2024-05-03, 10:50
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Christy borde gå till öppna förskolan med Melissa så hon får träffa andra barn.

Ja exakt så! Jag tänker på det hela tiden när jag ser Christy sitta och deppa hemma i den där fruktansvärda lägenheten med sin lilla dotter - självklart ska hon gå till öppna förskolan med Melissa så att hon får träffa andra barn istället för sin sura mamma. Och barn lär sig språk jättesnabbt - det hade varit bra för Melissa!
Citera
2024-05-03, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHimler
Lugn nu "Roffe-light "

Ingen vit kvinna som inte är efterbliven eller fet vill röra dig,så är det.
Du slog huvudet på spiken där! Det har många förgäves försökt tala om för Thai-torsken länge men självinsikt är ingenting denna "karl" besitter. Bäst att låta honom tro att han verkligen är älskad och omtyckt pga sin persona och inte av det faktum att hans offer endast står ut pga en önskan om pengar och ett bättre liv för sig själv och sin familj😉
För övrigt: Christy, het? Med dom bölderna i ansiktet, klassiska tjackpundar bölder. Nehe du, gubbe lilla. Tror Annika har rätt, nya barnet är nog inte Tonys det heller. Barnet är 100% enbart likt Christy: ljus hy och hennes stora ögon. Melissa är betydligt mörkare i huden och inte det minsta lik sin mamma, måste vara sin far upp i dagen! Vem han nu månde vara.
Citera
2024-05-03, 13:25
Medlem
Får deltagarna några pengar för att vara med av produktionen alt. några extrainkomster i form av reklam, sociala medier, Memo m.m. Annars undrar man ju hur t.ex. Tony ens har råd med allt, han jobbar som fukttekniker och tjänar väl ganska normalt då gissar jag, men har ändå råd att betala massa dyra resor till Filippinerna, Christys uppehälle, den nya lägenheten m.m. Är väl om han sparat pengar sen tidigare eller gjort bra investeringar, annars borde han ju vara pank vid det jär laget.
Citera
2024-05-03, 13:32
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Du slog huvudet på spiken där! Det har många förgäves försökt tala om för Thai-torsken länge men självinsikt är ingenting denna "karl" besitter. Bäst att låta honom tro att han verkligen är älskad och omtyckt pga sin persona och inte av det faktum att hans offer endast står ut pga en önskan om pengar och ett bättre liv för sig själv och sin familj😉
För övrigt: Christy, het? Med dom bölderna i ansiktet, klassiska tjackpundar bölder. Nehe du, gubbe lilla. Tror Annika har rätt, nya barnet är nog inte Tonys det heller. Barnet är 100% enbart likt Christy: ljus hy och hennes stora ögon. Melissa är betydligt mörkare i huden och inte det minsta lik sin mamma, måste vara sin far upp i dagen! Vem han nu månde vara.

Ja men Tonys kompis (vars fru hon hälsa på i senaste programmet) hade verkligen valt ut den snyggaste bartjejen i hela Pattaya
Citera
2024-05-03, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av next-chapter
Får deltagarna några pengar för att vara med av produktionen alt. några extrainkomster i form av reklam, sociala medier, Memo m.m. Annars undrar man ju hur t.ex. Tony ens har råd med allt, han jobbar som fukttekniker och tjänar väl ganska normalt då gissar jag, men har ändå råd att betala massa dyra resor till Filippinerna, Christys uppehälle, den nya lägenheten m.m. Är väl om han sparat pengar sen tidigare eller gjort bra investeringar, annars borde han ju vara pank vid det jär laget.
De får resor, hotell osv. betalt. Även underklädesköpet, köp hos Guldfynd (var det samma par kanske?) betalas säkert av produktionen.
Citera
2024-05-03, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarhois
Ja men Tonys kompis (vars fru hon hälsa på i senaste programmet) hade verkligen valt ut den snyggaste bartjejen i hela Pattaya
Japp, jävligt fin faktiskt.

Alltså det är väl skitbra att ha en köpefru som dessutom är snygg. Men man behöver ju inte låtsas att det är kärlek eller ett riktigt förhållande
Citera
2024-05-03, 17:30
Medlem
Citat:
Japp, jävligt fin faktiskt.

Alltså det är väl skitbra att ha en köpefru som dessutom är snygg. Men man behöver ju inte låtsas att det är kärlek eller ett riktigt förhållande

Pattaya ligger i Thailand, kompisen är från Filippinerna, ungefär samma som jag skulle jämföra dig med en turk, 3-4 timmars flygresa bort, annan religion, annan kultur. 🤮🤑🤑🤑😡😡

Ni är så avundsjuka på oss som hittar kärleken med söta asiatiska tjejer att det är komiskt med er bitterhet och ert hat. 😀😀
Citera
2024-05-03, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Pattaya ligger i Thailand, kompisen är från Filippinerna, ungefär samma som jag skulle jämföra dig med en turk, 3-4 timmars flygresa bort, annan religion, annan kultur. 🤮🤑🤑🤑😡😡

Ni är så avundsjuka på oss som hittar kärleken med söta asiatiska tjejer att det är komiskt med er bitterhet och ert hat. 😀😀
Vad svamlar du om? Har jag sagt något om att det inte skulle vara olika ställen?
Citera
2024-05-03, 21:44
Medlem
Citat:
Vad svamlar du om? Har jag sagt något om att det inte skulle vara olika ställen?

Du skrev att hon var från Pattaya, ca 350 mil fel men SD troll och fakta ju inte direkt bästa vänner 🤮🤑
Citera
2024-05-03, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Du skrev att hon var från Pattaya, ca 350 mil fel men SD troll och fakta ju inte direkt bästa vänner 🤮🤑
Har jag aldrig skrivit. Har du drömt detta?
Citera
2024-05-03, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Ser dagens avsnitt, att Oskar ska ge Tina en överraskning. Då tar han henne till en underklädesbutik och ger henne underkläder, en liten överraskning för sig själv lol. Att han också utbrister ”shit pommes frites” när hon prover underkläder. Verkligen en incel som släppts lös herregud.

Och den här stackars lilla Ida men sin nasty Regan. Vet inte om det är synd om henne eller om hon får skylla sig själv. Känns verkligen som att han går miste om en bra tjej men han är för mansgris för att inse det. Och hon ba ”jag tänker inte förlora mig själv i det här äktenskapet” samtidigt som han använder henne både som dörrmatta och madrass.

Nya favoritparet är definitivt Robin och Angelin, så söta.

Hon ville ha en trofe, en svart prins. Men fick drömmarna krossade när kulturkrocken kom, så som det så många gånger blir när kvinnor ska ha exotiska män och förväntar sig Svensk jämnställdhet.

Hon borde inse att kvinnosynen i Nigeria inte är som i Sverige. Man kan inte få allt.
Citera
2024-05-03, 22:49
Medlem
Citat:
Har jag aldrig skrivit. Har du drömt detta?

Sluta var så otrevlig mot denna K.Eriksson nu. Det är inte vuxet som ni håller på. Ni drar det till extrema ytterligheter båda två i ert infantila skrivande i att göra ner varandra. Du skriver att alla tjejer från utlandet är skit och aldrig skulle kunna bli ihop med en svensk pga äkta känslor. Det är lika mycket skitsnack som K.Eriksson håller på med gällande att alla svenska brudar är ytliga och tråkiga. Så snälla släpp detta nu. Båda två. Finns fina och trevliga tjejer både från utlandet och i Sverige likväl som det finns stolpskott från båda med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in