2024-04-21, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Nu mår åbäket bättre för nu ty ker hon att hon handlat mad men jag kan då inte se någon mat på den bilden
Jag svälter o har knappt några pengar så jag köper jordgubbar 🤣🤣🤣
2024-04-21, 15:26
Medlem
Citat:
Nu mår åbäket bättre för nu ty ker hon att hon handlat mad men jag kan då inte se någon mat på den bilden

Och som vanligt ljuger hon så sjukt dåligt.
"Jag lånade 200 av en jättegammal vän. Blev jätteförvånad över att hon kom ihåg mig. Sen vann jag 500 kr. Betalade tillbaka henne direkt, och köpte mat för 500 kr och också internet. Jätteskönt. Spelar igen nu btw!"

Så den förmodade vinsten på 300 kr räckte alltså till 500 kr mat, internet för 200 kr och minst 240 kr i insats till nytt spel. Vilket skitsnack! Hon har fått tag på betydligt mer pengar än så. Och det var inte från nån "jättegammal vän" som jobbade en söndag men gladeligen svarade när emelie ringde och ville ha pengar, trots att hon inte fått tillbaka det senaste lånet på ett helt år!

Antingen har hon fått ett förskott av Jossan. Eller så swishade fler igår när hon skrek och hotade alla som var inne i liven!
2024-04-21, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverkatten1
Ok. Min kompis kan inte swisha det nummer som slutar på 12 i alla fall.
Verkar som hon fått tag på pengar och sprang till ica innan de stängde.
Inne på en club nu så kan inte hålla koll

Jag kollade, man kommer till godkänna med Bank-id på numret som slutar på 12.
2024-04-21, 15:54
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffanloppan
Och som vanligt ljuger hon så sjukt dåligt.
"Jag lånade 200 av en jättegammal vän. Blev jätteförvånad över att hon kom ihåg mig. Sen vann jag 500 kr. Betalade tillbaka henne direkt, och köpte mat för 500 kr och också internet. Jätteskönt. Spelar igen nu btw!"

Så den förmodade vinsten på 300 kr räckte alltså till 500 kr mat, internet för 200 kr och minst 240 kr i insats till nytt spel. Vilket skitsnack! Hon har fått tag på betydligt mer pengar än så. Och det var inte från nån "jättegammal vän" som jobbade en söndag men gladeligen svarade när emelie ringde och ville ha pengar, trots att hon inte fått tillbaka det senaste lånet på ett helt år!

Antingen har hon fått ett förskott av Jossan. Eller så swishade fler igår när hon skrek och hotade alla som var inne i liven!

Jag matten är inte den bäste egenskaper hon hat
2024-04-21, 15:55
Medlem
Citat:
Men eller hur !!!!!!!!!
2024-04-21, 15:56
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19

Jag börjar tvivlar på om hon vet vad mat är. 🤣
2024-04-21, 16:12
Medlem
Citat:
Jag börjar tvivlar på om hon vet vad mat är. 🤣
Undrar när hon senaste gången åt någon form av husmanskost?
2024-04-21, 16:25
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Undrar när hon senaste gången åt någon form av husmanskost?

De vet hon inte vad det är.
2024-04-21, 17:28
Medlem
Den Bumbi försöker dölja i sina stories är El*n Kl*ng som swishat henne flera gånger och brukar hänga i hennes lives. Hon är helt till sig över att vara "kompis" med en "kändis".

Hon är lika efterbliven som Bumbi.

*=i

Kanske borde kontakta El*ns mamma Le^a Kl*ng? Jag tror inte hon uppskattar att hennes uppenbart förståndshandikappade dotter swishar Bumbi pengar.
Senast redigerad av Hackie 2024-04-21 kl. 17:31.
2024-04-21, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
hahaha jag dör

Om hon någon gång skulle lära sig att man kan ta ut vinster skulle det vara intressant att höra hennes tanke om varför hon fick ut mer än (tex) 2000kr när hon tog ut 200 Euro

Har det framgått varför FK betalar ut hennes sjukersättning den 23e denna månad istället för i fredags?
Kan det vara för att förmyndarskapet ska hinna gå igenom?
Hon har blivit av m bankkontot, swish och id på sin bank och där FK sätter in dem . Får hon hela summan nu på avi har hon spelat bort hyra och andra räkningarna inom någon timma . Hon sa ju i vad är problemet och flingans live på tik tok att när hon får från FK ska hon spela för 5000 . Hon erkände också att hon spelade bort ca 230 000 i somras på 48 tim . Roliga var ju att hon inte behöver förvaltare för hon sköter ju sin ekonomi , ja räkningar betalas genom förvaltare/ godman m allt annat som mat pengar bla spelar hon upp . Sedan vet ju alla hur det låter av en som sköter sin ekonomi perfekt ??? Har inget internet , har inte ätit på 2 el 13 dgr behöver swish så jag kan äta , laga tänderna ....
Om jag betalar mina huslån och resten av min lön shoppar jag upp för att sedan tigga ihop till mat , bensin mm så kan jag inte sköta min ekonomi!!!
Jodå bumbi sköter den perfekt och hon hade inga skulder överhuvudtaget sa hon !
Hon glömde de 10-15 personerna som hon är skyldig .
Men folk får skylla sig själv , de får väl söka henne hos fogden med en ev väntande skatteskuld som hon inte kommer ha råd med att betala .
2024-04-21, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Jag fattar inte varför folk fortsätter swisha. Klart hon spelar upp allt när hon får nya pengar hela tiden, hon förväntar sig att alltid ha pengar till det hon behöver. Finns ingen anledning för henne att spara 600kr till mat när någon kommer swisha henne en kvart senare så hon kan handla. Det har alltid löst sig för henne hittills.

Sluta ge henne pengar så hon lär sig hantera de pengar hon har och gör rätt val! Slutar swisharna komma in blir hon tvungen att sluta spela för att kunna äta och leva. Hon kommer aldrig lära sig ett skit när alla ska ”hjälpa” henne. Kan inte människor som swishar bara för att se henne spela börja lägga pengarna på något vettigare? Låt henne sitta där hungrig i någon dag så kanske hon kan offra sina älskade spelpengar för att gå till Ica för en gångs skull.

Om nya förvaltaren gör sitt jobb nu så kommer hon få problem att ta emot swish !
Tänk vad följare hon ska tappa när de inte kan swisha sin idol längre och hennes supertaggade live spel blir ett minne blott !!
Nä små kids ni får leta upp en ny idol att slösa era vecko pengar och studiebidrag på ! Bumbi är bakbunden snart och får förhoppningsvis tid över att fundera på sitt vidriga beteende !
Det var kul så länge det varade ... sa Bumbi
Men undrar vad hon kommer hitta på istället för att få åt sig pengar ????
Någon heltappad individ lär väl låna ut pengar och sitt spel konto till henne .. har ju hänt förut.!
2024-04-21, 20:20
Medlem
Citat:

Glöm inte Nutella, hon köpte faktiskt Nutella också. Jordgubbar och Nutella, det är en stadig måltid som håller dig mätt länge länge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in