Svennishyllnng i dag, fint så. Det viktigaste är dock tre poäng. Det måste bli vinst. Blåvitt måste få in bollarna. Lägen skapas men de har otroligt svårt att göra mål.
Nu drar jag till puben. Sedan blir det GU i snålblåsten.
Jag blir alltid lite oroligt av sådana här texter, som andas lite att man fick sporten på köpet.
Edit: uttryckt "vår globala tjänst i norden". Är man global on det är norden som gäller? Brasklapp. Lördagsmorgon och min hjärna kallstartar
Vet inte om det framgår i länken men ett förtydligande är ju att Discovery inte slutar med allsvenskan utan att Discovery och HBO slås ihop till en tjänst. Rimligtvis borde tv4 ha ett avtal om rättigheter som sträcker sig säsongen ut iaf annars hade man nog inte erbjudit allsvenskan i början av denna säsong.
Nu är det dags!
Henning Berg, examensprov.
Vinst mot lillebror imorgon är inärvt i AIK:s
DNA, de tänare som förlorar mot Apa i allsvenskan får sparken.
Vi accepterar inte att lillebrorsan får komma till vår arena och vinna 2 ggr på en säsong.
Vi står på läktaren och stöder laget och dig i 90+ minuter, vi är taggade.
Misslyckas vi med att spöa apa imorgon så får du leta efter ett annat jobb.
Att Runar alltid varit lite bakom flötet är ju allmänt känt , men det är ju nästan komiskt när hans egen son klagar på honom
Var betydligt mer pinsamt med Ahmedhodzics farsa som helt öppet skrev på forum att Rosenberg är en värdelös agent som blåser honom på pengar etc etc.
Hade det inte varit för att Runar Söögard är kändis utan bara en randomfarsa som tycker det är förjävligt att granben inte spelar skulle inte många höja på ögonbrynen.
Svennishyllnng i dag, fint så. Det viktigaste är dock tre poäng. Det måste bli vinst. Blåvitt måste få in bollarna. Lägen skapas men de har otroligt svårt att göra mål.
Nu drar jag till puben. Sedan blir det GU i snålblåsten.
Fin hyllning till en av våra största tränare någonsin!
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Gör Cetinkaya boys tvåsiffrigt på VSK idag?
Får Zlatan toys stryk mot Häcken imorgon? Jag tror det.