Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaChiara
Man skulle ju kunna tro att du är vår stora moraliska förebild här på flashback. Men så ser man hur du uttrycker dig grovt föraktfullt om t ex homosexuella (Edvin), om missbrukare och psykiskt sjuka mm. Du har svårt att själv hålla en god ton, full av förakt mot andra flashbackare. Vad gör du ens på det här forumet? Du kommenterar mer hur andra skriver, än själva ämnet.
Edvin är ingen representant för homosexuella enligt min mening, en oerhört självupptagen fjolla som älskar uppmärksamhet. Hade reagerat på den personlighetstypen oavsett läggning. Jag har sagt att han fått för mycket plats i det programmet och det är det fler än jag som tycker.
Intressant om dina lögner om att jag skulle uttrycka mig djupt föraktfullt om missbrukare och psykiskt sjuka. Vet inte var du har fått det från, du som är den värsta mobbaren i en annan tråd, sist det var säsong i det programmet.
Full av förakt mot andra flashbackare, en till lögn. Kommenterar mer hur andra skriver, en till lögn. Jag protesterar när såna som du dissekerar och tillintetgör deltagare personlighetsmässigt och mobbar andra trådskrivare och deltagare i div. såpor om man inte håller med dig i dina fantasier. Och det är fler än jag som protesterar.
Så, sopa rent framför din egen dörr, du är en av de mest elaka här på forumet och därför tog du åt dig och måste ta till lögner och påhopp.
Det enda jag gjorde var att ifrågasätta varför man har ett sånt förakt i västvärlden för dessa barflickor. Och sen har jag aldrig läst eller sett att Christy skulle redovisa sina graviditetsveckor för någon media, de uppgifterna kommer bara från dig och det gör det inte till nån sanning. Bekräfta gärna det om du har nån länk så får jag själv bedöma sanningshalten. Du påstår och hittar på saker, och mobbar andra. Och det är fler än jag som reagerat.