2024-04-09, 11:48
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
På tal om överlägsenhet (helt för tidigt att prata om att vi kommer vinna titeln, vi har precis börjat).

Om trettio år kära deltagare, https://twitter.com/StokeyyG2/status/1777455014035763617?t=7uLt1RwJfXDDkywiYCqvCg

Som vi alla vet så är AI hundraprocentigt.
Nänä nä. Det där är jag beredd att slå vad om att ni inte kommer göra!
Citera
2024-04-09, 11:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn

Sen vinner tydligen Alaves och Sheriff Tiraspol också turneringen

Det som gör att man inte riktigt kan lita på listan är att Tottenham kom med som vinnare.

Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Nänä nä. Det där är jag beredd att slå vad om att ni inte kommer göra!

Det är lugnt, jag vill bespara dig skammen när det inträffar.
Citera
2024-04-09, 12:09
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Det som gör att man inte riktigt kan lita på listan är att Tottenham kom med som vinnare.

Det är lugnt, jag vill bespara dig skammen när det inträffar.
Du AIP är en fegis!

Fast vi har ju å andra sidan ett vad angående om Ante gör fler minuter än Simon, Ekdal och gubbarna tillsammans i år...
Citera
2024-04-09, 12:10
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Jag tänkte faktiskt likadant att Tottenham vinner CL är lika troligt som att Bajen kommer ikapp oss eller DIF i sm titlar
Citera
2024-04-09, 12:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Du AIP är en fegis!

Fast vi har ju å andra sidan ett vad angående om Ante gör fler minuter än Simon, Ekdal och gubbarna tillsammans i år...

Har vi det? Slog vi vad om något?

Han leder väl dessutom?
Citera
2024-04-09, 12:13
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Framför allt tycker jag ni saknade kvalité i omställningarna. Slutade ofta med bolltapp eller passning bakåt. Era chanser i första kom på fasta eller på dess efterspel. Jag saknade kreativiteten när ni kom rättvända mot mål. Spelarna visste inte vad de skulle göra med bollen. Jag tycker ni ska spela Bergvall på Ekdals position och in med Nguen på den mer offensiva positionen.
ja det var väl en bra sammanfattning. har ingen fart med oss när det närmar sig mål.

massor med inspel snett inåt bakåt som inte gav ngt alls. det var de jag menade slarvades bort. gå mot mål, håll fart o kör istället för att söka en perfekt pass som inte finns.
Citera
2024-04-09, 12:16
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tycker ni ska spela Bergvall på Ekdals position och in med Nguen på den mer offensiva positionen.

förvisso tycker jag att Bergvall skapar rätt mkt i den positionen o han fyller på bra. Men vi skulle ju absolut bli snabbare o rörligare med ditt förslag.
Citera
2024-04-09, 13:06
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Sa till er att jag ser in i framtiden. Oavgjort stod i stjärnorna.

Du kunde ha varit tydligare, för diffarna som alltid oavsett gick med kvarten kvar!
Citera
2024-04-09, 13:11
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Har vi det? Slog vi vad om något?

Han leder väl dessutom?
Nä du fegade ur när det kom till kritan.
Citera
2024-04-09, 13:21
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Du kunde ha varit tydligare, för diffarna som alltid oavsett gick med kvarten kvar!

Haha en polare ringde idag och sa att han gick med 10 kvar för det var viktigare se diffen mot Mora då på puben
Citera
2024-04-09, 13:43
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Haha en polare ringde idag och sa att han gick med 10 kvar för det var viktigare se diffen mot Mora då på puben

Jag bor nära söderstadion så var skapligt sugen på att ta cykeln upp och ta en titt men skyller på bakfyllan från Köpenhamn.. När det till och med är folk som erkänner och skriver saker som "ångrar att jag gick tidigt nu!" vet man att det är extraordinärt!
Citera
2024-04-09, 14:57
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Jag bor nära söderstadion så var skapligt sugen på att ta cykeln upp och ta en titt men skyller på bakfyllan från Köpenhamn.. När det till och med är folk som erkänner och skriver saker som "ångrar att jag gick tidigt nu!" vet man att det är extraordinärt!
Klart vi gick för att kolla puckeyn, AIP hade ju sagt kryss redan. Orka kolla 3 mål liksom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in