2024-04-20, 19:35
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Hon och barnen är här och är skrivna här så de ska av allt att döma bo här nu
Tack för informationen. Bor de ihop med Tony nu då?
Citera
2024-04-20, 20:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Tack för informationen. Bor de ihop med Tony nu då?

Ja, tillsammans i hans lägenhet i Bjuv
Citera
2024-04-20, 20:32
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ja, tillsammans i hans lägenhet i Bjuv
Ja ja. Vi får väl se hur det går. Han var ju rätt "sleten" efter deras förra besök. Han får fan gaska upp sig kan jag tycka. Nu har han två ungar och jag kan väl tycka att det vore på sin plats med ett faderskapstest även på sista ungen.

Å andra sidan så förstår jag att han haft sina "hor"resor tidigare såvida det inte bara är något skitsnack.
Citera
2024-04-20, 21:13
Avslutad
Jag kan faktiskt känna mig illa berörd hur rika i västerlandet ser ner på dessa barflickor. Tror man att det är nåt de älskar att göra? Vara omkring en massa äckliga västerländska gubbar och passa upp dom för att få ihop pengar så familjen slipper svälten? Tror ni inte att de helst av allt skulle vilja göra nåt annat? Christy sa en gång att det är svårt att få jobb och då menade hon ett vanligt jobb.

Tur hon träffade Tony. Hon grät i sista programmet av rädsla att bli övergiven av Tony, för då vet hon hur hennes liv kommer att bli igen. Och det här med graviditetsveckor för sista barnet, hur kan man påstå sig veta hur många de är och när hon skulle ha fött. Så mycket elaka spekulationer, precis som om man var på plats eller skulle vara hennes läkare. Fy och usch säger jag bara.
Citera
2024-04-20, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Jag kan faktiskt känna mig illa berörd hur rika i västerlandet ser ner på dessa barflickor. Tror man att det är nåt de älskar att göra? Vara omkring en massa äckliga västerländska gubbar och passa upp dom för att få ihop pengar så familjen slipper svälten? Tror ni inte att de helst av allt skulle vilja göra nåt annat? Christy sa en gång att det är svårt att få jobb och då menade hon ett vanligt jobb.

Tur hon träffade Tony. Hon grät i sista programmet av rädsla att bli övergiven av Tony, för då vet hon hur hennes liv kommer att bli igen. Och det här med graviditetsveckor för sista barnet, hur kan man påstå sig veta hur många de är och när hon skulle ha fött. Så mycket elaka spekulationer, precis som om man var på plats eller skulle vara hennes läkare. Fy och usch säger jag bara.

Man skulle ju kunna tro att du är vår stora moraliska förebild här på flashback. Men så ser man hur du uttrycker dig grovt föraktfullt om t ex homosexuella (Edvin), om missbrukare och psykiskt sjuka mm. Du har svårt att själv hålla en god ton, full av förakt mot andra flashbackare. Vad gör du ens på det här forumet? Du kommenterar mer hur andra skriver, än själva ämnet.

Vad gäller Christys senaste graviditet så har vi bara hennes egna uppgifter att gå på, därav vet vi att det inte stämmer att Tony är pappa, om hon angett de veckorna korrekt. Är det äkta kärlek mellan de båda så spelar det ju ingen roll vem som är biologisk pappa eftersom Tony, när han är pigg och orkar, vill vara far till båda flickorna. De har ju helt klart bättre förutsättningar om de får växa upp här i Sverige, och få tillgång till rent vatten, alla barnvaccinationer, utbildning och möjlighet att välja sina liv. Jag tycker ju att Tonys pengar borde räckt till att ordna ett bättre boende för Christy och barnen under de här åren som varit, jag fattar inte att Christy lyckats hålla barnen friska i den miljön överhuvudtaget.

Jag begriper mig inte heller på Christy, varför hon dragit ut på att söka uppehållstillstånd så många år, och vad det är som gör att hon hellre velat vara kvar i Filippinerna än starta ett nytt liv i Sverige med Tony. Vad anledningen till det är, kan man ju bara gissa.
Citera
2024-04-21, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Hoppar över flatorna, de är helt ointressanta, Rolf däremot är en rolig kuf att följa. Så oerfaren och ovan, en modern Stig Helmer ute efter lite kvinnlig tröst. Verkar ge upp när hon inte fick visum efter 8 dagar. 🤔😮🤫
Är väl bara fortsätta chatta och planera för nästa resa som alla får göra i början av ett förhållande med eb tjej därifrån. Har han ett jobb och bor ensam i en liten lgh så sparar in en ny resa på 3-4 månader om nu inte Vilai kräver att han skickar pengar.

Vilai såg ju ut att bo i ett riktigt bra och rejält hus med sin mamma och sina barn. Hon gav ju inte intryck av att vara så väldigt fattig och utsatt, stämmer det? Jag tycker att Rolf borde flytta ner till henne och hennes familj istället för att sätta sig i en tråkig lägenhet i Sverige. Rolf är väl pensionär?
Citera
2024-04-21, 03:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Vilai såg ju ut att bo i ett riktigt bra och rejält hus med sin mamma och sina barn. Hon gav ju inte intryck av att vara så väldigt fattig och utsatt, stämmer det? Jag tycker att Rolf borde flytta ner till henne och hennes familj istället för att sätta sig i en tråkig lägenhet i Sverige. Rolf är väl pensionär?

Ja, däremot är hon arbetslös så vet inte riktigt hur hon försörjer sig.

Rolf bor numera o ett hus på 122 kvm med en man och en kvinna.
Citera
2024-04-21, 05:46
Medlem
Citat:
Ja, däremot är hon arbetslös så vet inte riktigt hur hon försörjer sig.

Rolf bor numera o ett hus på 122 kvm med en man och en kvinna.

Hyr säkert in sig i huset, men har han ekonomi så mycket bättre att han bor där nere med henne.
Citera
2024-04-21, 08:28
Avslutad
Citat:
Man skulle ju kunna tro att du är vår stora moraliska förebild här på flashback. Men så ser man hur du uttrycker dig grovt föraktfullt om t ex homosexuella (Edvin), om missbrukare och psykiskt sjuka mm. Du har svårt att själv hålla en god ton, full av förakt mot andra flashbackare. Vad gör du ens på det här forumet? Du kommenterar mer hur andra skriver, än själva ämnet.

Edvin är ingen representant för homosexuella enligt min mening, en oerhört självupptagen fjolla som älskar uppmärksamhet. Hade reagerat på den personlighetstypen oavsett läggning. Jag har sagt att han fått för mycket plats i det programmet och det är det fler än jag som tycker.

Intressant om dina lögner om att jag skulle uttrycka mig djupt föraktfullt om missbrukare och psykiskt sjuka. Vet inte var du har fått det från, du som är den värsta mobbaren i en annan tråd, sist det var säsong i det programmet.

Full av förakt mot andra flashbackare, en till lögn. Kommenterar mer hur andra skriver, en till lögn. Jag protesterar när såna som du dissekerar och tillintetgör deltagare personlighetsmässigt och mobbar andra trådskrivare och deltagare i div. såpor om man inte håller med dig i dina fantasier. Och det är fler än jag som protesterar.

Så, sopa rent framför din egen dörr, du är en av de mest elaka här på forumet och därför tog du åt dig och måste ta till lögner och påhopp.

Det enda jag gjorde var att ifrågasätta varför man har ett sånt förakt i västvärlden för dessa barflickor. Och sen har jag aldrig läst eller sett att Christy skulle redovisa sina graviditetsveckor för någon media, de uppgifterna kommer bara från dig och det gör det inte till nån sanning. Bekräfta gärna det om du har nån länk så får jag själv bedöma sanningshalten. Du påstår och hittar på saker, och mobbar andra. Och det är fler än jag som reagerat.
Citera
2024-04-21, 10:47
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:

Jag begriper mig inte heller på Christy, varför hon dragit ut på att söka uppehållstillstånd så många år, och vad det är som gör att hon hellre velat vara kvar i Filippinerna än starta ett nytt liv i Sverige med Tony. Vad anledningen till det är, kan man ju bara gissa.

Föräldrarna tar hand om barnet, hon har långt innan hon träffade Tony levt ett liv med mycket fest och drickande som hon gillar och även livet med många vita killar. även när Tony skickat pengar så hon slapp jobba hela dagarna på ett vanligt jobb vilket hon aldrig gjort i sitt kiv eller önskade göra.

Men i Sverige då börjar allvaret och hon måste bli vuxen och det kunde vänta så länge det gick antar jag. har känt till tjejer som henne när jag bodde utomlands och minst hälften är rätt som jag skriver, kanske värre då jag ändå skrev snällt utan säga vad hon kan kallas för som är förolämpande.
Citera
2024-04-21, 11:03
Medlem
Jag har helt missat att christy skulle vara gravid igen. Har det framkommit i programmet och när i så fall? Hur länge har det varit känt?
Citera
2024-04-21, 12:01
Medlem
Lecapitaines avatar
Nu har Christy bekräftat att Tony inte är pappa till Melissa. Så nu behöver ingen spekulera längre:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/pPg5gE/alskar-alskar-inte-christy-bekraftar-tony-ar-inte-melissas-pappa?utm_medium=SocialEchobox&utm_source=Facebook &fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1tGLkTYJvsVpvPmcRKRmu6 6gPYeSL2V3BCn2fXSaZ4lF-fzpmx2VMhW40_aem_Aaxp45bMGcz k07oWHhbehRwBYxR_m_FJkOpfdbf375Vy42UQYbAYkpN8IMLjD sl-8OY-aiQjSL8nbnH_11BjodHh#Echobox=1713614578
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in