2024-04-21, 20:03
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Har du sett Bergvalls insats vid 2-0 målet än? Klass!

Ja jag har sett. Det var ju en jättefräsig vändning han försökte sig på där!

Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Klart du inte bryr dig om hur det går för topplagen när ditt lag kommer slåss i mitten/botten.

Fantastiskt hur du kan sitta och snacka ner Djurgården och Bergvall i varje jäkla inlägg men är helt blind när det kommer till hur värdelöst ditt lag är..
Du ser det inte ännu men vi har en stor inneboende potential i våran trupp som bara väntar på att komma ut. Eran trupp är en loppcirkus i bästa fall. Några billiga straffar har räddat er position i tabellen såhär långt men ni kommer sluta 7:a i år.
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarpung
Borde väl möjligtvis gynna er om DIF vinner cupen?
Hurdå? 🤔
Citera
2024-04-21, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hahaha det hade varit något

Stod i sportbladet att det kommit fram uppgifter i azerbadzjan eller hur fan det stavas att han kommer lånas ut tillbaka till qarabag i Juni, Bosse cellrunkare förnekade som vanligt
Citera
2024-04-21, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarpung
Borde väl möjligtvis gynna er om DIF vinner cupen?

Gynnar bara Elfsborg om vi vinner cupen för då får dom kvalplatsen till europa league, men skulle vara härligt att peta ner diffen till conference league kval
Citera
Medlem
trazkeis avatar
Elfsborg-Kalmar imorgon. Snacka om ångestmöte! Den får man inte missa!
Citera
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei

Du ser det inte ännu men vi har en stor inneboende potential i våran trupp som bara väntar på att komma ut. Eran trupp är en loppcirkus i bästa fall. Några billiga straffar har räddat er position i tabellen såhär långt men ni kommer sluta 7:a i år.

Och det har inte vi påstår du? Tycker du vi fått ut max av alla spelare såhär långt?
Det där är bara löjligt, vill du slå vad om det? Jag säger bättre än 7:a
Citera
2024-04-21, 20:09
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
För femtielfte gången ser DIF slagna ut på förhand när vi ska lira derby. En idrottspsykolog borde kallas in.
Och därför ska man inte dra några slutsatser att aik vinner, åt något håll. Det är inräknat när säsongen börjar..
Citera
2024-04-21, 20:11
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Och det har inte vi påstår du? Tycker du vi fått ut max av alla spelare såhär långt?
Om vi skall rodda ett vad är det 6:a som gäller då jag tidigare skrivit att det är det absolut bästa ni kan komma med en hel massa flyt. Jag tror ni kommer 7:a men det finns inte en chans i helvetet att ni blir bättre än 6:a!
Citera
2024-04-21, 20:11
Medlem
Citat:

Med tanke på att hajpade bergvall snart lämnar och ekdal inte blir yngre eller snabbare och gulliksen är en diva som inte jobbar för laget så nej det ser inte så lovande ut, rörde hummet bollen idag förutom en nick 5 meter över i slutet, tokmac har haft ett lyckat inhopp mycket mer att bevisa ännu, tänk då tanken om Danielson skulle gå sönder.
Ser lite skört ut
Citera
2024-04-21, 20:12
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Om vi skall rodda ett vad är det 6:a som gäller då jag tidigare skrivit att det är det absolut bästa ni kan komma med en hel massa flyt. Jag tror ni kommer 7:a men det finns inte en chans i helvetet att ni blir bättre än 6:a!
Jo, jag kan ta ett vad på bättre än 6:a också.. Vad vill du slå vad om?
Citera
2024-04-21, 20:15
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Med tanke på att hajpade bergvall snart lämnar och ekdal inte blir yngre eller snabbare och gulliksen är en diva som inte jobbar för laget så nej det ser inte så lovande ut, rörde hummet bollen idag förutom en nick 5 meter över i slutet, tokmac har haft ett lyckat inhoppat mycket mer att bevisa ännu, tänk då tanken om Danielson skulle gå sönder.
Ser lite skört ut
Men om Bergvall är så hypad så bör vi med den logiken bli bättre utan honom?
Gullet har mer att ge, Tokmac kommer komma igång när han orkar 90 minuter, Wikheim kommer snart komma in i elvan, Åslund ser bra ut för VSK, Holm är grym och Schuller är tillbaka om ett tag. Finns en hel del som talar för att det kommer se bättre ut ju längre säsongen går.
Citera
2024-04-21, 20:25
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Jo, jag kan ta ett vad på bättre än 6:a också.. Vad vill du slå vad om?

Det får väl bli det vanliga? Jag behöver någon skribent som hyllar mig i signaturen när säsongen är slut och AIP blir fri.
Citera
2024-04-21, 20:32
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Det får väl bli det vanliga? Jag behöver någon skribent som hyllar mig i signaturen när säsongen är slut och AIP blir fri.
Vet inte vad det vanliga är Okej och om jag vinner då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in