2024-04-21, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det var på sidan 820 här i forumet det togs upp om någon vill dubbelkolla

Men hur går det ihop med att kanalen stängdes ner 29 dec?
Citera
2024-04-21, 18:25
Avstängd
Ju mer oskyldiga påhopp ju mer bevis kommer ut. Så ser spelreglerna ut nu. Är trött på bevis som inte kommer och dessa falska anklagelser mot folk ständigt.
Citera
2024-04-21, 18:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Kanalen stängdes ner 28e men kunde återställas inom 7 dagar eller nåt. Häng med lite. Linnea räddade inte kanalen nåt hon kunde iaf den 2/1!
Citera
2024-04-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ben400s inlägg är publicerat redan den 2/1 så redan då var det uppe att det var Linneas nummer. (Sidan 820 i forumet om nån vill kolla)

Sen de övriga två citaten säger nog också en del om hur det var där och då (ett av den nu så Linneaskyddande Mumsis )

Men, det är ju 400ben själv som säger att det är så, är han själv, som själv säger att han har direkt kontakt med Jocke, är en trovärdig icke jävig källa?

Jag vill veta var beviset för det finns. Inte ha påståenden. Be Jocke ordna en skärminspelning.

Jocke har och hade redan tidigt en fullmakt över kanalen. Varför händer inget?
Citera
2024-04-21, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Det var ju då han häktades och sen var det ju dagar av spekulationer om vad som hänt om varför han var borta och innan det ens kom ut. Så det är väl inte konstigt att det tog två-tre dagar innan det kom fram då det var annat fokus innan dess.
Men den 2/1 konstaterade åtminstone ben400 att återställningsnumret var Linneas och jag kommer ihåg att jag själv som sagt motsvarade det som försvar för Linnea med att det kunde vara logiskt att han inte ville ha sitt eget nummer och att då använda hennes som säkerhet med tanke på de påstådda tidigare hackningsförsöken. Dock har jag ju nu ändrat åsikt gällande Linneas inblandning och står inte alls bakom henne längre men då gjorde jag det som sagt och därav kommer jag ihåg att det togs upp tidigt i dramat.
Citera
2024-04-21, 18:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Men, det är ju 400ben själv som säger att det är så, är han själv, som själv säger att han har direkt kontakt med Jocke, är en trovärdig icke jävig källa?

Jag vill veta var beviset för det finns. Inte ha påståenden. Be Jocke ordna en skärminspelning.

Jag har aldrig pratat om Anjos klipp. Jag hänvisar till en skärmdump med hela hennes nummer.

Hur ska han göra en skärmunspelning på nåt från 2/1 idag tänkte du?

Jocke hade fullmakt kanalen men inte Linneas mobil ja. Mobilen krävdes för kod. Eller klara säkerhetsfrågan.
Citera
2024-04-21, 18:43
Medlem
Citat:

Backa i tråden till början av detta drama (du blev ju aktiv först i april i tråden, åtminstone som skribent) så kommer du se mycket som inte blivit förorenat av alla videor och nya vinklingar som kommit fram under tiden.
Jag letade fram när det kom fram först men resten får du nog backa upp själv för tyvärr känns det rätt meningslöst att ens försöka ge dig och vissa andra här i tråden något som skulle övertyga er. Men med tanke på att jag då var på "andra sidan" gällande Linnea då så har jag ju själv också ifrågasatt det en gång rätt rejält vilket man även kommer märka i tråden - men nu har jag sett det som räckt för mig och jag är säker på min sak åtminstone och kan ångra rejält att jag stod bakom och försvarade den bruden där och då.
Citera
2024-04-21, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ju mer oskyldiga påhopp ju mer bevis kommer ut. Så ser spelreglerna ut nu. Är trött på bevis som inte kommer och dessa falska anklagelser mot folk ständigt.

Instämmer helt och hållet. Speciellt de falska anklagelserna. Dimridåerna är ständigt närvarande. Otroligt tröttsamt.
Citera
2024-04-21, 18:57
Medlem
Citat:
Det är bara dom två sista siffrorna som är publicerade vet du va?

Nej 😂
Citera
2024-04-21, 19:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Nej 😂

På Anjos kanal var det sista 2 men detta är deras enda och patetiska försök kvar!

Även om återställning inte gick till Linnea utan Jocke hur lyckades han med det då?

Varför fick jag upp Linneas nummer när jag försökte? Jag skrev detta på Flashback 2/1. Det var fritt fram för vem som helst att själv försöka o få fram nummer. Varför försökte ingen och ett annat nummer kom upp än Linneas då?

Det är dags att lämna in Game Over innan det bara blir patetiskt! Imorgon ny dag nya bevis om ni vill.
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-21 kl. 19:31.
Citera
2024-04-21, 19:36
Avslutad
Citat:
På Anjos kanal var det sista 2 men detta är deras enda och patetiska försök kvar!

Även om återställning inte gick till Linnea utan Jocke hur lyckades han med det då?

Varför fick jag upp Linneas nummer när jag försökte? Jag skrev detta på Flashback 2/1. Det var fritt fram för vem som helst att själv försöka o få fram nummer. Varför försökte ingen och ett annat nummer kom upp än Linneas då?

Det är dags att lämna in Game Over innan det bara blir patetiskt! Imorgon ny dag nya bevis im ni vill.
Det har ju Chrippa förklarat. Har du inte lyssnat, gubben?

Chrippa har inte satt sig in i all skit Jocke iscensatt tillsammans med sina vänner.

Varför hotade Jocke med att ekobrott var ute efter honom? Det stämmer ju inte, men Chrippa har sannerligen lärt sig den hårda vägen, värdet av ärlighet och vänner.
Allt kan inte köpas för pengar.

🤡
Citera
2024-04-21, 20:02
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Det är dags att lämna in Game Over innan det bara blir patetiskt! Imorgon ny dag nya bevis om ni vill.

Det var Linneas nummer de försöker desperat leta efter försök nu att tvåla dit Jocke.

I antingen Linneas eller Anjos tidiga videosar så är det en konversation med mellan chrippa och Linnea där hon ger honom någon kod till youtube. Kan inte ta fram det just nu, men om någon har tid ikväll att leta så är det fritt fram, borde vara en av de första videosarna anjo gjort, eller linnes video. Kan även vara någon video Chrippa gjorde efter häktet också, kommer inte ihåg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in