Citat:
Ursprungligen postat av
400Ben
Varför återställde inte Linnea kanalen när Julia då sänkte den? Varför skulle Julia ta ner hans kanal när han samma dag tidigare skickade kärleksförklaring till Julia att det ska vara de 3?
Julias svartsjuka och hennes hat mot Linnéa undgick inte någon.
Det utnyttjade Jocke och hans apor.
Du kastar ur dig olika påståenden om att Linnéa skulle gjort en massa vidrigheter, nu anser du att Linnéa skulle ha kunnat återställa Chrippas youtubekanal, som Julia sänkt, när det uppenbarligen var Joakim Lundell som hade en fullmakt ordnad via Chrippas advokat Nikos när Chrippa satt frihetsberövad med fullständiga restriktioner, för att inte kunna påverka utredningen gällande misshandel.
Jocke hade fullmakt till Chrippas alla konton, för att kunna skydda "Chrippas intressen"(sina egna).
Vad som skedde, var att Jocke i lugn och ro kunde plocka ner Chrippas kanal, gå igenom alla Chrippas olika konton och sopa bort vad som inte fick komma fram.
Konstigt nog så påstod Jocke att Chrippa skrek inne i rättssalen, att Julia skulle få fullmakt för hans sociala medier.
Det är inte troligt, utan det var ju Jocke som hade fått en fullmakt via Nikos.
Det var inte youtubekanalen som "hackades" utan Chrippas icloud som Julia hade tillgång till via Chloés padda, som hackades.
Chrippa var jättestressad, la upp något om att det var ryska hackers eller liknande, som hackat hans icloud, han bytte lösenord och satte Linnea som återställningsverifierareisch.
Lyssna vid 8 minuter in
https://youtu.be/iSQdZnAoQxY?si=rCtS0j75MiA8HWhZ
Linnéa och hela hennes familj utsattes för ett hatdrev utan dess like och det skulle ta för lång tid att knappra in en förklaring här, vilket ändå skulle viftas bort och påstås att jag ljuger, fast allt jag påstår är vad dom olika inblandade parterna själva basunerat ut och fortfarande gör.
Linnéa och Christofer fick inte vara tillsammans, det hade Jocke bestämt och Jocke fick paret att lova att inte vara med varandra?!
Chrippas sanning, som var tidernas mest vidriga och korkade inspelning, som hade som syfte att krossa Linnéa och hennes familj, för att inte Jocke, Anjo och alla övriga aktörer skulle framstå som lögnare.
https://youtu.be/wqc9k-_k1O0?si=CzNIeMY2Ueimyw4w
Det är en mycket äcklig soppa som kryddats av många olika kockar.
Sanningen har vi fortfarande inte fått ta del av, det behöver vi inte heller få göra, gällande vad som hände och orsakade ett 12 dagar långt frihetsberövande.
Däremot behöver Christofer och Linnéa berätta vad som verkligen pågår bakom Jocke och Jonna ab ich ninetone.
Det har ju kommit till vår kännedom att Jocke hade full kontroll över youtubekanalen tillsammans med Stefan Hallgren.
Låter det snurrigt och som en feberdröm?
Ja, jag vet, det tycker jag också, men faktum är att detta är bara en bråkdel av vad en utomstående kunnat ta del av via youtubekreatörernas egna påståenden och avslöjanden.
Det har aldrig varit tal om att rädda Chrippa eller Chloé.
Det har hela tiden handlat om att förhindra att sanningen kommer fram och att rättvisa ska skipas.
Rädda sitt egna varumärke.
Hur man nu kan tycka att människor är varumärken och inte egna tänkande människor...
Socialamedierskadade är dom, dessa kreatörer som mätar lycka och livskvalitét i antal följare, visningar och likes.
Jockiboi och Leif-Ivan har nog mycket gemensamt😘🤡
Som sagt var, jag har reflekterat över vad som basunerats ut och det är många dumstrutar som skulle behöva delas ut, men allra viktigast är att sanningen kommer fram.
Det kommer dock inte räcka med dumstrut för vissa aktörer, då pratar jag inte om Christofer och Linnéa.
Hata slumpen och follow the money🩵🩷