:25
Medlem
Någon som vet vem detta handlar om?

SR-veteran skickade penisbild till "barn":
https://www.friatider.se/sr-veteran-skickade-penisbild-till-barn

Eventuellt målnummer?
Citera
2024-04-22, 10:47
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#411. Han är nog lite vitalare än man tror. Någon skrev på Dumpens FB att han tidigare förföljt henne inne på tågstationen. Och i telegramgruppen kom det fram att han har ca 15 profiler på Kamrat.

Så nog kan han ligga i. Hur han klarar sex vet jag förstås inte, men tafsa är nog ingen match.

Jag kan inte tänka mig att det finns någon kvinna på under 80 och som inte har defekt syn som frivilligt går med på att bli tafsad på av #411. Karln ser ju ut som han kommer från forntiden.

Han lär inte heller få napp genom att följa efter kvinnor inne på tågstationer.

Helt klart en väldigt märklig figur.

Citat:
Ursprungligen postat av GulligtDjur

Eventuellt målnummer?

Det lär väl vara gädda #342
Citera
2024-04-22, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furofsteel
Jag kan inte tänka mig att det finns någon kvinna på under 80 och som inte har defekt syn som frivilligt går med på att bli tafsad på av #411. Karln ser ju ut som han kommer från forntiden.

”SR-veteran” 🤔
Citera
2024-04-22, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulligtDjur

Eventuellt målnummer?

Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
”SR-veteran” 🤔

33-årig "veteran"!!

Lika idiotiskt som kristna församlingar som har "äldstebröder" i 20-årsåldern...

Torde handla om #342
Citera
2024-04-22, 11:16
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
”SR-veteran” 🤔

🤷‍♂️ Står i artikeln vad personen har för yrke och arbetsplats idag, vilket också är dumpens titel på gädda #342.
Citera
2024-04-22, 11:37
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
33-årig "veteran"!!

Lika idiotiskt som kristna församlingar som har "äldstebröder" i 20-årsåldern...

Torde handla om #342

Ja, men verkligen. Jag tänkte detsamma. En 33-årig "veteran" som dessutom hade bytt arbetsplats. Vad i hela friden är det här? Det låter som en sextiotaggare som suttit och pratat i radio i 40 år och är känd för allmänheten. Inte en perifer ljudkille som har 30+ år kvar till pensionen och dessutom inte jobbar kvar. Kära nån så pinsam pinsam rubriksättning av FT.

Vill man diskutera den gäddan kan man väl snarare ta upp hans förtalsstämning (det enskilda åtalet). För visst är det väl #342 som driver det?

Nog för att man fattar att FT vill smutskasta SR. Men vad fa-an är det för löjlig rubrik?
Citera
2024-04-22, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Furofsteel

#411 Jag skulle tro att en sån här gubbe inte söker "napp" utan kan klappa kvinnor på rumpan utan tillåtelse. Sexualgalningar slutar inte alltid med sitt beteende på ålderns höst, utan kan bli ett problem till och med på äldreboendet.

Skulle också vilja veta mer om hans barnporr, någon som kan lägga upp den i tråden? 🤔

Även om han bara var runt 40 (!) när Internet "slog igenom" har jag svårt att tro att han hängt på Darknet! Eller är det kanske det han använt många KiK-dagar till, att söka någon som kan dela bilder på barn? 🤔
Citera
2024-04-22, 13:25
Medlem
populopiduss avatar
Men för in i helvete Sara & Patrik, skärp er!

Den senaste gubbjäveln som ser ut som Allan Edwalls gestaltning av Skalle-Per var en helt jävla meningslös uthängning. Totalt ofarlig gubbe som självklart inte skulle få till någon träff med ung flicka, även om han så erbjöd henne 10000kr och en gucciväska.

Detta var för mig beviset på att Dumpen är på väg att dö ut.
Citera
2024-04-22, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Men för in i helvete Sara & Patrik, skärp er!

Den senaste gubbjäveln som ser ut som Allan Edwalls gestaltning av Skalle-Per var en helt jävla meningslös uthängning. Totalt ofarlig gubbe som självklart inte skulle få till någon träff med ung flicka, även om han så erbjöd henne 10000kr och en gucciväska.

Detta var för mig beviset på att Dumpen är på väg att dö ut.
Håller inte med om att han är ofarlig. Tänk dig följande scenario. Hans sambo kanske har barnbarn och han sitter barnvakt till dom. Nu får dom veta och kan förhindra det. Detta var enbart ett exempel finns många fler situationer så ofarlig är han inte.
Citera
2024-04-22, 13:34
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Håller inte med om att han är ofarlig. Tänk dig följande scenario. Hans sambo kanske har barnbarn och han sitter barnvakt till dom. Nu får dom veta och kan förhindra det. Detta var enbart ett exempel finns många fler situationer så ofarlig är han inte.

Ett korthus i en orkan är stabilare än den här gubben. Han är extremt sliten för sin ålder, då jag känner flera +70 som ser ut att vara 30 år yngre än honom. Saknar tänder gör han också, så möjligtvis missbrukare (eller varit).

Hade varit bättre att ge honom en varning än att hänga ut den här gubben, punkt slut.

Men som man brukar säga... swishen ska in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in