2024-04-21, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Inte varit troliga??
Gäddorna var helt inne på dem och kom för att möta barnen de skulle förgripa sig på.
Det ÄR verkligheten.
Men fotbolls killen skriver Orimligt scenario ,du måste väl ändå hålla med om att det är väldigt offensivt beteende från dumpens 14-åringar. Gäddorna är tokiga absolut. Men hade detta inträffat i verkligheten med ett riktigt barn! Jag är tveksam på den punkten.
Citera
2024-04-21, 12:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tack för svar. Facebook är alltså the place to be om man vill diskutera Dunpen. Måste vara skönt att slippa vara juridisk ansvarig för vad någon smurf kan tänkas skriva.
Sara är fullt medveten om detta för annars skulle hon inte sätta en gubbe på det samt ta bort spärren och låta kommentarerna trilla in vind för våg.

Nåja, många skällsord har jag fått genom livet, men detta var nog första gången som jag blev kallad för gubbe

Vi har regler för vad kommentarerna får innehålla, både på hemsidan och i Facebookgruppen. Så brukar det vara på de allra flesta platser för digitala diskussioner, även här på Flashback modereras det ju i trådarna.
Citera
2024-04-21, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Men fotbolls killen skriver Orimligt scenario ,du måste väl ändå hålla med om att det är väldigt offensivt beteende från dumpens 14-åringar. Gäddorna är tokiga absolut. Men hade detta inträffat i verkligheten med ett riktigt barn! Jag är tveksam på den punkten.

Jag skriver Däremot , vilket indikerar att jag håller med om scenariot.
Citera
2024-04-21, 12:21
Medlem
Citat:
Det är knappast ett orimligt scenario om fotbollskillen själv, enligt egen utsago, blev fiskad? Snacka om tankevurpa att citera honom!
Citera
2024-04-21, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det är knappast ett orimligt scenario om fotbollskillen själv, enligt egen utsago, blev fiskad? Snacka om tankevurpa att citera honom!

Enligt egen utsago. Har du inte förstått att han driver med er och ni sväljer det med hull och hår. OMG!!!
Citera
2024-04-21, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Enligt egen utsago. Har du inte förstått att han driver med er och ni sväljer det med hull och hår. OMG!!!
Nej men menar du att han sitter och ljuger, tanken har aldrig slagit mig.
Citera
2024-04-21, 12:39
Avslutad
Citat:

För att börja med, har barn verkligen KIK installerat, hahaha.
Citera
2024-04-21, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jaha, så politiker får sin information via dumpen?? Riksdagens 349 ledamöter dammsuger dumpen varje dag för att hålla sig ajour.Det känns lite främmande ,men det där vet du säkert bäst.
Sen undrar jag varför du fullkomligen sprutar ut inlägg åt alla håll sent en lördagskväll/natt?
Det har ett ord, opinionsbildning.
Du kan googla på det och fördjupa dina kunskaper.
Citera
2024-04-21, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Vad skulle skillnaden ä på en 22 åring och en 45 åring menar du? det är precis lika olagligt för båda dessa.

Du verkar inte förstå vad jag menar överhuvudtaget. Jag menade att om man ska hänga ut någon för att potentiellt brott, så ska det vara ett brott som de låg sätt hade kunnat begå.

Scenariot dumpen hittar på är inte vanligt att inträffa i verkligheten.

Förstår du inte de?

Du undviker svara på de jag skriver.
Nu yrar du rejält.
Gäddorna skriver till barn som är 13-14 år.
Ålder uppges tydligt i chatten.
Där är inga som är 22 eller 45.
Citera
2024-04-21, 14:26
Medlem
Citat:
Det är vad du inte vill tro att det händer.
Tyvärr så händer det i verkligheten och gäddorna är riktiga som går igång på barnen och infinner sig på mötesplatsen i syfte att förgripa sig på dem.
Vill du minimalisera det problemet?
Citera
2024-04-21, 15:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Nu yrar du rejält.
Gäddorna skriver till barn som är 13-14 år.
Ålder uppges tydligt i chatten.
Där är inga som är 22 eller 45.

Jag menade att de inte hänger ut några snygga 22 åringar. Det är runt denna åldern som är mest rimligt att fjortonåringar skulle vara villig att träffa.

Varför hänga ut någon som aldrig någonsin hade fått en träff i verkligheten?
Citera
2024-04-21, 17:25
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Precis!
Det är troligtvis noll personer som har nappat den första fredagen.
Fria fantasier som vanligt
Det finns många fredagar på ett år, och åldern nämns inte direkt som hävdas men väl relativt tidigt. Nämns endast en gång och vem kommer ihåg den när de är på fyllan och två- sex månader senare. Nej det är en ful-ful-ful fisketaktik fiskare har i Sundsvall. Hoppas hon avslöjar sig själv, karma, och få skämmas som en gädda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in