2024-04-21, 18:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Det där var ju något som kom fram redan tidigt av detta drama att det var Linneas nummer som var reggat på hans konto men då försvarades det (av bland annat mig kan jag erkänna) med att det ändå kunde ha en logisk förklaring med tanke på hackningsförsöket Chrippa påstods ha varit med om innan det.
Så det var något som konstaterades redan då att det var Linneas och inte Jockes nummer så det är ju inga nyheter som dykt upp eller hittas på nu.

Stämmer bra. Linnea kunde enkelt återställa kanalen i början på januari med sin mobil. Men detta gjordes inte. Linnea är väl medveten att koder kom 2 gånger minst den natten då både Jocke och jag försökte. Jag försökte även skicka koden till registrerad mejl. Julia hade tillgång på C padda till den men jag klarade inte av säkerhetsfrågan för det. Hade jag gjort det hade jag räddat hans kanal.
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-21 kl. 18:04.
Citera
2024-04-21, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Detta är 4/1 på natten 2.00.

Skulle ni inte hålla på som ni gör skulle jag slippa lägga fram bevis. Jag har mer och kommer fortsätta om det behövs. Linneas telefonnummer jag länkade är en googling bort och har redan massa sökningar. Inte nåt djupt FBI arbete.

Jobbigt med bevis 😁

Vart läser du 4 Januari??
Citera
2024-04-21, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Japp Jockes nummer slutar på 39 41, så det är inte jockes nummer som du säger =)

Det är bara dom två sista siffrorna som är publicerade vet du va?
Citera
2024-04-21, 18:10
Medlem
Citat:
https://delafil.se/5410f44d167dfaa1/Screenshot_20240421-162649_Messenger.jpg

Här har vi telefonnummer återställning.

Googla telefonnumret gärna.

Jag hjälper er: https://www.180.se/nummer/0703222441

Linnea hackade kanalen.

Källhänvisning till Anjos video?
Förlåt men varför skulle JOCKE ta hjälp av DIG? det var ju Jocke som såg till att du hamnade i knipa i december?
Senast redigerad av Pallal 2024-04-21 kl. 18:15.
Citera
2024-04-21, 18:14
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det är bara dom två sista siffrorna som är publicerade vet du va?

Nej det är det inte? Har ju sett hela numret som är publicerat och det är linneas nummer, det är inte likt jockes nummer alls förutom 41 på slutet.
Citera
2024-04-21, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Nej det är det inte? Har ju sett hela numret som är publicerat och det är linneas nummer, det är inte likt jockes nummer alls förutom 41 på slutet.
När har Anjo publicerat det?
Citera
2024-04-21, 18:17
Medlem
Citat:
Gör man en återställning på Chrippas mejl och Linneas telefonnummer från nätet så stämmer det att det telefonnummer har kontroll över eposten.

Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Linnea har gillat en kommentar på sin egna Instagram för 4 timmar sen. Kommentaren lyder ”det är såna här kommentarsfält som gör att kvinnor inte vågar anmäla våld i nära relationer/våldtäkter” hon har däremot inte raderat några bilder på C eller gjort sitt konto privat trots hundratals hatkommentarer. Alla bilder på C ligger kvar på Linneas sida och även hans namn i bion är kvar. En annan kommentar på hennes Instagram är skriven av en kille ”PSYK brud, känd för liknande saker i Kristianstad”.

För övrigt har Christoffer alltid följt många konton, närmre 1000 st med många tjejer. Nu följer han endast 248 och merparten är killar med väldigt få tjejer.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Han följer fortfarande hela Linneas familj...otroligt korkat av Linnea att fortsätta hacka...men det är väldigt talande för att svartsjukan river i henne

Ben400s inlägg är publicerat redan den 2/1 så redan då var det uppe att det var Linneas nummer. (Sidan 820 i forumet om nån vill kolla)

Sen de övriga två citaten säger nog också en del om hur det var där och då (ett av den nu så Linneaskyddande Mumsis )
Senast redigerad av Noclue90 2024-04-21 kl. 18:21.
Citera
Avslutad
Det är Chrippa som utmålas som den hotfulle, den som Jockiboi anmäler hos polisen för hot, han är rädd. Samtidigt finns det andra sidor bara några knapptryckningar bort som visar en långt mer instabil person, nämligen Jockiboi själv. Det här är inte första videon jag hittat om hans beteende om hot och repressalier.

https://www.youtube.com/watch?v=IaEdF3k2T4U&ab_channel=TeamOdiffat
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Vart läser du 4 Januari??

På min messenger när det skickades. Om du själv testar ser man inget datum eller klockslag på sidan. Klockan är från Jockes mobil som alltid är uppe i högra hörnet och har inget med Gmail att göra. Vilken nivå är ni på kunskapsmässigt helt ärligt?
Citera
2024-04-21, 18:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Ben400s inlägg är publicerat redan den 2/1 så redan då var det uppe att det var Linneas nummer.

Sen de övriga två citaten säger nog också en del om hur det var där och då (ett av den nu så Linneaskyddande Mumsis )

2a ja inte 4e. Stämmer. Var faktiskt lite osäker.
Citera
2024-04-21, 18:22
Medlem
Citat:
2a ja inte 4e. Stämmer. Var faktiskt lite osäker.

Det var på sidan 820 här i forumet det togs upp om någon vill dubbelkolla
Citera
2024-04-21, 18:25
Medlem
Citat:
På min messenger när det skickades. Om du själv testar ser man inget datum eller klockslag på sidan. Klockan är från Jockes mobil som alltid är uppe i högra hörnet och har inget med Gmail att göra. Vilken nivå är ni på kunskapsmässigt helt ärligt?

Joakim har ju bevisligen tidigare i livet informerat om att han ska skapa falska prints för att få en person hatad av hela Sverige. Och hotat att hacka. Därför är det tveksamt om du påstår att det kommer ifrån Jocke eftersom han har motiv att försöka skylla ifrån sig.

Länka gärna tid och klockslag till när det beviset tas upp i Anjos video för jag måste ha missat det. Det bevis han har visat visar endast två siffror.

Be också Jocke att skicka hela skärminspelningen på när han försökte komma in så kan vi avskriva det som sant efter det. Tills dess är det en ren konspirationsteori.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in