2024-04-19, 18:23
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Pittas kommer förmodligen hamna i Häcken till slut trots allt?
Klart Pittas ska få visa upp sig i Europa!
Citera
2024-04-19, 18:37
Medlem
eternussermos avatar
Det laddas i Växjö? för tvillingderbyt.
https://twitter.com/Jallehinderson/status/1780968492927221797?t=4PzogmVyWQCEMleJ2unLlg&s=19
Citera
2024-04-19, 18:40
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det laddas i Växjö? för tvillingderbyt.
https://twitter.com/Jallehinderson/status/1780968492927221797?t=4PzogmVyWQCEMleJ2unLlg&s=19

Nä där är det innebandy som gäller.
Citera
2024-04-19, 19:20
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Vilket konto! Det där borde verkligen alla följa som har instagram!

Den där äckliga samen Björnström försökte ju förra gången men tog fel på spelare bara.

Downin blev ju enligt egen utsago inknuffad i Falle
Citera
2024-04-19, 19:26
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Så Pena planerar att sladda vidare i sin karriär?

Jag vet. Jag hittar dörren själv.

Skitkul, men tror man beräknat med att han kommer att lämna. Om det blir i sommar eller efter säsongen får vi se. Vet inte om det är värt att sälja honom för 5-10 miljoner.
Citera
2024-04-19, 22:47
Medlem
Dalulvens avatar
Någon som vet vad som har hänt med Fotbollskanalens podd, "Just nu: Allsvenskan".

Efter alla utdragna och evighetslånga poddar som finns i ämnet, med snack om allt mellan himmel och jord, var det befriande med en kort, koncis och daglig uppdatering, ibland direkt från senaste träning.

Men nu har det inte varit en enda sändning på en hel vecka ... Drog de ut kontakten?
Citera
2024-04-19, 22:52
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Någon som vet vad som har hänt med Fotbollskanalens podd, "Just nu: Allsvenskan".

Efter alla utdragna och evighetslånga poddar som finns i ämnet, med snack om allt mellan himmel och jord, var det befriande med en kort, koncis och daglig uppdatering, ibland direkt från senaste träning.

Men nu har det inte varit en enda sändning på en hel vecka ... Drog de ut kontakten?
Kan tipsa om DIFpodden.

De snackar om derbyt i Solna.

Vann Guldskölden här om året.
Citera
2024-04-20, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Kan tipsa om DIFpodden.

De snackar om derbyt i Solna.

Vann Guldskölden här om året.

Ni tävlar om andraplatsen, grattis till er.

Varför inte vinna guld? Jo, för vi står ivägen och alla vet om det, men det är så satans gulligt med ni andra.
Ponne hade inte fel, ny slakt imorgon sen står ni på tur
Citera
2024-04-20, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av over9k
Grindif vädjar till domarna
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/bergvall-folk-vill-sakert-trycka-till-mig/

Tycker dom gör det ofta inför såna matcher, bättre lilla Lucas lär sig filma ordentligt, ja han kansks borde haft straff förra matchen men i övrigt dom gånger jag sett honom så ramlar han jävligt lätt och ser ut som Bambi på hal is.
Känns som kärringsvenskan vore bättre för dif-spelarna
Citera
2024-04-20, 05:25
Medlem
Att Discovery slutar med allsvenskan och istället sänds på HBO Max. Är det allmänt känt?

Kommer samarbetet Discovery/TV4 att upphöra då? Samarbetet att man kan se TV4s sportsändningar på Discoveryabonnemang och vice versa.

Förändringen verkar ske efter omgång 10.

https://press.warnerbrosdiscovery.se/post/warner-bros-discovery-lanserar-max-i-sverige-21-maj

Jag blir alltid lite oroligt av sådana här texter, som andas lite att man fick sporten på köpet.

Citat:
- Vi är glada att kunna tillkännage lanseringen av vår nya globala streamingtjänst Max i Norden. Max samlar hyllade titlar som House of the Dragon och Wonka, med ikoniska sportevenemang som*Olympiska spelen i Paris 2024 och Allsvenskan, tillsammans med nya storsatsningar som This is Benjamin Ingrosso och Superstars, Jeopardy!, Över Atlanten.

Edit: uttryckt "vår globala tjänst i norden". Är man global on det är norden som gäller? Brasklapp. Lördagsmorgon och min hjärna kallstartar
Senast redigerad av MrOrdonnee 2024-04-20 kl. 05:37.
Citera
2024-04-20, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Att Discovery slutar med allsvenskan och istället sänds på HBO Max. Är det allmänt känt?

Kommer samarbetet Discovery/TV4 att upphöra då? Samarbetet att man kan se TV4s sportsändningar på Discoveryabonnemang och vice versa.

Förändringen verkar ske efter omgång 10.

https://press.warnerbrosdiscovery.se/post/warner-bros-discovery-lanserar-max-i-sverige-21-maj

Jag blir alltid lite oroligt av sådana här texter, som andas lite att man fick sporten på köpet.

Edit: uttryckt "vår globala tjänst i norden". Är man global on det är norden som gäller? Brasklapp. Lördagsmorgon och min hjärna kallstartar
Jag var inte först på den bollen.😎
(FB) Streamingtjänster och mediaföretag
Citera
2024-04-20, 10:22
Medlem
Vilket var det senaste Stockholmsderbyt som spelades på en måndagskväll? Önskar 08-fansen att avsparkstiderna går tillbaka till att vara på måndagar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in