2024-04-21, 19:46
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Ja man har ju inte blivit för imponerad av Bergvall ännu, glänsa mot c-motstånd i cupen är en annan sak, men vad fan ska man säga om Gulliksen då herrejävlar så usel och en jävla diva, och som väntat går det väldigt sakta med Ekdal på plan Tänk då att det faktiskt var ekdal och piotr som var närmast att näta för diffen idag, vad säger det då om resten av laget
Jag vet att ni brukar ha svårt för DIF men jag tror att ni kommer piska dom hårt både i allsvenskan och i cupfinalen.

Sedan bryr jag mig inte om hur det går egentligen då vi inte kommer hota er i år och DIF inte kommer hota oss.
Citera
2024-04-21, 19:47
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Er kille drog av med hälsenan och du pratar matchen?

Fy fan vilken brist på respekt.

Ni vinner inte en enda match till med Ekdal på plan. Klass!
Citera
2024-04-21, 19:53
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Jag vet att ni brukar ha svårt för DIF men jag tror att ni kommer piska dom hårt både i allsvenskan och i cupfinalen.

Sedan bryr jag mig inte om hur det går egentligen då vi inte kommer hota er i år och DIF inte kommer hota oss.
Har du sett Bergvalls insats vid 2-0 målet än? Klass!
Citera
2024-04-21, 19:54
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Er kille drog av med hälsenan och du pratar matchen?

Fy fan vilken brist på respekt.

Vad händer med Musa? Varför satt pojken inte ens på bänken idag?
Citera
2024-04-21, 19:56
Medlem
ZlatanManias avatar
Skönt som fan att ta revansch efter cupderbyt å vilket kyligt mål av Pittas! Det här kommer man leva på ett bra på ett bra tag
Citera
2024-04-21, 19:56
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Klart du inte bryr dig om hur det går för topplagen när ditt lag kommer slåss i mitten/botten.

Fantastiskt hur du kan sitta och snacka ner Djurgården och Bergvall i varje jäkla inlägg men är helt blind när det kommer till hur värdelöst ditt lag är..
Citera
2024-04-21, 19:57
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
På väg till Arsenal och vill inte riskera något innan det är påskrivet!
Citera
2024-04-21, 19:58
Medlem
Citat:

Känslan inför matchen borta mot dom är för en gångs skull bra, det enda som oroar är om stryger kan spela, han såg ut att mest gå runt o vara plågad av nåt mot vsk och det skulle vara så skönt att vinna cup-finalen bara för att skicka ner dom i conference-kval
Ni såg lite småsköra ut i första idag men började likna gamla Häcken i andra kanske kan bli bra till slut ändå.
Citera
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
För bra för diffen, de andra spelarna kan inte spela med honom.

Eller utfryst på klassiskt Nazi-Kim-manér.
Citera
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
På väg till Arsenal och vill inte riskera något innan det är påskrivet!

Hahaha det hade varit något
Citera
2024-04-21, 19:59
Medlem
Citat:

Borde väl möjligtvis gynna er om DIF vinner cupen?
Citera
2024-04-21, 20:02
Medlem
T.H.F.C.s avatar
För femtielfte gången ser DIF slagna ut på förhand när vi ska lira derby. En idrottspsykolog borde kallas in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in