2024-04-20, 21:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Vann PJ en enda närkamp under hela matchen?

7 av 12 han var involverad i. Helt ok.
Citera
2024-04-20, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Kommer å andra sidan ihåg hur Ponne dömdes ut utifrån skadehistoriken i Brentford. Inga skadekrämpor än i år. Dags för er andra att värva ordentliga mittbackar istället för glaslirare.

Tror inte att Dahlin ställdes in för en svår räddning. Ni gjorde det bra, men kanske behöver ni kasta runt lite
Kastade runt en del mot tidigare matcher. Men hjälpte inte denna gång. Hoppas inte spelarna bli för knäckta innan det är dags att möta de andra bottenlagen.
Citera
2024-04-20, 21:36
Medlem
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/Vzl3Bd/malmo-ff-vann-mot-vasteras-i-allsvenskan
Jag är ingen expert på offsideregeln , men MFF:s avgörande mål ser onekligen väldigt misstänkt ut .

Tyvärr är ju dock detta priset vi får betala så länge både klubbarna och fansen är emot VAR.
Citera
2024-04-20, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/Vzl3Bd/malmo-ff-vann-mot-vasteras-i-allsvenskan
Jag är ingen expert på offsideregeln , men MFF:s avgörande mål ser onekligen väldigt misstänkt ut .

Tyvärr är ju dock detta priset vi får betala så länge både klubbarna och fansen är emot VAR.

Tydligen superviktigt att inte få rätt och rättvisa domslut i avgörande situationer. Vansinne!
Citera
2024-04-20, 21:52
Medlem
Så 1 insläppt mål och 9 skott (enligt statistiken) mot eget mål på 4 matcher och vissa klagar på MFF försvarare 😂

Snacka om skyhöga förväntningar om detta skulle vara dåligt.
Citera
2024-04-20, 21:52
Medlem
Nu får vi göra en comeback mot diffen för denna matchen var inte godkänd även om det blev 3 pinnar / serieledarna
Citera
2024-04-20, 21:55
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Så 1 insläppt mål och 9 skott (enligt statistiken) mot eget mål på 4 matcher och vissa klagar på MFF försvarare 😂

Snacka om skyhöga förväntningar om detta skulle vara dåligt.

Säg det inte för högt. Trazke kan höra något.

Citat:
Ursprungligen postat av Sommarpung
Nu får vi göra en comeback mot diffen för denna matchen var inte godkänd även om det blev 3 pinnar / serieledarna

Det lär bli en annorlunda match. Vi roterar ju runt rätt kraftigt mellan uppställningarna
Citera
2024-04-20, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Samtidigt säger väl målvakten att han inte var skymd så ingen offside då eller?
Från artikeln:

”Men repriserna visar att det var Botheim som i misstänkt offsideläge såg ut att skymma VSK-målvakten.
– När jag ser det nu efteråt kanske jag skulle ha reagerat på det hos domaren, säger Brattberg.
När du sett målet i efterhand – hade du dömt offside om du varit domare?
– Ja, det hade jag.”

Han borde väl märka att han är skymd när det händer snarare än på en repris?
Citera
2024-04-20, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Samtidigt säger väl målvakten att han inte var skymd så ingen offside då eller?
Från artikeln:

”Men repriserna visar att det var Botheim som i misstänkt offsideläge såg ut att skymma VSK-målvakten.
– När jag ser det nu efteråt kanske jag skulle ha reagerat på det hos domaren, säger Brattberg.
När du sett målet i efterhand – hade du dömt offside om du varit domare?
– Ja, det hade jag.”

Han borde väl märka att han är skymd när det händer snarare än på en repris?

Det svaret säger allt, han var nog betydligt mer skymd av sina egna spelare som försökte täcka skottet än han var av Botheim.
Citera
2024-04-20, 22:07
Medlem
cokehyenas avatar
Malmö räddade av domaren mot tabelljumbon.

Så blir det ibland.
Citera
2024-04-20, 22:16
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Malmö räddade av domaren mot tabelljumbon.

Så blir det ibland.

Ja du Kukräven det är bara Djurgår’n som aldrig blir hjälpta av domarna eller hur?
Citera
2024-04-20, 22:19
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ja du Kukräven det är bara Djurgår’n som aldrig blir hjälpta av domarna eller hur?
Nja, mer att det blev rätt tajt där.

Mot tabelljumbon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in