Förlåt men hur långt är ett snöre? Är inte superinsatt i hur BTC fungerar men man brukar väl räkna med ett påslag på runt 10-15% i överföringsavgifter. Avgiftens storlek beror på flera olika faktorer (därav frågan om snöret).
Exakt vart ligger dina BTC? Om på datorn i din egna plånbok så ska du kunna sätta typ "hur bråttom du har att skicka" där längre tid ger lägre avgifter. Det kan göra ganska stor skillnad både i pengar och tid räknat.
Har du dina pengar på "banken", dvs en exchange på nätet så får du fråga deras support om varför påslaget blir så högt.
Vill du ha flera och bättre svar så ställ frågan i någon BTC-tråd här på FB eller ta den långa vägen och börja googla skiten ur ämnet, roligare läsning går garanterat att hitta inom 10 sekunder......
Min subjektiva åsikt är att BTC är långt ifrån att vara ett smidigt och enkelt betalningsmedium och själv undviker jag att betala med crypto om det går.
Köpte direkt i revoltappen men svindyrt, nästan 300 att skicka till plånboksadressen
Jag har googlat hela jävla dagen och frågat på forum.
Kan nu inte använda boxen jag köpte för tre papp för jag kan inte beställa ett abonnemang på ip TV 😂
Senast redigerad av Itoy 2024-04-20 kl. 22:53.
Farsan har en äldre tv (typ 5-6 år gammal), med USB ingång. Tänkte köpa en firestick och tjonga in iptv-app. Kommer det funka? Har inga specifikationer på tvn. Allt jag vet är att den har usb-ingång. Nån som vet?
Farsan har en äldre tv (typ 5-6 år gammal), med USB ingång. Tänkte köpa en firestick och tjonga in iptv-app. Kommer det funka? Har inga specifikationer på tvn. Allt jag vet är att den har usb-ingång. Nån som vet?
Har den ingen hdmi?
Om den har det så är det inga problem med nån sticka
Har installerat Smart IPTV på en Samsung tv. Allt fungerar bra, utom när jag ska se på NBC Golf i Usa. Då dyker det up textning mitt i rutan. Typ transkibering, ni vet när en dator översätter tal till text. Det ser ut som om denna text ligger långt fram i rutan, dvs när jag trycker fram en meny på tvn ser det ut som om texten ligger framför menyn.
Detta inträffar bara på Samsung TVn, inga problem när jag ser på en ipad.
Vad sjutton kan ha hänt? JAg har försökt att kolla alla inställningar på tvn. alltså textning etc, men inte hittat ngt. Det märkliga är att det bara är på denna kanal...
Har installerat Smart IPTV på en Samsung tv. Allt fungerar bra, utom när jag ska se på NBC Golf i Usa. Då dyker det up textning mitt i rutan. Typ transkibering, ni vet när en dator översätter tal till text. Det ser ut som om denna text ligger långt fram i rutan, dvs när jag trycker fram en meny på tvn ser det ut som om texten ligger framför menyn.
Detta inträffar bara på Samsung TVn, inga problem när jag ser på en ipad.
Vad sjutton kan ha hänt? JAg har försökt att kolla alla inställningar på tvn. alltså textning etc, men inte hittat ngt. Det märkliga är att det bara är på denna kanal...
JAg blir galen...
Har ngn en idé på vad som kan ha hänt?
I min tv bland inställningar kan man aktivera textning (av/på) för kanaler som ger stöd för det. Om du stänger av det bör det försvinna. Observera att det alltså inte stängs av i iptv-appen, utan i tvns inställningar. Kanske kan vara nåt att prova?